40. Výprava na záchranu Lví říše

50 1 1
                                    

Nala ležela na jednom kameni u vodopádu. Naslouchala šumění padající vody a zírala na svůj odraz na hladině.

K čemu jí tohle je? Simba není schopný se vrátit do Lví říše. Celá ta cesta byla zbytečná. Kam teď odejde když tady to zřejmě patří Simbovi a ten malý kus savany u pouště zase gepardům?

Co mám dělat? Kam mám jít?
Povzdechla si.
Do Lví říše se jen tak sama vrátit nemohla; je přece vyhnanec.

Mrzel jí ten večer se Simbou. Pohádali se. Simba po té někam odešel a už ho nespatřila.

Do vody upadly kapky jejích slz. Tlapou si otřela obličej a podívala se do jejího odrazu ve vodě.

Jen se na sebe podívej! nadávala si v duchu. Přeběhla jsi celou Lví říši; přešla poušť a teď jsi se setkala se Simbou. To on je tvá největší naděje. To on je pravý král!

Mám ještě šanci na to, abych ho přesvědčila.
Náhle v sobě ucítila nějakou sílu, která jí nutila vstát. ,,Tohle je možná moje poslední šance na to, abych přesvědčila Simbu. On je pravý král a musí se vrátit do Lví říše!"

Procházela džunglí a stále volala Simbovo jméno.
,,Simbóó!" zavolala ještě hlasitěji.
Vyplašila tím ale jen několik ptáků, kteří se skrývaly ve stromě.

,,To je marný." protočila očima, když už jí to přestalo bavit.
Pak ale uslyšela povědomé chrápání a mlaskání za několika keři.

No jasně! Simbovi přátelé, ti určitě budou vědět kde je.

Tiše se k nim přiblížila, aby je moc nevylekala. Vlastně to bylo zbytečné; vždyť je neprobudilo ani její volání.

Pumba spal ve svém pelechu z listí a Timon zase stočený do klubíčka na něm.
Pokaždé když se Pumba nadechl, Timon klesal dolů, a když vydechl tak Timon stoupal zase nahoru. Vůbec mu to ale nevadilo.

,,Červíci, mňam..." mluvil ze spaní Pumba. Oba hlasitě chrápali a nedaly se skoro ničím vyrušit.

,,Hej," Šťouchla tlapou do Timona. ,,Vstávejte!"

Surikata Timon zvedl hlavu a ospale si zamlaskal. Podíval se do Naly obličeje. Když zaostřil, vyděšeně vykřikl. Vzbudil tím Pumbu. Ten se taky vyděsil. Nekřičel ale tak nahlas, jako jeho kamarád.
Timon skočil vedle Pumby, který se snažil neohrabaně dostat na nohy.

,,No tak, klid." snažila se je utišit. ,,To jsem já."

Oboum to pak rychle došlo.
Pumba zase upadl na záda do svého hnízda z listí. Timon seskočil z jeho rypáku na jeho břicho a došel po něm k Nale.
,,Tak tohle já nemám rád. Masožravci. Fuj!" nadával spíš pro sebe.

Nala jeho nadávky ignorovala a zeptala se. ,,Neviděli jste Simbu?"
Timon se divil. ,,Copak nebyl s Vámi?"
,,Byl, ale teď ho nemůžu najít. Kde je?"

Místo surikaty odpověděl úplně někdo jiný.
,,He,he,he! Tady ho nenajdete." ozvalo se z jednoho stromu. Na větvi seděl známí pavián. Rafiky, Nala ho okamžitě poznala.
Rafiky se zase zachechtal. Zdvořile si položil pracku na hruď a dodal. ,,Král se vrátil."

Nale se štěstím vyrýsoval úsměv. ,,To není možné..." Podívala se na Timona a Pumbu. ,,On se vrátil?"

~
Utíkala po poušti směrem ke Lví říši. Tentokrát si našla jinačí cestu než přez savanu.

Daleko za sebou viděla ještě kus džungle. Všimla si u ní rozmazané tmavé tečky, která za ní běžela. To je určitě Timon s Pumbou. Taky jdou na záchranu Lví říše.

Lví král ~příběh NalyKde žijí příběhy. Začni objevovat