Hangos dudaszóra riadtam fel mely az utcáról jött. Még az ágyamból is kiestem, hogy megnézhessem ki dudálgat hajnalok hajnalán. Megpillantva Brad kocsiját rájöttem, hogy talán mégsem hajnal van. Telefonomra nézve 7:34-et mutatott a kijelző. Úr Isten! Hogy aludhattam így el? Kinyitottam az ablakot, hogy leszóljak várjon meg eszébe ne jusson tovább állni. Mintha csak tudta volna, hogy most ébredtem fel kiszállt a kocsiból.
- Mivan, jössz már álomszuszék?
- Öt perc és elkészülök. Várjatok meg!
Mutatott egy ok jelet ami azt jelentette, hogy hajlandó lesz várni rám. Gyorsan a fürdőbe mentem ahol átöltöztem, megmosakodtam, fésülködtem és némi sminket is feltettem, hogy azért ne ijedjenek meg ha rám néznek. Mikor léptem volna ki az ajtó kinyitódott és egy roppanttul kócos és mérges tekintetű Owen lépett be rajta. Hátráltam két lépést de a hátam nekiütközött a szekrénynek. Két karját megtámasztotta mellettem a falapon és enyhén előrehajolt.
- Nem megmondtam már neked, hogy nem szeretném itt látni azt a suttyó gyereket?
- Azt mondtad a házban nem szeretnéd látni, hát nincs is a házban. -egy diadalittas mosoly ült ki arcomra.
- Furfangos egy kiscsaj vagy te. -simította meg arcom- Remélem ma nem lesz külön órád, mint tegnap? Szeretném ha időben jönnél haza.
- Miért? -kérdeztem némi félelemmel hangomban.
- Csak gondoltam csinálhatnánk valamit közösen, csak mi ketten.
- Micsodát?
- Nem tudom, de amíg hazaérsz ígérem kitalálom. Most menj, el ne késs nekem!
Nyomott egy hosszabb puszit nyakamra majd utamra engedett. Kirohantam a házból és meg sem álltam a kocsiig, amibe úgy szálltam be, hogy a hátul ülő Zac halálra rémült.
- Óh hogy a... Sky! Normális vagy bazdmeg? A szívbajt hoztad rám!
- Bocs Zac, nem akartam.
- Baj van? -nézett rám aggódva sofőrünk.
- Nem, nincs. Induljunk különben elkésünk óráról.
Bár Brad nem adott hangot nem tetszésének, de láttam ismét tisztában van vele miért vagyok ilyen zaklatott. Bekötöttem övem és már indultunk is. A második órára végre sikerült lenyugodnom, bár még mindig aggódtam egy kicsit vajon Owen milyen elfoglaltságot talál majd ki délutánra. Biológia óra van, ami a lányok egyik nagy kedvence. Mr. Davis akárcsak Jake igazán szeret elegánsan öltözködni. Ma egy sima fehér inget viselt fekete farmer nadrággal és orrán szemüveg pihent.
Általában nem szeretem ha egy emberen szemüveg van, nem is tudom, az olyan túl rideg, de neki igazán jól állt. A rajongói hamar meg is jegyezték neki. Lefogadom azért dagad a melle a büszekségtől, hogy tetszik a fiatal lányoknak!
VOCÊ ESTÁ LENDO
The Truth Untold (Jungkook FF.) - Befejezett
FanficMikor az a kéz amelynek ölelnie kéne, nyomokat hagy testeden. A szívnek minek szeretnie kéne, elfordul tőled. Szó mely kedvesen kéne csengjen füledben, mégis földbe döngöl jelentésével. Egy lány, egy rémisztő szempár, egy kéz mely rettegéssel tölt e...