10. Zjištění

98 2 3
                                    

,, Hyeny ! Ve Lví říši !? " zděsil se Mufasa . ,, Ano tati . Vtrhly sem a honily nás; nakonec odnesli Tamu . " vysvětlil Simba .

Mufasa se na ně ohlédl . Simba, Nala a Tojo seděli vedle sebe ; zorničky k zemi a uši sklopené a na tváři nešťastný výraz .

,, Ach, unesly to neviné lvíče . " vzdychl Mufasa . ,, Povím to její matce . Teť si to ale musím vyřídit s hyenami ! " a utíkal do savany . Po několika krocích se zastavil . ,, Zazu, prolétni Lví říši a najdi hyeny ! " zvolal na ptáka který zrovna u něho přistál . ,, Rozkaz, Vísosti ! "

Hned po té k nim přiběhli Kula, Chumvi a Tojo

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Hned po té k nim přiběhli Kula, Chumvi a Tojo . ,, Hledali jsme vás ! " vyjekla Kula .
,, Kde jste byli ? "ozval se taky Chumvi .

Ti tři byli úplně v klidu . Očividně o tom nevěděli .
Nala hned zpustila .

,, Byli jsme poblíž napajedla a napadly nás hyeny . Unesli si Tamu ! "
,, Co ? Né ! " lekla se Kula .
,, Ví to ještě někdo ? " ptal se nešťastně Tojo .
,, Řekli jsme to králi ! " vyjekl Malka . ,,Šel ty hyeny pronásledovat a poví to Tamy mámě ! "

******
Hyeny probíhaly savanou . Jedna držela Tamu pevně v čelistech . Za rohem potkali podle slibu, Ziru a Scara .

,, Scare, máme to lvíče ! " ozvala se Shenzi .

Hyena držící Tamu vystoupila před Scara . Scar se na lvíče zamračil a odhalil tesáky . Hyeny už věděly že něco nebude nejspíš v pořádku .

,, To není to lvíče ! " zavrčel .
Hyeny sebou cukly .
,, Jak jsme měli vědět že to není to správné !? Nepopsal si nám ho . " zakňučel Banzai .
Scar měl slovo na jazyku, ale utichl . Nadzvedl čenich do vzduchu a zavětřil .

,, Ziro, Mufasa se sem blíží . Zůstaneme tady a zdržíme Mufasu . A vy..." řekl tiše a ohlédl se na hyeny . ,,Se vrátíte na Sloní hřbitov . "
,, A co s tím lvíčetem ? " zavrčela jedna z hyen .
,, Dělejte si s ní co chcete . Moje starost to není ! "

Hyena držící Tamu se usmála a ostatní hyeny se začaly mlsně olizovat . Tama už věděla co s ní udělají .

,, Běžte ! " zavrčel Scar .

Hyeny tedy utíkaly . Tamě náhle něco napadlo když slyšela to co řekl Scar 'Mufasa se blíží .'
,, Pomóc ! " křičela. ,, Pomoc králi Mufaso, hyeny mě odnášejí ! "
Hyeny jen vrčeli: ,, Utište jí někdo !",,Buď sticha! "
Z dálky se už ozýval dupot tlap a tiché vrčení . Tama se usmála .

Mezitím Scar se Zirou čekali až k nim Mufasa doběhne . Scarovi nad hlavou proletěl Zazu jako střela . Ten už hyeny spatřil .
Po několika vteřinách okolo Scara a Ziry proběhl Mufasa a ani se jich nevšiml .

Scar se ohlédl na Zazua který se už nad jedním místem zastavil . Hned tam doběhl Mufasa . Z místa se začalo ozývat hlasité vrčení, sekání drápů a štěkání a kňučení hyen .



Tak jsem slibovala že kapitoly nebudu vydávat tak často a nakonec, jsem to porušila . Na tuhle kapitolu mi zbylo totiž hodně času .
Na obrázcích :
1. Mufasa
2. Zazu

Vaše 123kockajj .

Lví král ~příběh NalyKde žijí příběhy. Začni objevovat