Η εκδρομή

3.2K 292 6
                                    

-Δεν κατάλαβες, δεν θα πας πενταήμερη, να βρεις κανένα πιτσιρίκι εκεί και να με κάνεις εμένα τάρανδο; Αποκλείεται...

-Δεν μιλάς σοβαρά μου φαίνεται.

-Πολύ σοβαρά μιλάω, δεν θα πας.

-Ξέρεις καρδιά μου δεν σε ρώτησα αν θα πάω, σου ανακοίνωσα ότι θα πάω. Ποιος είσαι εσύ που θα μου το απαγορέψεις; Δεν θα βάλω και άλλον πατέρα στο κεφάλι μου τώρα.

-Αν πας εμένα ξέχνα με..

-Για πες το ξανά αυτό...με εκβιάζεις;

Για μια ακόμα φορά με τον καυγά τους ξεσήκωναν τον κόσμο όλο. Αυτή την φορά ο λόγος ήταν η πολυπόθητη εκδρομή του λυκείου που θα πήγαινε η Νάνσυ και ο Άκης δεν την άφηνε. Όπως ήταν φυσικό για τους χαρακτήρες τους δεν έκανε κανείς από τους δύο πίσω και θεώρησαν πως μόνο με τις φωνές θα έβρισκαν λύση στο πρόβλημα τους. Προσπαθώντας να επιβληθεί ο ένας πάνω στον άλλο έφτασαν για μια ακόμα φορά στο ίδιο αποτέλεσμα, στον χωρισμό.

Έτσι η Νάνσυ έφυγε για την εκδρομή της ξέροντας πως ο Άκης ήταν θυμωμένος και δεν θα τα ξανάβρισκαν. Δεν έμεινε όμως πολύ το μυαλό της εκεί αφού περνούσε τόσο ωραία που είχε σχεδόν ξεχαστεί. Το πρώτο βράδυ μέθυσε, και εκεί κάπου στο μεθύσι της του έστειλε ένα μήνυμα, «Περνάω τέλεια και θα ήταν ακόμα καλύτερα αν ήξερα ότι έχω εσένα να με περιμένεις στην Αθήνα, αλλά εσύ δεν με νοιώθεις καθόλου. Πως θα μπορούσα να χάσω κάτι τόσο σημαντικό γιατί φοβάσαι και δεν μου έχεις εμπιστοσύνη; Είναι το μόνο που θα μου μείνει από το σχολείο...να προσέχεις σε σκέφτομαι.»

Το μήνυμα αυτό τον ταρακούνησε λίγο, κατάλαβε πως είχε άδικο. Άλλωστε ήξερε καλά πως η Νάνσυ δεν θα τον απατούσε ποτέ αφού ήταν τόσο σωστή. Από την άλλη, αν ήθελε να πάει με άλλον θα το έκανε και στην Αθήνα με τόσους φίλους που είχε πια και τόσο συχνά που έβγαινε. Μετάνιωσε που είχαν χωρίσει και θέλησε να επανορθώσει, σκέφτηκε λοιπόν μόνο έναν τρόπο για να κάνει την Νάνσυ να μην είναι πια θυμωμένη μαζί του.

-Τι έχει σήμερα το πρόγραμμα;

-Θα μας πάνε στην κοιλάδα με τις πεταλούδες τώρα και μετά σε ένα μουσείο, του είπε αδιάφορα εκείνη όταν την πήρε τηλέφωνο για να την ρωτήσει πως τα περνούσε και να της πει πως ήθελε όταν γυρνούσε να μιλήσουν ξανά. Έκλεισαν το τηλέφωνο και εκείνη χαμογέλασε ικανοποιημένη.

-Μάλλον θα τα ξαναβρείτε ε; την ρώτησε ένας συμμαθητής της που είχε ακούσει την συνομιλία της με τον Άκη.

Μέχρι το τέλος(GW15)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora