Do you want to hear the truth or the lie? Because I am tired of all those lies.

557 24 2
                                    

 Dívať sa na nočnú oblohu bolo vždy niečím, čo Marlène robila v okamihoch, v ktorých sa cítila sama. V momentoch, v ktorých potrebovala premýšľať, naučiť sa byť sama so sebou. Nenávidela sa, nedokázala vystáť samú seba. Nebol to jej vzhľad, či postava, s ktorou by sa nedokázala stotožniť. Bola to jej neznesiteľná povaha. Hlások vo vnútri nej, ktorý jej našepkával, že nikdy nebude ľúbenou, že je až príliš prelietavá, nerozvážna, ubližujúc svojimi skutkami tým, ktorí si to nezasluhovali. Snažila sa, krôčik po krôčiku zamilovať do svojej tvrdohlavosti, zaťatosti, jednoducho do všetkých tých zlých vlastností, ktoré jej zabraňovali byť tým malým dievčatkom majúcim nádej na lásku. Vedela, že sa musí najprv zamilovať do seba lebo až v momente, v ktorom by sa jej to podarilo, by uverila tomu, že ju môže milovať i niekto iný. Charles, jej detská láska, ktorá prekročila hranice detskosti, kráčajúc vstriec puberte, končiac na prahu dospelosti.

S povzdychom opúšťajúcim jej pery sa rukami oprela o zábradlie malého balkóniku, ktorý bol súčasťou Pierrovho apartmánu. Toto miesto sa jej páčilo. Samú seba si predstavovala ako raz bude bývať v apartmáne situovanom v starej, historickej budove. Vysoké stropy, mohutné dvere so zlatými kľučkami, dubové parkety a nezmyselne drahý nábytok pripomínajúci kráľovské komnaty.

Zvierajúc v dlani krabičku s dlhými slim cigaretami, jednu si zapálila. Nikotín sa stával jej každodennou istotou. Dym opúšťajúci jej pľúca zas prostriedkom na umlčanie výčitiek. Ak bol niekto, kto k nej v poslednej dobe prehováral temer denne, bol to hlas jej svedomia, snažiac sa v nej pohnúť aspoň tú štipku morálky, ktorá tkvie v každom z nás. Hlas, ktorý dokázal prehlušiť okolie. Dokonca i Charlesa šepkajúceho jej to sladkasté nič.

Bola naozaj však tou zlou? Tou jedinou vinnou? Tou, ktorá by mala niesť na pleciach bremeno následkov hry, ktorú s Charlesom rozohrali? Hry, ktorá už dávno pre oboch nebola len hlúpou, tínedžerskou hrou.

Bezmyšlienkovito si po jednej zapálila i druhú. Odhliadnuc od toho, čo jej radil jej rozum, či Pierre, bola rozhodnutá povedať Charlesovi všetko. Aspoň preraz, na stôl vyloží všetky karty. Royal Flush. Dúfajúc, že na konci dňa nebude úprimnosť to jediné, čo jej ostane.

Tvrdý alkohol pre Charlesa nikdy nepredstavoval nevyhnutnú súčasť večera s jeho priateľmi, či známymi, no pohár dobre vychladeného, drahého sektu bol príbehom na iný čas. Od mala videl ako všetci, ku ktorým vzhliadal, jeho rodičia, či tí Marlèniny, si spríjemňovali spoločné večeri fľašou vína. Vždy bolo to isté, kvalitná francúzska odroda bieleho polosuchého moku.

Dnešný večer s Pierrom nebol výnimkou. Charles si prišiel ako keby bol späť v časoch, kedy proti sebe stáli v rôznych motokárových šampionátoch. V časoch, kedy boli len deťmi snívajúcimi veľký sen o tom, ako raz budú proti sebe stáť i v tej najvyššej kategórie, v kráľovnej všetkých kráľovien, formuly jeden. Z detského sna, sa po rokoch tvrdej práce, sĺz a potu, stala skutočnosť. Nikto sa tak nemohol čudovať tomu, že Pierre Gasly, bol Charlesovi Leclercovi tou najbližšou osobou na štartovnom rošte.

I napriek tomu, že prstami stláčal rôzne gombíky na hernom kontroléri, vo svojich myšlienkach sa spätne vracal k rozhovoru, ktorý s Pierrom viedli počas doobedňajšieho behu. Neustále premýšľal nad jeho postojom k ženám. Na tým, ako ho varoval pred ženami, dohovárajúc mu, že niečo ako dobrá žena neexistuje. On mu však neveril. Poznal mnohé, svoju mamu, Carolin Marchetti, svoju ešte stále priateľku, no v neposlednom rade za dobrú ženu považoval tú, ktorá vlastnila kľúč k jeho srdcu. Marlène. Bola pre neho dokonalou, v každom aspekte života.

„Pierre," oslovil jazdca AlphaTauri, pokladajúc kontrolér na sklenený stôl. Práve odjazdili preteky na Národnom okruhu v Bahraine, ktorý mal predstavovať štart ich novej sezóny. Už viac nechcel hrať, chcel sa rozprávať. Konečne počuť názor i niekoho iného. Pierre, bol koniec koncov ideálnym adeptom. Ako jediný poznal Marlènin a Charlesov tajný milostný život.

mon crime préféré | C.L.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora