Merhabalar;melezler ve pek tabi;sevgili haraçlarımız!
Kronos Savaşı'nı hatırlıyorsunuz.Luke Castellan;titan Kronos'u diriltip ona kendi bedeninde yaşama fırsatı vererek Tanrılara karşı bir savaş açtı.Percy Jackson ve melez ordusu ile,Luke'nun topladığı her türden yaratık,canavar, daha da önemlisi;Tanrılara ihanet ederek Luke'nun yanına geçmiş melez ordusu çarpıştı.Kazananı zaten biliyorsunuz.Luke öldü;Olimposlular iktidarlarını kaybetmedi.
Ondan sonra?Bu kurguda;ondan sonrasını ele alıyoruz.Tanrılar;kendi çocuklarının onlara ihanet ederek karşı tarafa geçmiş olmasından dolayı derin bir hoşnutsuzluk duyarlar.Ve ihanet etmiş melezlere ders olması adına;en ve tek güçlünün kendileri olduğunu vurgulamak adına Açlık Oyunları düzenlenmeye karar verilir.24 melez,arena,tek bir galip.Tek bir hayatta kalan.Öncelik ihanet etmiş melezlerde olmak üzere;Tanrıların en ufak bir dediğine bile karşılık veren,asilik yapan herkes Açlık Oyunları'nı boylayacaktır.
Eğer siz de orijinal seride geçen belli başlı melezler ile beraber kendi meleziniz de onlarla beraber Açlık Oyunlarında yer alsın isterseniz aşağıda belirteceğim künyeyi doldurarak hikayeye katılımınızı sağlayabilirsiniz.Kesin flop kalacak ama olsun;denemedim demem,öyle değil mi?
Adı:
Cinsiyeti:
Yaşı:
Tanrı/Tanrıça ebeveyeni:(Bu kısımda ufak bir dipnotum var:Orjinal hikayeye bağlı kalmak adına Üç Büyükler melezi alamıyorum maalesef...Ama onun dışında büyük,küçük,her türlü tanrıdan melez kabul edebilirim.Lütfen küçük tanrıları seçmemezlik etmeyin;küçük tanrıların melezlerinin bu hikayede ne kadar yer kaplayacağına inanamazsınız.)
Fiziksel görünümü:
Kişilik özellikleri:
Savaşma Şekli:(Kılıç,hançer,ok.Hangisi?)
Kaç yıllık kampçı?:
Ön planda olması en çok istenen özellikleri:
Kronos Savaşında Percy'nin tarafında mıydı;Luke'nun tarafında mı?:
12 kız;12 erkek haraç olacak.Bu sebeple lütfen erkek karakter de oluşturun.
Umarım flop kalmaz ve katılım alabilirim.Bu hikayeyle ilgili heyecanlıyım;bakalım,ortaya nasıl bir şey çıkacak.Yakında görüşmek umuduyla!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Taraf | PJO×Açlık Oyunları(Katılımlı Hikaye)
FanfictionKronos savaşı biteli iki ay olmuş,Percy Jackson ve arkadaşları ile Melez Kampı kampçıları bir melezin hayatı ne kadar sıradan olabilirse o sıradanlıktaki hayatlarına geri dönmüşlerdir.Ama beklenmedik bir haber herkesi şoka uğratır:Savaşta Luke'nın y...