Selam!Bu ikinci oyunların son bölümü;ikinci oyunların karakterlerine veda edeceğimiz için çok üzgünüm ): Bilmeyenler varsa;arena kısmımız one shot kitabındaki ilk iki bölüm baz alınarak yazılacak!Okumadıysanız o ilk iki bölümü okuyup gelin lütfen,aksi takdirde anlamazsınız.Keyifli okumalar diliyor ve yorumlarınızı hevesle bekliyorum!
Axel'den..
"Axel,"diye fısıltı şeklinde sesler duyar duymaz yarı uyur halimle uyku tutumumda doğrulup silahımı adeta hastalıklı bir hızla hazırladım.Ama ne yapabilirdim ki?Burası Açlık Oyunlarıydı;etrafımız bizi öldürmek isteyen ve son derece tehlikeli melezlerle çevriliydi ki bu yetmezmiş gibi gıcık Annabeth Chase asla biz haraçların iyiliğini düşünmeyerek sanki baş etmemiz gereken onca şey yetmiyormuş gibi arenaya bir de bir canavar sürüsü eklemişti.Annabeth Chase'nin bizi hem çöl gibi doğal ortam koşulları olarak korkunç zor bir arenaya atmasını hem de bu yeterince facia değilmiş gibi bu arenaya bir de ek zorluklar ekleyeceğini söylerkenki dediğini hatırladım."Bu;kampçılar ve ihanet eden melezler arasındaki düşmanlığın daha da körüklenmemesi için önemli!"Acaba sahiden de düşündüğü gibi olmuş,bu taktik işe yaramış mıydı?Bu amaç uğruna biz haraçlara hiç merhamet etmemesini asla affetmeyecek olsam da işe yaradığını umuyordum çünkü aksi takdirde bu kadar zor bir arenada mücadele vermemizin hiçbir anlamı olmayacaktı.
"Rigel;ne oldu?"diye fısıldadım bana fısıldayan kişinin Rigel olduğunun farkına vararak.Çok korkmuş görünüyordu;gözleri muhtemelen korkudan fal taşı gibi açılmıştı ve kesik kesik nefesler alıyordu.Ama bunun beni pek endişelendirdiğini söyleyemezdim;sonuçta bahsettiğimiz kişi Rigel'di.Mağaralara yansıyan gölgelerimizden bile böyle korkmuş ve gölgelerimizin son teknoloji sayesinde bir şekilde canlılık kazanıp bize saldıracağını,insan olup hayatlarımızı yaşamak için bizi öldürmeye çalışacağıyla alakalı bir komplo teorisi bile uydurmuş olabilirdi."Hey;bir dakika!"diye mırıldandım dalgın dalgın."Bu fazlasıyla iyi bir bilimkurgu filmi fikri oldu!Efektler için iyi bir ödenek veren bir yapım şirketi bulursam bu fikri satmalıyım!"Heyecanla hemen yanımdaki uyku tulumunda uyuyan,taze sevgilim Adam'a baktım.Aklımda film fikrini satarak alacağım telif parasıyla Hawai'ye tatile gideceğimiz ve Adam'ın o müthiş kaslarını doya doya plajda bana sergileyeceği,sonra ise gece denizin içinde çıplak bir şekilde sevişeceğimiz ile ilgili hiç de masumane olmayan hayaller dönüyordu.Evet;masum değildim,bunu kabul ediyorum ama hiç Adam gibi bir sevgiliniz oldu mu?İnanın olsaydı beni anlardınız.Onun tamamıyla formda olan ve adeta bir Yunan heykeline benzeyen vücudunu hayal etmemek için aptal olmam gerekirdi ki ben zaten birazcık aptalımdır ancak düşünün işte;ben bile bu kadar aptal değildim.Adam'ın seksilik derecesini buradan anlayabilirsiniz.Kaldı ki sonuçta daha yeni sevgili olmuştuk ve ben ilk defa biriyle bir ilişki içindeydim,bir şeylere aç olmam normal değil miydi?Sanırım bu normaldi ama bu normal olsa bile Açlık Oyunları'ndayken ve ittifakımdan biri beni gecenin bir yarısı panik içinde uyandırmışken bunları düşünmem kesinlikle normal değildi-o kişi;Rigel olsa bile.
"Axel;dışarıda bir şeyler oluyor!"diye fısıldadı Rigel ama fısıltısı bile çığlık atıyormuş gibi bir paniğe sahipti."Sanki mağaramızın önünde birileri var!Birilerinin sürekli fısıldaştığını duyuyorum ama sürekli!Adım sesleri duyuyorum,mağaramıza doğru yaklaşıp sonra yine uzaklaşıyorlar!Hatta bence mağaramızın taşlarını örerek yaptığımız kapısını yıkmaya çalışıyorlar;adeta o taşların yerinden oynama sesini duyuyorum!"Çaresizce inleyip ellerimi tuttu."Bir şeyler yap,Axel;lütfen!"
"Rigel,sakin ol,"diyecek oldum ama ben lafımı bile bitiremeden büyük bir dehşetle konuşmaya başladı."Ne dedin sen?Sakin mi olayım?Aaa;şimdi çığlık atacağım!Axel;mağaranın önünde birileri,bir şeyler var diyorum!Muhtemelen diğer haraçlardır çünkü canavarlar olsa daha çok ses çıkarırlardı ama belli de olmaz;belki de hem diğer haraçlar hem de canavarlardır!Ve hatta Nicholas!Üçlü bir ittifak oluşturmuşlardır belki;bizi öldürmek için!"Ellerini yüzüne dayayıp gergince nefes aldı."Buna inanamıyorum!Üç düşman ittifakımız da birleşti ve biz onlara karşı tekiz!Oysa onlar beraberler ve artık bizi öldürmek onlar için adeta bebek işi olacak!"Birdenbire doğrulup dehşet dolu bir inlemeyle ellerini ağzına kapattı."Hatta ve hatta o kadar kolay bir şekilde öldürecekler ki bizi;Açlık Oyunları bitip de normal hayata döndüklerinde "Bebek İşi!"diye bir stand-up düzenleyecekler!Nicholas kesin gecenin sunuculuğunu yapar;üzerinde şık bir takım elbise ve elinde bizlerin kanlarının sos olarak kullanıldığı,kan aromalı bir filtre kahve!Hatta belki çiğ etlerimizin de bir kısmını o zamana dek yemediyse seyircilere gösterir ve bazı talihlilerin ellemesine izin verir!Canavarlar ise kesin ölümlerimizin özetini komedi dolu bir dansla gösterir;üzerlerinde o iğrenç,hantal vücutlarına sığmayan kostümlerle!O psikopat kızlar da ölürken attığımız çığlıkları,verdiğimiz son tepkileri en ince ayrıntısına kadar anlatır ve ölüm şekillerimizle ilgili analizler yapar!Hatta belki hangimizin daha iyi öldüğüyle alakalı anketler bile yapılır ve bu da poker gibi yeni bir kumar türü olur!"Derin bir iç çekerek gözünün kenarındaki yaşları sildi."Ah Axel;"Bebek İşi"stand-up'u bir de dünyaca ünlü olup herkes tarafından bilinirse haysiyetimiz iki paralık olacak!Ruhlarımız bu azaba nasıl dayanacak;hiç bilemiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Taraf | PJO×Açlık Oyunları(Katılımlı Hikaye)
FanfictionKronos savaşı biteli iki ay olmuş,Percy Jackson ve arkadaşları ile Melez Kampı kampçıları bir melezin hayatı ne kadar sıradan olabilirse o sıradanlıktaki hayatlarına geri dönmüşlerdir.Ama beklenmedik bir haber herkesi şoka uğratır:Savaşta Luke'nın y...