37.Bölüm:Barbarlar

104 6 375
                                    

Elliot Dennis Einsteen...

Size -Percy'i bizim kampımıza geri götürüp her şeyi düzeltmek için de olsa- Roma Kampı'na kabul edilmemekten daha çok canımı sıkacak tek şeyi söylememi ister misiniz?Roma Kampı'na kabul edilmek!Bu Roma Kampı da neyin nesidir;bunu hala anlayamamam ve belli ki bizden Percy ile ilgili bir şeyler gizleyen Nico ile hala konuşacak fırsat bulamamam bir yana,kampın kendisi de tam bir felaketti.Bir Athena melezi olarak kesinlikle söyleyebilirim ki;hayatım boyunca daha sert bir disiplinin olduğu hiçbir yer görmedim.Öyle ki bu kadar disiplin bana bile fazla geliyordu ki bir keresinde hazırladığım çalışma programını öğretmenlerime göstermiştim ve programı benden alıp "Kendimizi Nasıl Tükenmişlik Sendromuna Sokarız?Kendini Robotlaştırmak Nasıl Başlar?" isimli seminerlerinde kullanmışlardı.Açıkçası alınmadım desem yalan olurdu ama sonuçta ben Albert Einstein'in ruhunu taşıyan bir melezdim;elbette çok çalışacaktım ve normal zekalı insanların Albert Einsteen'in ruhunu taşıyan bir Athena melezinin disiplinine ayak uyduramamasına pek şaşırmamıştım.Evet;bir parça kibirlenerek kendimi teselli etmiştim o dönem,doğru tahmin!Şimdi ise Roma Kampı'nın insanı strese sokacak kadar sert ve kesin düzenine,disiplinine inanmakta güçlük çekiyordum.Hepimiz afallamış bir vaziyette bize anlatılanları anlamaya çalışırken bir tek Ernesto halinden memnundu.

"Şu düzene bakar mısınız?"dedi Ernesto hayranlık dolu bir sesle,Percy'nin hepimizin ellerine tutuşturduğu "Roma Kampı'nda Hayatta Kalmak İstiyorsan Oku!"isimli ve yaklaşık beş yüz sayfa olan,pek kısacık(!)broşörü gözden geçirerek."Tek bir detay atlanmamış;her şeyin ne zaman,nasıl,nerede yapılabileceği belirtilmiş.En çok da broşördeki kurallara uyulmaması halinde kampın denetim uygulamaları kısmına bayıldım!Adamların öyle bir teknolojileri var ki etrafımızdaki her şey bir ispiyoncu!"

"Ne demek istiyorsun?"diye sordum kaşlarımı çatarak.İspiyoncu mu?Broşörde kurallara uyulmadığı takdirde uygulanacak denetim uygulamaları kısmına henüz gelememiştim-çünkü tam on iki bin beş yüz on iki tane kural vardı!- ve Ernesto'nun benden hızlı okuyup oraya gelmesi sinirimi bozmuştu.Neyse ki ona olan gıcıklığımı fark etmemiş gibiydi çünkü tüm odağı broşörde ve etrafımızdaki katı düzendeydi.Heyecanla bana yanıt verdi.

"Üç yüz yirmi dokuzuncu sayfada yazıyor,Elliot!Roma Kampı'nın mimarisi,geçen yıl restore edilmiş ve son teknolojiye uygun şekilde yapılmış.Teknolojinin nimetlerini de çok akıllıca kullanmışlar,"derken karşımızdaki lejyon binalarından birine yaklaştı."Bak;mesela şimdi yerden aldığım bir taşla binayı hafifçe çizeceğim ve sonra ne olacak?"Oldukça hafif,belli belirsiz bir şekilde taşın sivri kısmını binaya sürtmesine rağmen bir anda tüm bina kıpkırmızı bir renge büründü ve ambulans sesi gibi bir alarm çalmaya başladı.Binanın ön yüzünde birden bilgisayar ekranına benzer bir görüntü oluştu;görüntünün içinde bir robot duruyordu.

"On İkinci Lejyon üyesi;Z3 kodlu kamp üyesi!"dedi görüntünün içindeki robot metalik bir sesle;bina hala kırmızı kırmızı yanmaya ve alarm çalmaya devam ederken."Az önce kamp malına zarar verme girişiminde bulundunuz!Bu;Roma Kampı'nın son derece ciddiyetle takip ettiği bir konudur ve-"

"Pardon da Roma Kampı'nın ciddiyetle takip etmediği bir şey söyleyebilir misin bana?"dedi Ross;kollarını kavuşturarak."Bak;mesela broşörün elli dördüncü sayfası ile yetmiş dokuzuncu sayfasının arasında tek bir kuraldan bahsediliyor.Tekrarlıyorum;tek bir tanecik kuraldan yirmi beş sayfa bahsedililiyor!Eee,o halde bu kural çok önemli olmalı,değil mi?Hayati bir şey olmalı!Ah keşke!"Alayla bir kahkaha atıp broşörün bahsedilen sayfalarını bize çevirdi."Ve evet;bahsedilen kural şu:Roma Kampı'nda Neden Ütüsüz Giysi Giymek Yasaktır?"

"Ah;yalnız ben ikna oldum,"dedi Elodin kafasını onaylarcasına sallayarak.Eh;buna şaşırdım desem yalan olurdu.Elodin,her şeyi ama her şeyi çoğu zaman açıklama bile istemeden kabul eder ve hiçbir şeyi unursamazdı."Yani sonuçta haklılar;ütüsüz giysi dağınık bir imaj verir.Oysa belli ki bu kamp çok disiplinli ve böyle bir imaj istememesi çok doğal,değil mi?"

Yanlış Taraf | PJO×Açlık Oyunları(Katılımlı Hikaye)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin