Bölüm 45:Çok Geçti

42 3 271
                                    

Elliot Dennis Einsteen'den...

Buraya,bu lanet olası Roma Kampına neden gelmiştik ki?Coşku içinde kutlama yapan Roma melezlerini çaresizlikle izlerken bunu sorgulamamak elde değildi.Her şey nasıl başlamıştı?İhanet eden kampçılar,kampımızı nihayet ele geçirince Nico Di Angelo ile beraber Percy Jackson'u bulmaya gönüllü olmuştum.Çünkü Percy Jackson'un melezlerin arasındaki anlaşmazlığı giderebileceğine ve Olimposluların egemenliğini yıkabileceğine inanıyordum,inanmıştım.Ama şimdi evimi,Yunanlıların soyunu kurutabileceği için en çok sevinen kişi şüphesiz Percy'di.Oysa sadece bir yıldan biraz daha uzun bir süre önce,bu çocuk Kronos Savasinda dünyayı şimdi yok etmek istediği o kamptaki melezlerle beraber kurtarmıştı.Birden başım döndü.İşler nasıl da bu kadar tersine dönebilmişti?Başımın dönmesi dengemi bozup az daha pegasusumdan düşmeme sebebiyet verecekken Eliot panikle atılıp beni sıkıca tuttu."Sevgilim,iyi misin?"Endişe dolu gözlerine bakarken kendimi sakinleşmeye zorladım çünkü Eliot'a kıyamazdım.Ama..Ama ne halt edecektik lan?Çaresizlikten ne yapacağımı şaşırmıştım.O sırada arkamda bir pegasus daha belirdi ve nihayet o ortaya çıktı."Nico!Olanları gördün mü?Percy,Annabeth'i bıçakladı!Ondan nefret ediyor!Az önce de Melez Kampı'nın tam adresini ondan aldı ve-"

"Biliyorum,biliyorum!"Nico,sıkıntıyla iç çekti.O da fazlasıyla bunalmış gözüküyordu ama pes etmekten uzak olduğunu da görebiliyordum."Annabeth'i buraya getirmek,kesinlikle çok ters tepti."Bunu söylerken Annabeth'i buraya getirmesini söyleyen kişi olan Ernesto'ya oldukça pis bir bakış attığını da fark etmemek imkansızdı.Ernesto'nun suratında utanç dolu bir ifade oluşurken saklanmak ister gibi omuzlarını geri çekip bakışlarını aşağı indirdiğini görünce istemsizce neşelenmeden edemedim.Sonuçta Ernesto'nun bir planı tutmadığı gibi bu planı tutmadıgi için hepimizin ortasında Nico Di Angelo tarafından rencide edilmişti!Daha ne isteyebilirdim ki?Eh;belki Percy'nin Melez Kampı'nın adresini ögrenmemiş olmamasını!Evet evet;bunu kesinlikle isteyebilirdim aslında.Ama neyse,buna da şükür canım!Ernesto rencide edilmişti,ötesi var mıydı yahu?

"Harbiden ha!"dedi Elias sinir bozucu bir şekilde kıkırdayarak."Annabeth güya eski Percy'i geri döndürecekti,o da isyanda bize liderlik edecekti ve Olimposluları devirip melezler olarak kardeş kardeşe barış içinde mutlulukla yaşayacaktık!Hah!Şu planlar nasıl absürt geliyor şimdi anlatamam.Utanmasak bir de Yunanlılar,Romalılar ve ihanet eden melezler olan bu üç taban tabana zıt grupla hep beraber çimlerde el ele tutuşup koşma,çimlerden yuvarlanma hayalleri kuracakmışız!Ah ah!Oysa bizim bu masum hayallerimiz,nasıl da tuzla buz oldu ama!"Kendini tutamayarak yüksek bir kahkaha attı."Son umudumuz olan Annabeth operasyonu;daha başarısız sonuçlanamazdı!Percy'i,eski Percy'i geri döndürecek tek kişi,az önce Romalılara kampımızın adresini verdi!"

"Ulan hepsini geçin;biz olmasak,biz Annabeth'i buraya getirmesek Romalılar kampımızın adresini öğrenemeyecekti!Bizim sayemizde kampımız Romalılar tarafından yok edilecek,yüzlerce melezimiz ölecek!Hepsi bizim sayemizde!"dedi Ross birdenbire;bu gerçeğin yeni farkına varıyormuşçasına.Ani bir kahkaha krizine girip nefes alamadan gülmeye başladı,bir yandan da zorlukla konuşmaya devam ediyordu."Sahiden müthiş kahramanlarız ama,değil mi dostlarım!Öyle müthiş kahramanlarız ki kendi soyumuzu kurutmak üzereyiz lan!"

"Özür dilerim!Hepsi benim suçum!"Ernesto'nun yüksek bir sesle ve ani bir şekilde yaptığı bu çıkış,Ross'u bile sustururken Ernesto birazdan ağlayacak gibi gözüküyordu.Bakışlarındaki üzüntü öylesine gerçekti ki bu sefer içten içe başarısızlığına sevinemedim bile.Yani en azından çok sevinemedim,birazcık sevindim tabii ki.Çünkü hadi ama millet!Ernesto'nun başarısızlığı,benim başarım demektir değil mi?"Annabeth'i buraya getirmemiz gerektigini ben söyledim,sizi ben ikna ettim.Hepsi benim suçum,çok özür dilerim!Ben..Ben ekipten ayrılıyorum.Size yeterince zarar verdim zaten."

Yanlış Taraf | PJO×Açlık Oyunları(Katılımlı Hikaye)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin