17. Sarafina a její den

91 2 0
                                    

Scar pořád promýšlel - kdo bude královnou ? Jednu lvici už měl možná vyhlídnutou . Nikdo zatím nevěděl kdo to bude . Až jednoho dne...

,,Sarafinó!" zařval Scar ze skály . Jeho hlas byl tak hrubý, že to slyšel úplně každý .

Sarafina vstala a pustila z tlap Nalu .
,,Nalo, zůstaň tu ! Sarabi, pohlídej jí prosím tě !" řekla a odešla za Scarem .

Když vycházela na skálu, hyeny na ni hrozivě vrčely . Některé jí i klaply zuby u boků aby si pospíšila . Scar totiž nerad čeká . Sarafina popoběhla . Na bocích jí zůstaly dva škrábance od hyeních tesáků .

,,Scare ." oslovila ho Sarafina .
Scar jí dal kývnutím znamení že s ním má jít do jeskyně . Šla s nima také Scarova partnerka- Zira . Ta na Sarafinu zavrčela, že si má na ní a Scara dávat pozor.

Zira byla kdysi Sarafiny kamarádka z dětství . Když ji ale Scar s ní podvedl, začala Sarafina oba dva nenávidět .

Když došli na dané místo v jeskyni, Scar na Sarafinu promluvil .

,,Sarafino, vybíral jsem si mezi tebou a Sarabi, jaká z vás se stane mou královnou ."
Sarafina na to přišla a hned protestovala .,,Proč sis vybral mě !?"
,,No jak víš Sarafino," zavrčel Scar . ,,Vybral jsem si tebe, protože jsi přišla o druha ."
,,Tys ho zabil !" protestovala vážně Sarafina a zamračila se .
,,No právě..."

Sarafině to nedávalo moc smysl . Stále na Scara vrhala nenávistný pohled . Chtěla se zeptat : proč si vybral ji k vůli tomu ? Proč si třeba nevybral jednu lvici z Jeho družiny ?

,,Ale proč si..." ani to nedopověděla .
Scar jí za tohle tlapami srazil k zemi . Teť měl totiž proslov on . Odtrhnul ze Sarafiny drápy . Na její kůži zbylo pár drobných škrábanců . Sarafina chtěla vstát, ale Zira zareagovala a ještě jí u té země přidržela . Tlapou jí tlačila hlavu u země aby Scara nechala mluvit .

,,A protože jsem král a ty královna," pokračoval Scar .,, Musí po nás zbýt náš následník trůnu ."

Sarafina to pochopila a naštvaně zavrčela . Zira jí přitiskla k zemi ještě víc .

Scar to klidně dopověděl . ,,Chci syna ."

Sarafina nabrala všechny síly, Ziru odhodila a se zuřivostí se vrhla na Scara . ,,Ať jsem královnou jakou chceš, ale lvíče s tebou mít nechci !"zařvala .

Při skoku vytasila drápy . Scar hned zareagoval a Zira taky .

****
Ten řev z jeskyně uslyšel skoro každý . Celá Sarabiny smečka byla ve střehu . Uši přitisknuté k hlavě, zuby vyceněné, drápy vytasené . Blížily se k jeskyni .

Řev pak utichl . Pak šlo slyšet že tam všichni tři lvi spolu mluví . Nešlo slyšet ale o čem . Někdy se ozvalo z jeskyně zavrčení . Po pár minutách se zase ozval zase řev .

Do té jeskyně ihned vniklo několik hyen . Už se tam blížily ti Scarovi spojenci aby Scara uchránili . Sarabi se smečkou se blížili na pomoc Sarafině . Přes dav hyen se ale nešlo dostat. Hyeny pak z jeskyně vyběhly a za nimi vyšla Sarafina . Ta utíkala zpět ke smečce .

Po rameni jí stékaly pramínky krve . Měla tam tržnou ránu která hodně bolela . Kvůli tomu kulhala .

Sarabi za ní doběhla a ubránila jí před poslední hyenou .
,,Sarafino, co se ti to stalo? To ti udělal Scar !?"zeptala se Sarabi .

Sarafina si sedla a olízla si ránu .,,Chtěl abych byla jeho královnou !" zesmutněla .,,Chtěl abych měla s ním lvíče jako následníka trůnu . Protestovala jsem a začali jsme bojovat . On a Zira proti mě.... Ale i tak jeho královnou zůstanu ."

Lví král ~příběh NalyKde žijí příběhy. Začni objevovat