Bölüm 18:Arka Planda Olanlar

264 28 152
                                    

Annabeth;hepimizi kameraların çekmediği ormanlık bir alana topladıktan ve bizde tenimize sokulan takip cihazlarına bilerek su değdirerek geçici bir süre de olsa onları devre dışı bırakacak kadar uğraştıktan sonra herzamanki,"Acilen bir şeyleri düzeltmeliyim!"ifadesiyle lafa girdiğinde durumun kötü olduğunu anlamıştım ama bu kadar kötü olduğunu da tahmin bile edemezdim.Aslında kötü başlamamıştı;gizlice içeri soktuğu bir drahmi ile kameraların çekmediği bir alanda Kheiron ve hatta Nico ile(Nico ne alaka;anlamamıştım) konuşmayı başarabildiģini söykemişti ki bu güzem bir haber gibi gelmişti;ta ki soylediklerini duyana dek.Doğrusu bu kadar kötü bir haber vermek için çok uygun bir zaman da değildi çünkü Allison yenilebilir otlardan Valerie'nin yarası için karışım kaynatıp kızın yarasının kötüye gidişini durduğunda bile Evan Valerie'yi yalnız bıraktığım için bana kötü kötü,ciğerimi sökecekmiş gibi bakmayı kesmemişti ve kameraların çekmediği küçücük alanda sıkışık sıkışık otururken bu kadar kötü bakışlarla göz göze gelmek çok da iyi değildi.Neyse ki verilen kötü haber;en azından Evan'ın kötü enerjisini benden başka tarafa çevirmesine sebep olmuştu.

"Hay aklına soktuklarım!"diye bağırdı Evan öfkeyle."Bunca şeyin içinde bir de buna gerek vardı;tam oldu.Bunu dün geceden beri biliyorum ama her duyduğumda eski sinirim hiç azalmadan,hatta üzerine koyarak artabiliyor."

"Zaten senin genel halin bu;sevgilim,"dedi Valerie alayla.Ben ise şoktan onu dinleyemiyordum bile;aklım Annabeth'in dediklerindeydi.Bu nasıl olabilirdi?

"Annabeth,ne diyorsun?"dedim beynim resmen zonklarken."Ciddi olamazsın.Bunca şeyin içinde bir de melezler birbirine savaş açmış olamazlar!"

"Açmışlar,"dedi Annabeth bizim aksimize şaşırma payı bulunmayan bir sesle."İhanet eden melezler ve kampçılar arasında durmadan kavga çıkıyormuş zaten;dün bardak nihayet dolmuş.Bir melezin kavgada hayatını kaybetmesinin ardından iki taraf birbirine girmiş.Kheiron nasıl anlatacağını şaşırdı;korkunç bir durum yaşanmış.Hayatını kaybeden kız kampçıymış ve bunun üzerine kampçılar ihanet eden melezlere saldırmış;ihanet eden melezler de misliyle karşılık vermiş tabi ve bundan da ötesi;bu karışıklıktan faydalanarak kamptan kaçmışlar!Bu Olimposlular için büyük bir sorun ama bizi esas endişelendirmesi gereken tarafı;savaş kıvılcımları vermiş olmaları.Kamptan kaçarken güçlenip geri döneceklerini söylemişler;bu da en başta yakalanamayan ihanet eden melezler olduğu,onların yanına gidip güçlerini birleştirecekleri ve sonrasında Melez Kampına saldıracakları yönünde bir komple teorisi oluşmasına sebep oluyor.Şahsen kendi adıma sadece bir komplo teorisi olduğunu değil;ilerleyen süreçlerde gerçek olacağını düşünüyorum."dediğinde ortama karamsar bir hava hakim oldu.

"İyi de en başında isyan için güçleri birleştirmemiz gerektiğini söylemiştin.O halde bu isyan planı yattı anlamına mı geliyor?"diye sorduğumda Annabeth inatla kafasını iki yana salladı.

"Percy;isyandan vazgeçmek gibi bir lüksümüz olmamalı.Bak;daha oyunların dördüncü günündeyiz;kaç melez hayatını kaybetti.Bizim arkadaşımız bile ölmedi mi;Thalia öldü!"dedi Annabeth gözleri dolarken.Zorla yutkunup devam etti."İsyandan vazgeçmeyeceğiz.Ama bu isyan için büyük bir engel;güçler birleştirilmeden Olimposlular'a karşı duramayız.Bu yüzden bizim birlik mesajı vermemiz gerekiyor."

"Bizim birlik mesajı vermemiz mi?"dedi Valerie gergince."Düşündüğüm şeyi düşünmüyorsun;değil mi Annabeth?"

"Kesinlikle onu düşünüyorum,"dedi Annabeth gözlerini kardeşine kilitleyerek.İkisinin arasında gözleriyle biz üstün zekalı olmayanların çözemeyeceği bir bakışma yaşandı ve sonra Valerie ellerini yüzüne bastırıp derin bir iç çekti.

"O halde şimdiden hepimiz bol bol sabır dilesek iyi olur.Cordelia O'dair denen o ruh hastası kızdan nefret ettiğimi söylemiş miydim?"

"Bende herkese bayılmıyorum;daha da önemlisi hiçbirine güvenmiyorum ama buna mecbur olduğumuzu biliyorsun;Val."dedi Annabeth üzgünce.

Yanlış Taraf | PJO×Açlık Oyunları(Katılımlı Hikaye)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin