Η ζωή του Αγγελου

1.8K 195 16
                                    

Ο Άγγελος ήταν αυτός που είχε ζήσει τα πάντα δίπλα στον Άκη και την Νάνσυ. Ήταν εκείνος που κάθε φορά άκουγε τις γκρίνιες, τις ευθύνες και τα παράπονα του ενός για τον άλλο. Και πολλές φορές ένιωθε τύψεις γιατί αυτός ήταν η αιτία που γνωρίστηκαν αυτοί οι δύο. Ένιωθε περήφανος κάθε φορά που έκαναν μια νέα αρχή και πολλές φορές είχε ζηλέψει την αγάπη της αδερφής του και του φίλου του που ήταν τόσο δυνατή ώστε να ξεπερνάει τα πάντα. Τα τελευταία όμως χρόνια η υπομονή του είχε εξαντληθεί, ένιωθε πως οι δύο τους δεν είχαν μεγαλώσει και φέρονταν ακόμα σαν παιδιά. Ωραίο το πάθος αλλά αυτοί το είχαν παρακάνει. Και όταν έμαθε για την απόπειρα αυτοκτονίας τους όλα τελείωσαν για εκείνον. Δεν υπήρχε περίπτωση να τους αφήσει να είναι ξανά μαζί, το υποσχέθηκε στον εαυτό του, πως για χάρη της Έλενας θα φρόντιζε ο ίδιος να χωρίσουν οριστικά. Και ενώ στην αρχή δεν πίστευε πως θα κατάφερναν να μείνουν μακριά πλέον είχε ηρεμήσει κάπως που είχαν περάσει τέσσερα χρόνια και κανένας δεν του είχε αναφέρει τίποτα. Έβλεπε πως και οι δύο πονούσαν και βασανίζονταν αλλά δεν τον ενδιέφερε αυτό, πιο σημαντική ήταν η ζωή της Έλενας από τον άρρωστο έρωτα του Άκη και της Νάνσυ.

Με αυτά και με εκείνα είχε αφήσει πολλές φορές την ζωή του πίσω γιατί η ανάγκη που ένιωθε να προστατεύει την οικογένεια του τον έτρωγε και δεν του άφηνε χώρο και χρόνο να χαρεί τις δικές του στιγμές. Πολλές σχέσεις του καταστράφηκαν γιατί οι κοπέλες που ήταν στο πλάι του έβρισκαν όλη αυτή την προσοχή που έδειχνε στην αδερφή του υπερβολική. Καμία δεν μπορούσε να καταλάβει και να σε σεβαστεί αυτό που είχε μέσα του. Ο πατέρας τους, είχε πεθάνει, και ότι είδους άνθρωπος και χαρακτήρας και να ήταν, ήταν πατέρας και φεύγοντας από την ζωή είχε πέσει όλη η ευθύνη στον Άγγελο. Αυτός ήταν ο προστάτης της οικογένειας, και ήταν τόσο περήφανος, που στον ρόλο που του έτυχε ξαφνικά είχε πέσει με τα μούτρα. Για αυτό και όταν η Μαρία, η κοπέλα που ήταν μαζί της για έναν ολόκληρο χρόνο του είπε ότι ήταν πολύ περήφανη για εκείνον και για τον τρόπο που σεβόταν και φρόντιζε την οικογένεια του, μπήκε για τα καλά στην καρδιά του. Γιατί ήταν ερωτευμένος μαζί της και με εκείνη την κουβέντα την αγάπησε και λίγο μετά αποφάσισε ότι έχει έρθει πια η ώρα να φτιάξει και αυτός την δική του οικογένεια. Αρκετά είχε φροντίσει για τους άλλους, τώρα ήταν καιρός να φροντίσει τον εαυτό του, και αφού η αδερφή του έμοιαζε επιτέλους να έχει βάλει μυαλό θεώρησε πως μπορούσε να ζήσει λίγο και αυτός το δικό του παραμύθι.

Μέχρι το τέλος(GW15)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora