Szeptember 1. azaz a suli első napja. Megszokott ébresztőmre kelek fel, mondhatni kissé izgatottan. A fürdőbe sétálva igyekszek embert varázsolni az ufós kinézetemből. Elképesztő! Hogy tud az ember haja ennyire összekócolódni? Pedig nem vagyok az a forgolódós fajta, ott és úgy alszom ahogy előző este eldobtam magam. Maga a fésülködés 15 percet vesz el az életemből. Mikor végre lányos külsőt varázsoltam magamnak szekrényemhez lépve ruháimmal szemezek. Mit vegyek fel? Végül egy fekete farmer térdnadrág és egy pink-fekete ing mellett döntöttem. Még meleg van szerencsére így nem kell az egész ruhatáramat felvennem. 7:21, sietnem kell nem késhetek el az első napon! Elköszönve anyától és (sajnos) Owentől is sietve kilépek a házból. Barátom abban a pillanatban áll meg a járda mellett és int, hogy szálljak be mellé.
- Sziasztok fiúk! -huppanok le az anyósülésre.
- Szia! -köszönnek kórusban- Honnan tudtad, hogy én is itt vagyok? -hajol előre Zac a két ülés közt.
- Miért mikor nem vagy itt? -felnevetünk.
- Ez igaz. -dől vissza kényelmesen elhelyezkedve.
7:49. Szuper időben beértünk. Brad miután leparkolta a kocsit kedvesen kisegít és együtt indulunk meg a hatalmas udvar felé. Vegyes érzésekkel lépem át az iskola kapuját, hiszen vártam is kezdést meg nem is. Bradleyt azonnal kb három lány kapja körbe, hogy üdvözöljék míg én és Zac tovább baktatunk.
- Elképesztő! -horkant fel mellettem.
- Mi?
- Hát, hogy ennyi csaja van, tudnak is egymásról mégsem kapnak hajba. Mi van Bradben ami bennem nincs?
- Egy levél viagra és némi rosszfiús báj. -nevettünk- Nyugi te is helyes vagy, majd jön egy lány aki csakis te érted lesz oda, nem másért.
- Jah, csak győzzem kivárni.
- Ne légy türelmetlen! Minden időben érkezik. Gyere hallgassuk meg a szokásos igazgatói altatót.
Karon ragadva barátomat a tömeg felé igyekeztünk akik a suli bejáratánál gyűltek össze. Az igazgató igazán kimért, okos, szigorú és tekintélyt parancsoló férfi, kb az összes diák tart tőle, még a „nagymenő" srácok is.
- Figyelem! -kiáltja el magát mire olyan gyorsan lesz síri csend, hogy simán beférne világrekordnak is- Üdvözlök újra minden diákot és köszöntöm az újonnan felvett tanulóinkat is! Bízom abban, hogy okkal kerültetek be iskolánkba és olyan keményen fogtok majd dolgozni, mint idősebb diáktársaitok. Tudom nehéz ismételten itt lenni, hiszen csupán nemrég ért véget a nyár és nehéz visszaállni a tanulós, magolós, mindent beleadós mindennapokba de kérlek titeket vegyetek erőt magatokon és továbbra is tanuljatok keményen, figyeljetek órákon és vegyetek részt minél többen minél több tevékenységben.
- Mit magyaráz már megint? -bök oldalba a visszatért Donhuan.
- Csak a szokásos. A csajok?
- Jól vannak, mindnek kibaszottul hiányoztam és percekig könyörögtek nekem, hogy bocsássak meg amiért szünetben hanyagoltak engem. Megígérték, hogy kárpótolnak. Szóval ha holnap nem jönnék az azt jelenti, hogy végkimerülésben meghaltam.
- Látod? Ezt mondtam! -fordul oda Zac is, mire csak mosolyogva leintem.
- Mi baja?
- Semmi. Hallgassuk meg az igazgatót, hátha lesz új infó! -csitítom le őket.
- Most pedig néhány szót szólnék a végzős osztályokhoz! Kedves utolsó éves tanulóink, szeretnék mindenkit megkérni, hogy mivel ez az utolsó esztendőtök ebben az intézményben és a félévi és évvégi eredmények nagyban hozzájárulnak a tovább tanulási folyamathoz arra kérlek titeket, hogy ne puhuljatok el, ne vegyétek természetesnek a kitűnő bizonyítványt, ugyanis az nem jár „csak úgy"! Tanuljatok szorgalmasan, teljesítsetek jól a teszteken és teljes erőtökkel a tanévvégi vizsgákra koncentráljatok. Köszönöm! Ja és még egy apró szösszenet mielőtt mennétek órára! Ez a végzős A osztálynak szól. -aha figyelek- Tudom kellemetlen ez így ráadásul pont az utolsó évben, de az osztályfőnökötök sajnos családi okok miatt még a nyár elején felmondott és a családjával New Yorkba költözött. Így idén egy új tanárral fogtok gazdagodni. Kérlek titeket legyetek rendesek vele, fogadjatok szót és nála is ugyanazt a szorgalmat kérem mint Mrs. Hassnél! Köszönöm! Nos ennyi lenne. Kellemes évet kívánok mindenkinek!
YOU ARE READING
The Truth Untold (Jungkook FF.) - Befejezett
FanfictionMikor az a kéz amelynek ölelnie kéne, nyomokat hagy testeden. A szívnek minek szeretnie kéne, elfordul tőled. Szó mely kedvesen kéne csengjen füledben, mégis földbe döngöl jelentésével. Egy lány, egy rémisztő szempár, egy kéz mely rettegéssel tölt e...