Axel'den....
Kura ne kadar uzun ve çileli sürdüyse bundan sonrası bir o kadar hızlı geçti.İhanet eden melezlerin sevdikleriyle vedalaşamayacağının söylenmesi ardından gelen kötü tepkiler yüzünden aceleyle sahneden çıkarılıp Büyük Ev'e götürüldük ve iki saat boyunca kampçıların yakınları gelip gitti.Sonrasında ise geçen yıl haraçların bir gece Büyük Ev'de bekletilip sabah geçit törenine götürülmelerinin aksine kampçıların yakınları Büyük Ev'den tamamıyla çıkar çıkmaz hepimizi Tanrıların ihtişamını kesinlikle yansıtmayan normal,sıradan ve son derece eski okul otobüslerine bindirdiler.Geçit töreni olmayacağını anlamam da uzun sürmedi;bırakın Olimpos'a gitmeyi,yakınından bile geçmiyorduk.Doğruca eğitim binasına götürüldük ki bu kesinlikle geçen yılki eğitim binası değildi;eğitimlerin önemli anları da tıpkı oyunlar gibi televizyona verildiğinden geçen yılki eğitim binasının neye benzediğini biliyorduk ve bu bina kesinlikle o bina değildi.Geçen yılki eğitim binası dıştan şatoyu anımsatıyordu ve oldukça sivri bir burnu vardı,ayrıca çok katlıydı ama bu bina ondan çok daha mütevaziydi,enlemesine geniş ve boyca oldukça kısa bir eğitim binasıydı.Aslında geçen yılki görkemli binanın aksine bu tam bir eğitim binası görünümündeydi.Hepimiz otomobilden indirilip binaya sokulurken benim yüzümde pis bir sırıtış ve aklımda birtakım sorular vardı.Çünkü bu iki küçük değişikliklikteki sebebi anlamakta hiç zorlanmamıştım:Olimposlular bir şeyden,birilerinden korkuyordu.Büyük Ev'den geçen yılkinden erken çıkarılmış ve geçen yılki eğitim binasından farklı bir eğitim binasına getirilmiştik,hatta geçit töreni bile olmamıştı.Bu da Olimposluların birilerinin hamlelerini önceden tahmin edip hazırlık yaptıklarına işaretti.Muhtemelen o birileri yakalanıp kampta tutsak edilmemiş,hala özgür olan ve düzenli olarak Olimposlular'a saldırı düzenleyen isyankarlardı.Doğrusu ihanet eden melezler hakkında hiçbir zaman kötü düşünmemiştim,kampa düzenledikleri saldırıların tanıdığım insanlara zarar vermesi canımı çok sıkıyordu ama bunu niye yapmak zorunda olduklarını anlayabiliyordum.Olimposluların bu iğrenç egemenliğinden kurtulmak için şu an elimizdeki tek şans onlardı ve doğrusu Olimposluların onlardan bu kadar çekindiklerini görmek beni çok mutlu etmişti.Hepimiz otomobülden indirilip içeri doluştuğumuzda doğrusu bizi ilk olarak Theo Darkwood'un karşılamasına hazır değildim.Yirmi dört kişiden yirmi üçünün öleceği bir yarışmaya gitmekten daha kötü olan bir şey varsa o da o yarışmada size akıl hocalığı yapacak kişinin Theo Darkwood olmasıydı.Bize hangi konuda yardımcı olabilirdi ki?Hangi içkinin kaliteli olduğu konusunda mı,yoksa kaliteli ve ucuz içki satan büfelerin yeri konusunda mı?Eh;Açlık Oyunlarında bu gibi bilgilerin bize pek yardımcı olacağını sanmıyordum.
"Evet,doğrusu konuşmaya nasıl başlayacağımı bilmiyorum,"dedi Theo Darkwood gergin bir sesle.Sesinin ayık çıkması dikkatimi çekmişti."Geçen bir yılda iyi bir izlenim vermediğimin farkındayım.Ama sizi arenaya ve oyunlara hazırlayacak kişi benim;aslında sahip olabileceğiniz tek akıl hocası benim.Bu yüzden benden elinizden geldiğince faydalanmayı denemek yapabileceğiniz en akıllıca şey olur.Sizi arenaya hazırlamamın sizin kaderiniz için nasıl bir önem farz ettiğinin farkındayım ve sizin için elimden geleni yapmaya çalışacağım.Aslında şu an bile elimden geleni yapıyorum;gördüğünüz gibi ayığım ve bu benim için bayağı büyük bir adım."Son cümlesiyle o sırıtırken haraçlardan da gülenler olunca ortamdaki gergin ve güvensiz hava biraz dağılır gibi oldu;Theo Darkwood'a güvenmek konusunda emin olmak için erken olduğunu düşünsem de bize beklediğimden iyi yaklaştığı kesindi."Bakın,"dedi Theo Darkwood derin bir nefes alarak."Sadece biraz önyargınızı kırmanızı ve bana güvenmenizi istiyorum.Bunu pek hak etmediğimi biliyorum ama dediğim gibi açıkçası tek şansınız benim ve bende sizi arenaya doğru hazırlamamın sizin için ne kadar önem farz ettiğini biliyorum,elimden geleni yapacağım.Her şeyi sizin için elimden gelen en iyi şekilde ayarlamaya çalıştım;eğitimleriniz,eğitimlerinizin süresi,puanlamanız,halka sunuluşunuz;hepsi bende."Gergin bir gülümsemeyle ellerini iki yana açtı."Başlasak mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Taraf | PJO×Açlık Oyunları(Katılımlı Hikaye)
FanficKronos savaşı biteli iki ay olmuş,Percy Jackson ve arkadaşları ile Melez Kampı kampçıları bir melezin hayatı ne kadar sıradan olabilirse o sıradanlıktaki hayatlarına geri dönmüşlerdir.Ama beklenmedik bir haber herkesi şoka uğratır:Savaşta Luke'nın y...