"Tanrım," diye mırıldanan Felix, masanın üzerindeki listede gözlerini gezdirmiş ve ardından kafasını kaldırıp kendisine merakla bakan Changbin'e bakmıştı. Sabah sabah kütüphaneye neden çağrıldığını merak ediyordu Changbin.
"Bir kitap eksik." Kütüphane görevlisi olduğundan beridir kitapların kaybolmaması için elinden gelen her şeyi yapıyordu fakat sanırım pek becerikli olamıyordu.
"Birisi almıştır Felix."
Bakışlarını tekrardan listeye çeviren Felix, kafasını iki yanına sallayarak reddetti onu. Kim hangi kitabı aldığını not ediyordu fakat kağıtta yazanlar dışında bir kitap daha kayıptı. Fakat onun hangi kitap olduğunu bile bilmiyordu.
"Şu listede iki kişinin kitap aldığı yazıyor Changbin. Mitoloji kitabını Daniel, efsaneler kitabını Lia almış. Ama üçüncü kitabın ne olduğu ve kimin aldığı belli değil."
"Söylemeyi unutmuştur Felix." Bıkkınca konuşan Changbin'e karşılık göz devirdi. Ne diye çağırmıştı ki onu? Kendi işini kendisi halletmeliydi.
"Bayan Yang çok kızacak." Elindeki listeyi masaya bırakıp oflarken Changbin bunu kafaya takmamasını, alan kişinin geri getireceğini ve Bayan Yang'ın anlamayacağını söyleyip durmuştu. Felix'i rahatlatmaya çalışıyordu ki, bunu becerebildiği pek söylenemezdi.
Changbin'e kısa bir bakış atıp tekrardan kitaplıklara döndü. Hangi kitabın kayıp olduğunu hatırlamaya çalışıyordu. Fakat sanki tüm kitaplar tammış gibi görünüyordu. Göz önündeki bir kitap değildi kaybolan, herkes için önemli olan bir kitaptı ve alan kişinin kim olduğunu kesinlikle öğrenmesi gerekiyordu. Kötü niyetli kullanılabilirdi.
"Kantine gidelim mi," diye konuşan Changbin, kendisine dönen sevgilisine büyük bir gülümseme sundu ve elini ona doğru uzattı.
"Changbin, kitabı bulmalıyım."
"Fazla abartıyorsun. Hangi kitabın kaybolduğunu bile bilmiyorsun Felix."
Felix dudaklarını büzdü. Changbin'in kendisine destek olup kitabı kendisi ile birlikte arayacağını düşünüyordu ki, kaybolan kitap Changbin'in pekte umrunda değildi. Kitap okumayı seven bir aptalın aldığını düşünüyordu alınan kitabın hangi kitap olduğunu bilmeden.
Açılan kapı ile birlikte ikilinin bakışları da nefes nefese kalmış Joohyun'u bulurken "Sorun ne," diye sormadan edemedi Changbin. Bir süre nefeslenen Joohyun'u incelemiş, ardından Felix'e doğru dönüp kaşlarını çatmıştı.
"Bayan Yang ve Bay Jung seni çağırıyor Felix."
"Hadi canım," diye homurdanan Changbin, büyümüş gözlerini Felix'ten Joohyun'a doğru çevirdi. Lanet bir kitabın kaybolduğu bu kadar kısa sürede onlara ulaşmış mıydı gerçekten? Peki ya neden müdür Bay Jung da dahildi bu olaya? Ters giden bir şeylerin olduğu açıkça belliydi.
Kafasını sallamakla yetindi Felix. Joohyun da başka bir şey demeden Changbin'e ters bir bakış atıp çıkmıştı kütüphaneden. Neler olduğu ile ilgilenmiyor, merakta etmiyordu.
"Kaybolan kitap neydi Felix?" Changbin gergin görünen Felix'in kaybolan kitabın ne olduğunu bildiğine emindi. Sadece kimin aldığını bilmiyordu ve çalınan kitabın ismini söyleyerek etrafındaki insanları telaşlandırmak istemiyordu.
"Kara büyüler."
•
Daha sonra devam etmek üzere bıraktıkları projeden sonra yatağına uzanan Hyunjin'in yanına oturan Seungmin, bir süre odayı incelemiş ve kendisine bakan Hyunjin'e doğru dönmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
House of Cards/ Stray Kids
Novela JuvenilMasallarda okuduğunuz ve filmlerde izlediğiniz kötü veya iyi fark etmeyen karakterlerin çocukları, aynı okula gitseydiler ne olurdu?