Bölüm 36:Kabul Edilme

84 5 399
                                    

Selam!Son zamanlardaki bölümlere kıyasla kısa bir bölüm oldu ama bence çok keyifliydi.Umarım sever ve yorumlarınızı esirgemezsiniz Keyifli okumalar!🥳
Elliot Dennis Einsteen...

Ben karşımda tehlikeli bir gülümsemeyle bana bakan Percy Jackson'a ne diyeceğimi bile bilemeden afallamış bir vaziyette bakıp kendi kendime şok içinde,"Percy Jackson,"diye mırıldanırken olabilecek en kötü şey oldu:Arabadaki manyaklar teker teker uyanmaya başladı!İlk uyanan Johan oldu ve havada asılı duran bedenini fark ettikten sonra neşeli bir çığlık attı.

"Ölmüşüm!"diye haykırdı büyük bir mutlulukla."Ben ölmüşüm!Duyanlar duymayanlara duyursun;Johan Ambroise Raiden öldü!Ölmeyi başardı!"Sonra bir anda Percy Jackson'u gördü ve Percy'nin duyamayacağı bir ses tonuyla-muhtemelen o durumda bile,Johan gibi ölmeyi delicesine arzulayan biri bile Percy'nin bakışlarından ürkttüğü için sesini alçatmıştı çünkü Percy'nin bakışları artık sadece ölümü değil;ölümden beter şeyleri de size yaşatabileceğini de hissettirebiliyordu.-ufak bir sevinç çığlığı daha attı."Hatta karşımda Percy Jackson var!Eee;hani bu yaşıyordu artık?Bu da burada olduğuna göre o da ölmüş demek ki.Tüh;Percy Jackson yaşamadığına göre melezler Olimposlular'ın egemenliğinden asla kurtulamayacak ve sonsuza kadar korkunç bir vahşetin içinde yaşamaya devam edecekler!"Bir saniye durduktan sonra sırıttı."Neyse;biz öldük ya zaten,boşverin!İşte;ölmenin güzel yanları bitmiyor,görüyor musunuz?"Percy'e zincirlerin müüsade ettiğince eğilip gülümsedi."Selam;bir imza alabilir miyim?"

"Percy'den imza mı istiyorsunuz?"dedi bir kız sesi ve hemen ardından görüş açımıza Percy'e doğru ilerleyen iki kız girdi.Öndeki kız gülümseyerek Percy'e baktı."Düşmanlarımızın bile senden imza etmesine inanamıyorum.Düşmanlarını bile kendine hayran bırakacak kadar güçlü bir kahraman olmak nasıl bir histir acaba?"

"O duyguyu biliyorsun zaten,"dedi Percy,umursamazca omuz silkerek."Sen de çok güçlü bir kahramansın;bu yüzden o duyguyu zaten biliyorsun,Eleanor."Kızın yüzünde büyük bir tebessüm oluşurken sesini sertleştirerek ekledi."Gülümseme,asker!Gülmen ya da mutlu olman için söylemedim bunu;kendinle gurur duyman içinse,hiç değil.Sadece söyledim çünkü gerçek bu.İyi ve güçlü bir kahramansın ama en iyi versiyonuna ulaşmak için kendine güvenmen,kendinin farkında olman da gerekir.Bu yüzden bunu söylüyorum;gurura kapılıp sakın görevlerini aksatmaya kalkma.Hataları kabul etmem;en ufak bir hatanda lejyonun değişir,unutma."

"Aaa!Bir dakika!"dedi Johan,panikle."Durum yanlış anlaşıldı!Percy elbette ki çok büyük bir kahraman ama benim imza isteme sebebim bu değil ki.Ben imza istiyorum çünkü ben yıllardır ne büyük emekler verdiğim halde ölüme kavuşmam ne uzun sürdü;oysa Percy'de durum öyle mi?Çocuk yere ayağını bassa yer yarılıp da içine düşüp ölür;öyle bir şanssızlık,öyle bir uğursuzluk var Percy'de!Hiç kendini zorlamadan,benim gibi özel uğraş vermesine gerek kalmadan onu öldürebilecek pek çok şans ayağına geldi yahu hep;şu lükse bakar mısınız?Benim imza isteme sebebim bu!"

O bunu der demez arkadaki kızın gözleri sinirle büyüdü ve bacaklarını iki yana açıp gevşettikten sonra bir anda Johan'ın üzerine atladı.Bir yandan da büyük bir öfkeyle haykırıyordu."Sen kim olursun da kampımızın en büyük kahramanı,tek güvencesi olan Percy Jackson'un canıyla ilgili ima yaparsın?!Eğer Percy'e zarar vermekle ilgili bir düşüncen varsa çıkar onu aklından!Tüm kamp birleşir,onu koruruz ama bil ki;ben,Laura Brian;hayatta olduğu sürece Percy'e bir zarar vermene izin vermem!O daha önce benim hayatımı kurtarmıştı ve ben de gerekirse ona bunun karşılığını canım pahasına veririm ama ona dokunmana izin vermem!"

"Evet;hayatını kurtardım ve bu çıkışların yüzünden bunu yaptığıma bazen pişman olabiliyorum,Laura!"diye homurdandı Percy Jackson,derin bir iç çekip Laura adındaki kızı Johan'ın üzerinden almaya çalışırken.Ama bir yandan da hafifçe sırıttığını fark etmiştim.Bu şu ana kadar onda robotumsu değil de gerçekten "insansı"veya "eski Percy'lik"bir davranışı ilk defa gördüğüm an olduğu için içimi ufak bir umut kapladı.Belki de eski Percy,gerçek Percy içinde bir yerlerde hala yaşıyordu;belli mi olurdu?Ben bunu düşünürken Percy Laura'yı durdurmayı başaramadan Laura,Johan'ın üzerine abanmış haldeyken zincirler ikisini birden taşıyamadı ve ikisi de kilometrelerce yükseklikten düşmeye başladı.Neyse ki Percy'nin ellerini kaldırıp gözlerini onlara odaklamasıyla havada dalgalar belirdi ve ikisini sarıp sarmalayarak yere düşmelerini engelledi.Eh;Percy Jackson'un güçlerinin hatırladığım kadar iddialı olduğunu kabul etmeliydim.Ama şimdi bizi düşman olarak gördüğüne göre bu kadar güçlü olması benim sadece tüylerimi ürpertiyordu.

Yanlış Taraf | PJO×Açlık Oyunları(Katılımlı Hikaye)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin