Axel'den...
Sabah uyanır uyanmaz ilk yaptığım şey Cora ve Adam'ı bulmak oldu.Yarın arenaya gideceğimizden ve eğitimlerin puanlaması da dün açıklandığından bu son gün tamamen bize bırakılmıştı.Biz üçümüzün ise bu şansı değerlendirip arenaya gitmeden önce ittifakları belirlememiz gerekiyordu.Üçümüz bir araya toplandığımızda hangi haraçların hangi ittifaklarla olacağını belirlemek tam anlamıyla bir Çin işkencesiydi,çünkü Adam da bende bizden sonra puanları en yüksek olan birkaç haracı istiyorduk ama onlardan sadece bir tane vardı!
"Kesin şunu!"diye söylendi Cora biz muhtemelen en az bir saattir Adam'la tartışırken."Bir tek kendinizi düşünüyorsunuz!Puanları en yüksek olan haraçlar sizde olsun,siz de hayatta kalın!Oh,ne güzel!"Gözlerini yuvarlayıp derin bir nefes aldı."Bakın,arkadaşlar;ikiniz de eşitsiniz.Aynı puanı aldınız.Benim puanım da sizden sadece bir puan düşük.Bu yüzden gruplar dengeli olacak,eşit olacak.Tamam mı?"Belindeki deri kemerine tutturduğu küçük bir not defteri ve kalemi masaya koydu.Defteri açınca ilk sayfasında tüm haraçların isminin yazıyor olduğunu fark ettim."Şimdi öncelikle sizin kendi grubunuza almak için iki saattir tartıştığınız on puanlı haraçlara gelelim.Ben,Augustus ve Cedric.Benim zaten ayrı bir ittifakım olacak,Augustus'u ise ittifakına alan aptalın önde gidenidir."Adam da bende,"Neden?"dercesine ona baktığımızda oflayıp gözlerini devirdi."Bunu düşünememiş olmanıza inanamıyorum.Nicholas en büyük rakibimiz ve Augustus ile Nicholas'ın arası yıllardır bozuk.Sizce Nicholas'ın arenada ilk kafayı takacağı kişi kim olacak?Augustus'u ittifakına alan Nicholas' ı da yanına almış olur ama bunu olumlu anlamda söylemediğimi anlamışsınızdır herhalde.Ha;şimdi ikinizden biri,"Neden Nicholas'ı ittifaklara almayalım ki?"gerizekalı bir soruyla gelirse diye de hatırlatıyorum;o çocuk bu oyuna gönüllü katıldı ve Olimposluların yanında!"
"Ben o soruyu sormazdım,"diye homurdandı Adam."O kadar aptal değilim;Nicholas'ı ittifaklara dahil etmeyi bir an bile aklıma getirmedim."
"Harika!"dedi Cora yapay bir neşeyle."Sen alınma Adam;ben Axel için diyorum.Biliyorsun;dün gece gördük ne kadar zeki olduğunu ve farklı durumlara kolayca adapte olabildiğini."
İkisinin de sırıttığını görünce gözlerimi devirdim.Aman ne komik!Onlar her gün bir yıl önce ölümlerini izledikleri insanlarla karşılaşıyorsa bunu normal bulabilirlerdi ama benim normalim kesinlikle bu değildi ve bence normal bir insanın normali de benimki olmalıydı.Hoş;ben hiçbir zaman normal olmamıştım,normalimin normal olması oldukça tuhaftı.Vay canına;bir paragrafta kaç defa normal kelimesi kullandım şimdi ben?Tamam;bir kelimeyi bu kadar çok kullanmak kesinlikle normal değildi.
"O halde,"dedim kaşlarımı çatarak."Clove Mills ve arkadaşlarıyla da herhangi bir ittifaka girme durumumuz söz konusu olamaz.Kızlar açık açık Nicholas'a düşmanlık ilan ettiler."
"Zaten onları düşünmüş müydün ki?"dedi Cora yüzünü ekşiterek."O kızların hepsi ayrı ruh hastası.Onlara güvenemeyiz ki!Onları Nicholas peşlerinde olmayacak olsaydı bile asla ittifakıma istemezdim.Dengesiz ve güvenilmez insanlarla beraber hareket edilmez.Ayrıca..."Defterin arka sayfasını açıp puanları kontrol etti ve omuz silkti."Puanları da öyle aşırı yüksek değil.Yani risk almak için de bir sebebimiz yok."
"Ama sizce bu doğru mu?"dedi Adam yavasça."Yani Nicholas'tan bu kadar korkup kaçmak?Tamam,kabul ediyorum;herif vahşi bir hayvan kadar saldırgan ve maalesef ki yetenekli bir melez ama bu ondan kaçmamız gerektiğini göstermez.Axel ile bende kolay lokma olsaydık Nicholas ile aynı puanı almazdık.Ondan korkup kaçmak bizi hiçbir yere taşımaz.Belki de en başında ona karşı koymalı ve bu işi bitirmeliyiz."
Ben tam gaza gelip haklı olduğunu söylemek için ağzımı açacakken Cora hızla kafasını iki yana salladı.Sanki bu fikirden bile ürkmüş gibiydi."Adam;nasıl düşündüğünü anlıyorum ama Nicholas hakkında bildiklerin çok yetersiz.Sırf bir eğitim puanıyla Nicholas'la kendini ya da Axel'i eşit tutamazsın,eşit değilsiniz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Taraf | PJO×Açlık Oyunları(Katılımlı Hikaye)
FanficKronos savaşı biteli iki ay olmuş,Percy Jackson ve arkadaşları ile Melez Kampı kampçıları bir melezin hayatı ne kadar sıradan olabilirse o sıradanlıktaki hayatlarına geri dönmüşlerdir.Ama beklenmedik bir haber herkesi şoka uğratır:Savaşta Luke'nın y...