20. Bouřlivé blesky

82 3 0
                                    

Nala zalitá měsíčním světlem ležela vedle Sarafiny . Olizovala si svůj zaprášený kožíšek . Tlapky jí ze dne tak bolely . Potřebovala odpočinek a taky něco pořádného k jídlu .

Tak to bylo i u ostatních lvic ze Sarabiny smečky .

,,Mami, mám strašný hlad !” řekla tiše Nala .

Sarafina se na ni otočila . ,,Všichni tu máme hlad, Nalo . Aspoň po těch dvou dnech hladu, jsme se konečně stihli aspoň trochu najíst .”

Na tuhle odpověď hned zareagovala Sarabi . Ta seděla kousek od smečky otočená zády a dívala se na hvězdy . Neotočila se, jen zírala pořád na to samé místo . ,,Jestli Scar s námi bude takhle zacházet pořád, jednoho dne zemřeme hlady .”

Té myšlenky o hladomoru a smrti se Nala lekla . Smečka s očima na vrch hlavy poslouchala Sarabina slova .

Sarabi pokračovala . ,,Jestli ale zemřeme,...Scar si bude za to moc sám . Už nebude mít žádné lovce, kteří by pracovali pro hyeny .” pověděla tiše . ,,Ááách, kdybys to viděl Mufaso . Kéž by jsi tu snámi ještě byl !”

To už jen zašeptala . (Mufasa !– Scar to jméno totiž nechtěl slyšet .)

,,Nemáte co žrát, Sarabi ?” ozval se povědomý hlas a zněl dost pobaveně .
,,Co vám je do toho, Ziro !” zavrčela Sarabi .

Kus od nich ležela Scarova družina . Ta smečka byla zrovna po jídle . Před nimi totiž ležela mrtvá zebra . Bylo na ní ještě hodně masa .

Sarabi pokračovala .
,,Vaše smečka není hladová jako ta naše . Můžete si lovit kdykoli . Za to mi máme těžký úkol ! Musíme lovit pro hyeny .”

Sarabiny smečka byla vyhublá . Lvice vkládaly více péče do lvíčat . Ale i těm začínala pomalu vidět žebra .
Zatím co Scarova družina byla dobře živená .

,,No, nám zbyl kus masa . Jenže smečka je tak sytá, že to nezvládneme sníst... Nabídněte si !”

Sarabiny smečka nahlédla na nedojedenou zebru . Pak na Ziru . Ta těžko ukrývala ten svůj zlomyslný úsměv .
Sarabi se otočila na tu svou smečku a pak na tu Scarovu .

,,Rádi by jsme se najedli, Ziro . Ale...”
,,Jen pojď, Sarabi . Jídla je dost pro všechny . Jestli si ale nejseš jistá, najez se jako první .”

Smečka pozorovala jak se jejich vůdkyně Sarabi přibližuje k masu . Zira se lvicemi na její straně ji taky  pozorovaly .

Sarabi přiblížila čelisti k masu . Ještě se nejistě koukla na Ziru . Ta měla ten stejný pohled .

Smečka se vrhla za Sarabi . Všichni si mysleli že je žádné nebezpečí nečeká . Nala si najednou myslela jak je Zira laskavá . Teda dokud...

,,Hele vy příživníci !” zavrčel hyení samec Banzai .,,To my tady máme za úkol dojídat zbytky !”
,,Běžte nám raději ulovit pořádného buvola, než nás okrádat o jídlo !” přidala se hyena Shenzi . Ed se souhlasně zachechtal .

Nala se otočila a uviděla jak se k nim blíží skoro celý klan hyen .
Rychle se s ostatními lvíčaty nahnala do předu .

Toho si také všimla Sarabi . Rychle se vrátila ke smečce a stoupla si před hyeny .

Celá Scarova družina se začala smát a Zira nejvíc . Jejich plán jak dost Sarabi s hyeny do hádky se vyplnil .

Nala začala té minulé myšlenky litovat . Byla ale ráda že to nikomu neřekla .

,,Copak nemáte potravy dost ?! Lovíme vám několikrát za den !” zařvala Sarabi .
,,To nám ale i tak nestačí . Vy nedokážete uživit klan ! Jste moc slabé .” zavrčela jedna z hyen .
,,Vy si zas nedokážete nic ulovit . Celý den se proháníte za buvoly a nikdy nic nechytíte . Děláte nám to těší a těší ! Jen se tu rozmazlujete !” hřímala Sarabi .

Lví král ~příběh NalyKde žijí příběhy. Začni objevovat