1.9

475 50 7
                                    

Jungwon bir süre iğrenircesine doğruluk mu cesaretlik mi oynayan arkadaşlarına baktı. Bu oyun ona saçma geliyordu ve genel olarak onların oynadığı oyunlara katılmıyordu.

Yanındaki Jeongin'in de kendisinden farkı yoktu. Arada yüzünü buruşturarak onlara bakıyor, sonraysa şu an sevgilisinin yanında olabileceğini söyleyerek yakınıyordu. Ne zaman bitecekti bu cezaları? Kitap bulunduğu zaman mı?

Yurtlarının bodrum katında her cuma gecesi yaptıkları gibi toplanmışlardı. Oyunlar oynuyorlar, birbirlerine korku hikayeleri anlatıyorlar, Bayan Yang'a belli etmeden içiyorlar ve daha sonraysa hiçbir şey yaşanmamış gibi odalarına dağılıyorlardı.

"Neden içmiyorsun," diye konuşan Jeongin, bir konuşma başlatmaya çalışıyor gibiydi. Boş boş oturmaktan sıkılmış gibi görünüyordu.

"Yarın cumartesi. Babamın yanına gideceğim."

"Bunu sormadım." Göz devirdi Jeongin. Jungwon eliyle alnına vururken kime ne anlatmaya çalıştığını düşündü. Bunu buradaki herhangi birine sorsaydı anlayıp devam ettirmezdi konuşması.

"Babamın iyi bir içici olduğunu biliyorsundur umarım Jeongin."

"Babanla mı içeceksin?" Şaşırmış görünüyordu ki, doğal olarak bunda haklıydı. Kendisi annesi ile birlikte içemiyordu bazen.

Omuz silkerek yanıtladı onu Jungwon. Bu konuşmada epey sıkıcı gelmeye başlamıştı ve konunun değişmesi gerekiyordu.

"Sen ne yapacaksın," diye soran Jungwon konuşmayı devam ettirmeye çalıştı. Jeongin dudaklarını büzerken bir süre düşünüyormuş gibi yaptı ve büyük bir gülümseme sundu.

"Sanırım bir yerleri patlatırız."

"Sonra ikizler ve babaları sizi durdurur."

"Bahsetme bana şu ikizlerden," diye homurdanan Jeongin yüzünü buruşturmuş ve önünde iğrenç bir şey varmış gibi elini önünde sallamıştı.

"Jaehwan'a aşırı sinir oluyorum. Her yerden çıkıyor. Jihyo daha iyi ona göre."

Jungwon kendi fikrini dile getirirken Jeongin her ikisini de sevmediğini söyleyerek geçiştirmişti onu. Kendilerine sürekli engel olan bu ikiliden ve onların babasından nefret ediyordu.

"Her neyse," diye mırıldanan Jeongin, içkisinden son yorumlarını içmiş ve Jungwon'un omzuna vurmuştu. Sevgilisinin yanına gidecekti ve Bayan Yang'a karşı kendisi idare etmesi gereken biri gerekiyordu.

"Beni biraz idare et. Jisung'un yanına gideceğim."

Bağırarak birkaç adım gerilen önündeki maskeli ikizlere bakmış ve elini kalbinin üzerine koyup derin derin nefesler alarak sakinleşmeye çalışmıştı Sehngmin. Bu ikili bazen gerçekten sinirini bozuyordu. Hele ki bir anda karşısına çıkıp kendisini korkuttuklarında.

"Bu kadar korkma Seungmin," diye neşe ile konuşan Jaehwan'a karşılık göz devirdi Seungmin. Bunu bilerek yapmıştı açıkçası. Seungmin'in korkup kendilerine kızması ve yüzündeki o ifade görülmeye değerdi.

"Özür dileriz. O aptal yüzünden yaptım."

Jihyo, giden ikizinden sonra konuşup küçük bir açıklamada bulundu ve küçük bir gülümseme sundu. Seungmin kafasını sallayarak onu onaylarken bunu her zaman yaşadığını belirtti. Aptal Jaehwan ikizi olmadığı zamanlar ise tek başına korkutuyordu onu.

İkizinin peşinden söylenerek giden Jihyo'nun ardından merdivenlere ilerledi Seungmin. Hyunjin, Chan ve Minho ile terasta oturduğunu söylemişti. Jisung ise birazdan Jeongin'in geleceğini söyleyerek odadan kovmuştu Seungmin'i.

House of Cards/ Stray KidsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin