Poděkování

465 34 7
                                    

Tak tohle byla opravdu dlouhá cesta a přece jsme došli k cíli. Věřím, že máte ze šťastného konce Juliette a Marcuse radost. Nejdříve jsem myslela, že příběh bude mít pouze jeden díl, ale plánovala jsem pro Juliette pořádné dobrodružství a také nejistý konec mezi ní a Marcusem. No přece i v životě to není tak růžové a to, že k sobě našli znovu cestu, je až pohádkové.

Druhý díl jsem chtěla něčím oživit, proto jsem přidala příběh Pierra a Mayi. Upřímně říkám, že Pierre je mým nejoblíbenějším hrdinou nejen ve Špinavém obchodě, ale ze všech mých příběhů. Je to výborný přítel, vždy s dobrou náladou, úsměvem a radou pro druhé. Podle mě s Juliette tvořili skvělou dvojku, snad jste stejného názoru. Trochu jsem to zamotala, ale nakonec našel také svoji lásku.

Musím přiznat, že druhý díl se mi psal hůře, možná je to i v některých pasážích poznat. Bylo těžké to dopsat, protože přece jen je to můj skoro první příběh, který jsem na Wattpadu začala vydávat a prožila jsem u toho pár „spisovatelských krizí". No, ale dopsala jsem to a snad se vám příběh líbil!

Nakonec jsem zařadila i linku Kim a Chrise. Snad jste ho vzali trochu na milost. A jak to mezi nimi dopadlo? To už nechám na vás a vaší představivosti...

Mockrát děkuji všem, kdo se do příběhu pustil, kdo mi psal milé komentáře a dával hvězdičky. Vážím si každého z vás a děkuji za podporu, kterou mi při psaní dáváte.

Ještě jednou díky a zase někdy příště u jiného příběhu!

Vaše Deniz❤️

Špinavý obchod *DRUHÝ DÍL*Kde žijí příběhy. Začni objevovat