6. S lvíčaty u napajedla

126 3 0
                                    

U skály ležela smečka . Lvice tam umývaly svá lvíčata .
Simba běžel hned k prvnímu lvíčeti které zahlédl .

,, Malko ! Malko ! " volal Simba .
Lvíček Malka ležel u své matky a spal . Měl světlehnědou srst a na uších chomáčky tmavých chlupů .
Otevřel na Simbu své do oranžova zbarvené oči .

,, Áách co je, Simbo ? " zeptal se ospale .
,, To je Nala . Má nová kamarádka . Půjdem si s ní hrát ? "
Malka se zadíval na Nalu .
,, Jo, určitě ! Ještě dojdeme pro ostatní ."
Malka a Simba se vpletli mezi lvice, aby našli ostatní . Tak jak řekl Malka .

Nala šla za nimi . Simba s Malkou se zastavili u několika lvíčat a promluvili s nima .
Všechna lvíčata včetně Simby a Malky, se přiblížili k Nale .

,, Podívej Nalo " proslovil Simba . ,, to je naše parta ! "
Hned vyjmenoval všechna lvíčata z party .
,, To je Tama, " Tama měla do oranžova zbarvenou srst . Na hlavě vyčuhující chlupy, byla to spíš taková ofina . Oči měla hnědé .
,, Tojo, " Tojo měl zářivě modré oči . Jeho srst byla taková hnědá a trošku do zlata .
,, Kula, " Ta měla světle hnědou srst a hnědé oči .
,, a Chumvi . " Jeho srst byla naopak tmavě hnědá a stejně tak i oči .
,, Chtěla by jsi s námi jít k napajedlu, Nalo ? " zeptal se Simba . Očekával že ano .
,, No, jasně ? "radovala se Nala .
,, Tak pojďme ! "

Když odcházeli, Nala si všimla Sarafiny a královny Sarabi .
,, Počkejte na mě chvíli, musím si něco zařídit . " oznámila Nala a utíkala k těm lvicím .

Sarafina a Sarabi ležely vedle sebe a spaly .
Nala k nim došla .
,, Mami ! " ozvala se a šťouchla do ní čumáčkem. ,, Můžu jít se Simbou a ostatními lvíčaty k napajedlu ? "
Sarafina otevřela oči a odpověděla : ,,Ano Nalo, můžeš . " Pak se ohlédla na ta lvíčata . Všech šest na Nalu čekalo . ,, Je vidět že sis našla kamarády . "
,, Jó, mami . Tak můžu jít ? "
,, Ano, vraťte se brzy . Za chvíli smečka půjde lovit a vy by jste přišli o jídlo ! " pověděla s úsměvem Sarafina a zase upadla do spánku . Musela si jako každá dospělá lvice šetřit síly a energii na ten lov .

Tak tedy všech šest vyrazilo . Simba , Nala , Malka , Tama , Kula a Chumvi . Po chvíli se Simba dal do povídání .
,, He,He, víte na co moje máma zapoměla ? "
Lvíčata se na sebe tázavě podívala . Pak se zazubila .
,, Poslat s námi Zazua... " zazpívali všichni kromě Naly, s úsměvem .
,, Kdo je Zazu ? " chtěla vědět Nala .
,, Královský majordómus, který nás má na starost . Otravný pták ... "

Nějakou dobu procházeli savanou . Nala vyděla všude trávu, ale nakonec zahlédla plochu vody u které stála zvířata . Jak mile Simba s ostatními lvíčaty došli k napajedlu, zvířata se mu ihned uklonila a odstoupila aby princi Simbovi dala nějaký prostor k pití .
Všichni se tedy napili . Simba jako první zvedl od vody hlavu . Něčemu se zlomyslné usmál . Nala ho pozorovala .
Simba položil rychle svojí tlapku na Tojovu hlavu a ponořil mu čumák pod vodu . Tojo ihned vodu vyprskl . Kule a Chumvimu to přišlo trochu k smíchu a Simbovi totéž .

,, Tohle není směšné ! " pomyslela si Nala . Tohle Nalu učila Sarafina, nedělat nikomu žádné naschvály .
Simba zase přiblížil tlamičku k vodě .
Nala se na něho podívala . Ihned ty myšlenky vypustila z hlavy . Chtěla udělat Simbovi to co on udělal Tojovi .

Nadzvedla svou tlapku nad Simbovu hlavu . V tu chvíli uslyšela hlas Tamy .
,, Hej Nalo, chceš se... vykoupat ? "
Nala se otočila .
,, Co?- " Už bylo pozdě . Nala padala do vody . V myšlenkách že se utopí ...
Hned ale ucítila pod jejími zády dno . Špičku čumáku měla nad vodou .
,, Co , to ? Neutopila jsem se . Voda je mělká . " pomyslela si .

Předními tlapkami se opřela o zem a z té vody se vynořila . Otevřela oči a před sebou uviděla Tamu . Tama se netvářila nijak zlostně ani se jí nevysmívala . Usmívala se na Nalu přátelsky . Chtěla si s ní hrát . Nala byla sice od čumáku po ocas mokrá, Tamě ale i tak svůj úsměv obětovala . Nala se postavila . Vodu měla tak do půl nohou .

,, Chceš se rvát, Tamo ? " vyzvala jí přátelsky Nala .
,, Tak pojď ! " na to Tama .
Obě začaly bitvu ve vodě . Všechna lvíčata si hrála .
Dokud...

,, Lvíčata !.... " ozvalo se volání .
,, Ách jó " vzdychl Simba .,, musíme zpět na Lví skálu . "

Všechna lvíčata tedy vylezla zpátky na suchou zem a setřepala ze sebe vodu . Před nima stála jedna z lvic smečky .
,, Proč musíme jít domů ? " zeptala se nešťastně Nala .
,, Jídlo... " odpověděla trochu znuděně ta lvice .
Tohle už ale lvíčatům nasadilo mnohem lepší náladu . Jídlo . Ihned je to donutilo utíkat ke lví skále, kde na ně čekal pěkně velký úlovek dostatečný pro celou smečku .




Na obrázku v médiích ta lvíčata : Simba,Nala,Kula,Chumvi,Tama, Tojo,Malka

Vaše 123kockajj.

Lví král ~příběh NalyKde žijí příběhy. Začni objevovat