Bölüm 44:Kaçış

33 2 251
                                    

Elliot Dennis Einsteen'den...

Eliot Thane'nin sevgilisi olmak,kolay bir şey olmayacaktı.Bunu biliyordum ve kabul etmiştim;göze almıştım.Ama bu yine de hayatımın en özel tecübelerinden biri olan ilk sevişmemizin ardından anadan üryan bir halde arkadaşlarımızın ve koskoca bir kampın karşısında çırılçıplak kalınca sevgilimin "Hangimizinki daha uzun?"sorusuna hazır olduğum anlamına gelmiyordu,gelmemeliydi.Suratım hem sinirden hem utançtan pancar gibi kızarırken Eliot'a birden saldırdım.

"Ne diyorsun sen?!!Eliot Thane,yemin ediyorum ki ölümün benim elimden olur!Gevşeksin,yavşaksın biliyorum;bu hallerini de seviyorum çünkü ben bir Athena melezinden beklenmeyecek kadar malım ama benim şeyimi kimseyle konuşamazsın!Duydun mu?!Benim şeyim bir tartışma konusu olamaz çünkü..."

"Çünkü kısa,"dedi Damen anlayışla dudağını bükerek.Merhametli bir ifadeyle bana bakıyordu."Bu yüzden burası zayıf noktan tabii,anlıyorum.Hırçınlaşman doğal,çok normal.Ama çirkin bir davranış tabii.Buna toksik erkeklik diyoruz,Elliot.Ne yazık ki senin gibi bu toksik erkeklik davranışlarını gösteren çok erkek birey var,dostum.Ama sen bir Athena melezisin dostum,bu kompeksleri aşabilirsin;biliyorum.Sen de kendine inan!"Bana doğru eğilip kısık bir sesle ekledi."Uzatmak için ameliyatlar da var bu arada!Haplara,ilaçlara inanma;işe yaramıyorlar.Sadece para tuzağı!Onları deneme hiç.Ancak ameliyat cidden işe yarayabiliyor,dostum.Tanıdığım iyi bir doktor da var-"

"SİZ NE KONUŞUYORSUNUZ?"Ernesto,çıldırmış gibi bağırarak bize döndü.Sinirden gözleri kızarmıştı."Siz şu an ne konuşuyorsunuz ulan?!Biz şu an koskoca bir kampın silah deposunu patlatmışız,bu yetmezmiş gibi bu patlama oldukça fazla sayıda Roma melezini yaralamış ve şu an herkes mahşer alanında gibi panik içinde etrafa koşusturuyor ama kendilerine geldikleri ilk anda bize saldıracakken,"bir an soluklanmak için durdu ve yüzünde iğrenir bir ifadeyle eliyle Eliot'u ve beni işaret etti."Yeterince hızlı kaçamazsak Romalılar tarafından kıymaya dönmeyecekmişiz gibi bir de siz çıplaksınız!Lan,siz neden çıplaksınız akıl yoksunları?!"

"ÇÜNKÜ SEVİŞTİK!"diye bağırdı Eliot,yüzünü kocaman bir gülümseme kaplarken.Son derece kibirli ve kendiyle gurur duyuyormus gibi gözüküyordu;Tanrılarım!Heyecanla deliler gibi etrafta koşturan,panik içinde kaçmaya veya yaralı yakınlarını bulmaya çalışan Romalı melezlere dönüp bağırdı."Sevgili Romalılr-ay pardon,sevgili falan değilsiniz,sizinle düşmanız değil mi?Sabah siz bizi idam sehpalarına dizmiştiniz,şimdi de bizler depoyu patlatarak aranızdan baya kişinin ölümüne neden olduk falan..Ben çok üzülüyorum ya bu düşmanlığımıza!Neyse;asırlardır azılı düşmanımız olan,hiç de sevgili olmayan Roma halkı;dinleyin!"Yüzüne palyoçalarınki gibi ölçüsüz ve dengesiz kocaman bir gülümseme yayılırken beni işaret etti.Yetmezmiş gibi bir de öpücük gönderdi.Tanrılarım!Daha çok utanabilir mıydım acaba?"Ben az önce ne zamandır peşinde kostuğum Elliot'umla seviştim!İnanabiliyor musunuz?Sonunda baya baya seviştik,çatır çatır seviştik,kıran kırana seviştik-"

"Ne?"Kalabalıktan Sofia isimli kız,asabi asabi bize bakarak öne çıktı."Ben de depomuzu patlattıktan sonra,yaptığınız bu saldırıdan sonra öyle "Dinleyin!"deyince sandım ki bir tehdit,bir gözdağı falan vereceksiniz!Ama demek istediğin tek şey,sevgilinle seviştiğini ilan etmek mi gerçekten?"

"Evet!"dedi Eliot sırıtarak ve aşk dolu gözlerle bana baktı."Ah,Tanrılarım;sana sevgilim diyebilmek ne büyük mucize Elliot!"İçim erirken kollarımı açıp ona tatlı tatlı baktım ve Eliot koşa koşa yanıma geldi.Adeta kollarımın arasına girerken dudaklarıma doğru eğildi ve patlayan deponun kükürt kokusu hala havada asılıyken,her yer yaralıların kanlarıyla kaplanmışken biz sevgilimle ilk resmi öpüşmemizi yaşadık."Asla normal bir mekanda ve durumda öpüşemiyoruz!"dedim kıkırdayarak.Bakışlarının tereddütlü olduğunu fark edince hemen ekledim."Ve bunu seviyorum.Seninle anormal olmak,şükür sebebi;Eliot Thane!"

Yanlış Taraf | PJO×Açlık Oyunları(Katılımlı Hikaye)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin