1.5

535 53 10
                                    

"Arkadaşlar," diye konuşmaya giriş yapan Jennie'yi kimse umursamazkan San masanın üzerine çıkan ve bir konuşma yapmak için hazırlanan Jennie'yi indirmeye çalışıyor, beceremeyince de yanında sadece izlemekle yetinen ve saçları ile oynayan Lisa'ya söylenip duruyordu.

Mia elindeki çiçekleri Lisa'nın saçlarına yerleştirirken Rosé, Jennie'ye yardım etmek için çabalıyor fakat San tarafından engellenip duruyordu. Müdürün konuşmasından sonra Jennie onların bir şeyler sakladığını herkese söylemeye başlamıştı ki, kimse onu dinlemiyordu Rosé dışında. Yani en fazla ne olabilirdi ki?

"Bunlar ne yapıyor?" Hyunjin elindeki çilekli sütü Seungmin'e verirken konuştu ve iğrenircesine onlarla baktı. Böyle kişilerle nasıl hala arkadaş olduğunu daha sonra sorgulayacaktı.

"Jennie bir şey anlatmaya çalışıyor, San ise onu engelliyor."

Jennie'nin tilkilerle dolu olan beyni diye düşünmeden edemedi Hyunjin. Onun sürekli duyduğu veya gördüğü şeylerden başka sonuçlar çıkardığını fark etmişti ve bu yüzden onu dinlemiyor, dinleyen arkadaşlarını da o deli diye uyarıyordu. Sonraysa Jennie tarafından bir güzel dövülüyordu.

Kafasını sallayarak onu onaylayan Hyunjin, Seungmin'in önündeki sandalyeye oturmuş ve önüne dönerek onları duymazdan gelmeye çalışmıştı ki, bağırıp duran Jennie yüzünden bu pek mümkün olmamıştı. Tanrım, acaba yine ne sonuç çıkarmıştı müdürün konuşmasından?

"Sizce de garip bir şey yok mu," diye bağıran Rosé, en sonunda kolunu tutan San'ı ittirmiş ve ona ters bir bakış atıp kantindeki arkadaşlarına bakmıştı. Burada öğretmenlerin olmaması bu konu hakkında rahatça konuşmalarını sağlıyordu ki, aralarından birinin kendilerini şikayet edeceğini de çok iyi biliyorlardı. Bu yöne umurlarında değildi.

"Hepimizin ders programlarının değişmiş olması normal değil."

En sonunda Rosé sayesinde konuşmaya başlayan Jennie ile kantin sessizleşirken "Benimki aynı," diye homurdandı Jisung. Sadece birçok kişinin dersleri dışarıda savunma adı altında yapılan herhangi bir savaşa hazırlık dersleri ile değiştirilmişti ve zaten dönemin başında bu dersleri Jisung seçmişti.

"Ya da kötülerin bir anda yurtlarından dışarıya çıkmasının yasaklanması."

Rosé kollarını önünde birleştirip fısıldaşmaya başlayan arkadaşlarının üzerinde gözlerini gezdirdi. Onlar haklıydı, bunu herkes biliyordu fakat okul müdürünün dediklerine karşı gelemezlerdi.

Hyunjin bakışlarını Jisung'a çevirirken Jisung dudaklarını büzerek karşılık verdi. Öğretmenler kötüleri yurtlarına göndermeden önce Jeongin ile konuşmaya çalışmış fakat Bayan Yang engel olmuştu.

"Kalkan indi lan!" Jennie bir sitemle bağırıp fısıldaşmaların kesilmesine sebep olurken San tekrardan onu masanın üzerinden indirmeye çalışmıştı. Bu kadar bağırması öğretmenleri buraya çekebilirdi.

"Neden hiçbiriniz sorgulamıyor bu lanet okulda olanları?"

San en sonunda Jennie'yi kucağına alıp masadan indirirken Rosé homurdanarak dışarı çıkan arkadaşlarının peşinden ilerlemişti. Yine San tüm her şeyi mahvediyordu ve onlar bir şey yapamıyordu ona karşı.

"Üzülme bu kadar," diye mırıldanan Seungmin yanındaki Jisung'un omzunu sıkmış ve ona destek olmak istercesine küçük bir gülümseme sunmuştu.

Jisung elini önünde sallayarak Seungmin'i geçiştirirken "Tabii senlik bir durum yok," diye homurdanmış ve gözleri ile Hyunjin'i işaret etmişti. Alnından ittirilmesi ile büyük bir kahkaha atarken Hyunjin anlamadığını belirtircesine onları izliyordu.

House of Cards/ Stray KidsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin