Kuranın ardından Dianysos ve Kheiron tarafından Büyük Ev'e götürüldük.Bu gece Büyük Ev'de gözetim altında kalıp sevdiklerimizle vedalaşacak ve yarın eğitim binasına gitmek için yola koyulacaktık.Bu gece birçoğumuz için kampta geçirdiğimiz son gün olacaktı;o yüzden herkes Büyük Ev'de kalmak yerine geceyi kendi kulübelerinde ve kendi yataklarında kardeşleriyle beraber geçirmek istiyordu ama Dianysos bizi doğru dürüst dinlemiyordu bile.Ondan bu kampa geldiğim ilk günden beri hep nefret etmiştim ama şimdi içimdeki nefret bambaşka boyutlardaydı.Hepimizi zorla Büyük Ev'e tıktıktan sonra Dianysos dikkati üzerine topladı.
"Bu gece;sevdiklerinizle vedalaşmak için son şansınız.Önümüzdeki iki saat boyunca size sevdiklerinizle vedalaşmanız için vakit verilecek;sonrasında geceyi burada geçirecek ve sabah erkenden Melez Kampı'ndan ayrılacaksınız.Verilen iki saatlik süre zarfında Büyük Ev'den dışarı adım atabileceğinizi düşünmeyin;onlar buraya getirilecek,siz dışarıya çıkmayacaksınız.Şimdi herkesten birer isim istiyorum vedalaşmak için;hızla başlayalım."
Çoğu melez kardeşlerinin veya yakın arkadaşlarının ismini vermişti.Annabeth,Thalia ve bende Kıvırcık'ın adını vermiştik;üçümüz de Açlık Oyunları'na seçilmişken onun halini tahmin edemiyordum.Perişan olmuş olmalıydı;üçümüzden biri kazanmayı başaracak olsa bile Kıvırcık diğer ikimiz için üzülecekti.Yirmi dört haraç içinden sadece iki haraçtan değişik istekler gelmişti.İlki şuydu ki;Nico hiç kimsenin ismini vermemişti;vedalaşmak istediği hiç kimse olmadığını söylemişti ki bu bana kötü hissettirmişti.Bizden uzak bir köşeye sinmiş,oturuyordu;onu yanımıza çekmek istedim ama herzamanki gibi aldırış etmiyordu.İkicisi ki;esas bomba buydu;Athena melezi Valerie Hyena'nın isteği olmuştu.
Sıra ona gelince,Valerie Hyena sakin bir tavırla,"Birini görmek istiyorum ama kamptan değil.Bir ölümlü;onu şehirden alıp buraya vedalaşmam için getirebilir misiniz?Her şeyi biliyor;garipsemeyecektir,sizinle gelir.Ayrıca eminim ki beni son kez görmeyi ister."dedi çatlak bir sesle.Herkes görmek istediği kişinin ölümlü ebeveyni olduğunu düşünmüş olmalıydı ki ilk başta kimse bunu garipsememişti.Aslında çoğu melezin ölümlü ebeveyni bile zamanında birlikte olduğu Tanrı ona her şeyi anlatmadıysa-ki çoğu zaman anlatmazlardı-her şeyi bilmezdi ama zaman içerisinde bazı melezlerin ölümlü ebeveynlerinin melez çocuklarından gerçeği öğrenmesi Kheiron ve Dionysos tarafından önemli görülmemişti.Bu yüzden ilk başta Valerie Hyena'nın isteği çok tuhaf karşılanmamıştı ama Dionysos kıza görmek istediği kişinin kim olduğunu sorduğunda Valerie'nın verdiği yanıt;durumu değiştirdi.
"Evan Roiser.Okuldan arkadaşım."diye yanıt verdiğinde önce haraçlardan hayret nidaları yükseldi;sonra ise Dionysos'un yüzünün öfkeden kıpkırmızı olmasını saniye saniye seyrettim.Aslında Dianysos'a son zamanlarda büyüyen nefretimin ardından onu kudururken izlemek gayet keyifliydi ama Valeria Hyena'nın başının büyük belaya girdiğine emindim.Ölümlülere Tanrılardan ve Melez Kampı'ndan bahsetmek hoş karşılanmazdı çünkü bu dünyamızı riske atabilirdi.Elbette bunu çiğneyen oluyordu;dürüst olmak gerekirse bende çiğnemiştim.Annemin yeni eşi Paul'a onlar evlenmeden önce her şeyi anlatmıştık ama böyle bir şey yaptığımı asla kimsenin yanında söylememiştim;hele bir Olimposlu'nun yanında asla!Kötü karşılanacağı belliydi çünkü;zaten başımda yeterince dert varken bir de başıma ek bela almaya ne gerek vardı?Aslında Valerie Hyena da çok zeki bir melezdi;zaten bir Athena çocuğu olarak ondan başka bir şey beklenemezdi.O da kötü karşılanacağını biliyor olmalıydı ama ses tonundan anlamıştım ki;muhtemelen o çocuğa çok değer veriyordu ve onu son kez görmek için her şeyi yapabilecek gibi hissediyordu.Daha da önemlisi;zaten Açlık Oyunları'na seçilmiştik,Olimposlular bize bundan daha kötü ne ceza verebilirlerdi ki?Ben olsam bende yapardım.
"Ölümlülere bizim dünyamızın gizli sırlarını açmak ne zamandır bu kadar rahat söylenir oldu?"diye köpürdü Dianysos."Bu kadar büyük bir hataya karşılık bu kadar büyük bir rahatlık!Hayret edilesi doğrusu!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Taraf | PJO×Açlık Oyunları(Katılımlı Hikaye)
FanfikceKronos savaşı biteli iki ay olmuş,Percy Jackson ve arkadaşları ile Melez Kampı kampçıları bir melezin hayatı ne kadar sıradan olabilirse o sıradanlıktaki hayatlarına geri dönmüşlerdir.Ama beklenmedik bir haber herkesi şoka uğratır:Savaşta Luke'nın y...