Ιούλιος και Ροδάνθη

2.5K 236 4
                                    

Η καρδιά της ήταν πάντα αλλού, την είχε χαρίσει στον Άκη όταν ήταν ακόμα παιδί και δεν είχε χώρο για άλλον. Μπορεί να είχαν καυγαδίσει αμέτρητες φορές, να ήταν πιο πολλές οι στιγμές που πίστευε πως τον μισεί και που ήθελε να του βγάλει τα μάτια από τον θυμό της αλλά πάντα τον αγαπούσε, με μια αγάπη τόσο δυνατή που δεν κατάφερνε με τίποτα να την ξεριζώσει από μέσα της. Ήταν η ζήλεια, ο εγωισμός, το πάθος που τους έκανε να αντιδράνε έτσι κάθε φορά και να φτάνουν τα πάντα στα άκρα. Σκεφτόταν ξανά την πρώτη φορά που βρέθηκαν οι δύο τους, τότε που ο Άκης της έδωσε το πρώτο τους φιλί και θύμωσε επειδή εκείνη ήξερε να φιλάει, τα σημάδια φαίνονταν από την πρώτη στιγμή, απλά για κάποιον λόγο τα αγνοούσαν και οι δύο. Πήγε μέχρι το δωμάτιο της και έψαξε στο βάθος της ντουλάπας της ένα κλειδωμένο μπαουλάκι που είχε. Δεν το είχε ανοίξει για πολύ καιρό, εκεί μέσα βρισκόταν η ζωή της με τον Άκη, και παρόλο που οι φωτογραφίες ήταν σκισμένες και ξανακολλημένες με ταινία ήταν εκεί, να της θυμίζουν στιγμές όμορφες, ήρεμες ευτυχισμένες. Γιατί μπορεί αυτοί οι δύο να ήταν σαν τον σκύλο με την γάτα αλλά είχαν και ευτυχισμένες στιγμές, που ήταν τόσο δυνατές, τόσο όμορφες που ξεπερνούσαν τα πάντα μέσα τους.

Όπως εκείνη η εκδρομή στο Ναύπλιο...

Ήταν τέλος καλοκαιριού και ακόμα δεν είχαν πάει διακοπές γιατί δεν είχαν καταφέρει να συμφωνήσουν σε κάτι. Είχαν καυγαδίσει ξανά και αυτή τη φορά εκείνη αποφάσισε να κάνει ένα βήμα υποχώρησης. Έκλεισε ξενοδοχείο, ετοίμασε τις βαλίτσες της, γέμισε το αυτοκίνητο βενζίνη και πήγε στο σπίτι του. Όταν έφτασε, φόρεσε το καπέλο της, τα γυαλιά της και κρατώντας ένα αντηλιακό στο χέρι του χτύπησε το κουδούνι. Ο Άκης σάστισε όταν την είδε σε αυτή την κατάσταση.

-Τρελάθηκες παιδάκι μου; τι κάνεις έτσι;

-Ετοιμάσου, φτιάξε βαλίτσα γιατί φεύγουμε. Πάμε διακοπούλες μωρό μου. του είπε τραγουδιστά και του φόρεσε το καπέλο της. Εκείνος γύρισε στον καθρέφτη και βλέποντας την εικόνα του με το τεράστιο καπέλο της Νάνσυ έβαλαν και οι δύο στα γέλια.

Στην διαδρομή δεν σταμάτησαν να γελάνε, έπαιζαν με τις μουσικές επιλογές και τραγουδούσαν δυνατά τα αγαπημένα τους τραγούδια. Λίγο πριν φτάσουν στο ξενοδοχείο της είπε να σταματήσει σε μια άκρη με το αυτοκίνητο.

-Έχω μια ιδέα.... Έχεις μαζί σου κάτι λευκό; Της είπε

-Τι εννοείς;

-Κανένα φόρεμα λέω αγαπούλα μου, άσπρο έχεις;

-Έχω αλλά τι...

Μέχρι το τέλος(GW15)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ