Bölüm 4:Sürpriz

308 36 111
                                    

İki gün içerisinde yaşanan onca şeyi düşünürsek bu sabah huzurlu bir şekilde başlamış denilebilirdi.En azından etrafta dünkü gibi birbirleriyle düello eden melezler veya yaralanan birilerini göremiyordum.Bu da bir şeydi.Ama Annabeth'le beni esas mutlu eden şey;Thalia'nın kampa gelmiş olmasıydı.

Kahvaltı gayet normal bir şekilde devam ederken yemek alanının önünde tanıdık bir sima görür gibi olmuştum.Athena masasında kardeşi Valerie'yle konuşan Annabeth'e kaş göz yaparak orada biri olduğunu anlatmaya çalıştım ve o da bunun üzerine gözlerini kısıp hafifçe masasından kalkarak o noktaya baktı ve bir sevinç çığlığıyla yerinden fırladı.

"Thalia!"

Annabeth'in hızlıca koşup Thalia'ya sarılmasını izlerken bende sırıtarak yerimden kalktım.Thalia Zeus'un kızıydı ve sanırım bu yüzden kimi zaman çatışmalarımız olsa da o gerçekten iyi bir arkadaştı ve kampa dönmüş olmasına gerçekten sevinmiştim.Birbirlerine sıkıca sarılmış olan Annabeth ile Thalia'nın yanına giderek sıramı bekledim.

"Sonunda.Geç kalacaksın diye çok korkmuştum,"dedi Annabeth Thalia'nın kolları arasından çıkarken.Bir yandan onu yavaşça yemek alanına çekiyordu.

"Geç kalmasından mı korkmuştun?Thalia'nın geleceğini biliyor muydun?Bana niye söylemedin?"diye üst üste sorularımı sıralayıp Annabeth' e kafam karışmış bir şekilde baktım.Annabeth cevap vermedi.

"Hey;önce bana bir merhaba de,Percy."dedi Thalia.Gülerek ona baktım ve elini güçlüce sıktım.

"Hoşgeldin."

Biz de kısaca sarıldıktan sonra Kheiron yumuşak bir sesle bize seslendi."Merhaba Thalia.Uzun bir aradan sonra kampa gelerek bizi şereflendirdiğin için çok mutluyuz."

"Merhaba Kheiron.Bende çok mutluyum;kampı çok özlemişim,"diyerek yanıt verdi Thalia gülümseyerek."Ayrıca çok sevindirici bir haberim var:Kampa ziyaret için gelmedim;Artemis'in yanından ayrıldım,artık yeniden bir kampçıyım!"

Hayretle ona baktım.Böyle bir şeyi hiç beklemiyordum.Thalia;Artemis'in avcıları arasına gireli yaklaşık iki sene oluyordu ve halinden çok memnundu.Melez Kampı'nı sevse de bir Artemis Avcısı olmayı daha çok sevdiğini biliyordum.Üstelik tam da kamptaki yirmi dört melezin Açlık Oyunları denilen saçma sapan bir oyunda can verecek olması düşünülünce şu an kampa geri dönmesi çok riskliydi çünkü kimse ona kurada kendi isminin de çıkmayacağını garanti edemezdi.Ama Artemis Avcıları arasında kalmaya devam etseydi böyle bir durum asla olmayacaktı.Yaptığı şey hiç mantıklı ve tutarlı değildi;hayretle ona bakıyordum.

"İşte bu harika bir haber!"dedi Kheiron ve elindeki kadehi havaya kaldırdı."Zeus'un kızı Thalia'nın geri dönüşüne!"

Thalia'ya dönüşünün sebebini sormayı aklıma kazısam da o döndüğü için keyfim yerine gelmişti.Kahvaltı öncekinden de keyifli geçerken Olimposlular yine yapacaklarını yaptı.Kahvaltı bitmeye yakınken Dionysos ellerini çırparak dikkati üzerine topladı.

"Evet;sevgili melezler,sevgili kampçılar ya da her neyse.Gereksiz cümleleri geçiyorum;direkt ana konuya geliyorum:Olimposlular'ın ortak kararı ile yaklaşık iki hafta sonra yapılmasını ön gördüğümüz Açlık Oyunları dün Melez Kampı kampçıları ve ihanet eden melezler arasında gerçekleşen çatışma sebebiyle erkene alınmıştır.Yarın Açlık Oyunları kurası çekilecek ve sonraki gün eğitim binasına gitmek için Melez Kampı'ndan haraçlarımız ayrılacak!Yarın kurada görüşürüz."

Şaşkınlık ve şok sesleri havaya yayılırken Cordelia O'dair şiddetli bir inlemeyle ellerini yüzüne bastırdı.Muhtemelen Ava Marshall'a sataşırken asla böyle bir şeye sebep olacağını düşünmemişti ama durum buydu.Açlık Oyunları onunla Ava Marshall arasında gerçekleşen kavga yüzünden öne alınmıştı ve bu yüzden çoğu melezin öfke dolu bakışlarının onunla Ava Marshall'a gittiğini görebiliyordum.Ava Marshall elbette ki zerre umursamayarak onlara nefret dolu bakışlarla karşılık veriyordu ve kızın bakışları bile diğer melezlerin korkup sinerek bakışlarını ondan çekmesine yetmişti ama Cordelia O'dair'in bu kadar kolay kurtulabileceğini zannetmiyordum.

Yanlış Taraf | PJO×Açlık Oyunları(Katılımlı Hikaye)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin