Azerin Ağzından..Kucağımda yatan kadına baktım. Doğruyu söylüyormuş. Kardeşim gerçekten burdaymış. Keşke inansaydım. Karacaya döndüm. Gözleri kapandı. Elimi yanağına koydum.
Azer:Karaca? Karaca uyuma..bak bana!
Elimle önüne gelen saçı geri attım. Anlında ki yarayı gördüm. Kim yapmış olabilir bunu ona? Amcası zarar vermiş olabilir mi? Her şeyi beklerim o şerefsizden. Kucağıma aldım yavaşça. Kızı tanıdığımdan beri taşıyorum arkadaş ya.
Arabaya götürdüm. Koltuğa bıraktım. Kendi yerime geçip ilerlemeye başladım. Arada bir de Karacaya baktım. Elini tuttum uyandırmak için.
Azer:Karaca uyan hadi iyi misin? Karaca? Allah kahretsin ya!
Başı hareket etmeye başladı. Eli kıpırdarken yavaşça bıraktım. Çok az açtı gözlerini. En azından iyi sanırım.
Azer:İyi misin?
Karaca:Başım ağrıyor biraz..gittiler mi?
Azer:Kim? Kimler gittimi?
Karaca:Hazalla..amcam..
Azer:Amcan kaçırdı tekrar kardeşimi ama bulacağım.
Karaca:O iş hiç..öyle değil..Karacaya döndüm. Konuşmasını bekledim ama tekrar uyudu sanırım. Ne demek istemiş olabilir ki?
Hastanenin önünde durdum. İnip Karacanın tarafına geçtim. Kucağıma aldım yavaşça. Sıkıca tutundu gömleğime. Acilden giriş yaptım. Hemşireler geldi. Sedyeye bıraktım. Arkalarından gittim bende.
Doktor gelip başına baktı. Pansuman yaptılar. Yanlarına gittim. Karacanın eline uzandım ama vazgeçtim. Bu kız benim hiçbir şeyim değil. Sadece yardım ettim. Oda bana yardım etti sonuçta.
Doktor:Eşiniz gayet iyi merak etmeyin. Birazdan uyanır zaten endişe etmenize gerek yok.
Adamın eşiniz dediği kısımda takıldım. Cevap veremedim. Başımı sallayabildim sadece. Onlar gidince Karacanın yanına geçtim. Yan yana olunca eş gibi mi gözüküyoruz acaba? Öyle olsa nolucak acaba Azer?
Sandalyeye oturdum. Elimle başımı ovaladım. Gömleğimde ki hafif çıkmış kana baktım. Yara açılmış herhalde. Baktırmak için ayağa kalkacaktım ama Karacayı gördüm.
Uyanmaya başladı yavaşça. Yanına gittim. Elimi elinin üstüne koydum. Gözleri beni buldu.
Azer:İyi misin?
Karaca:Seni görünce bir kötü olmadım değil.
Azer:İyisin iyisin bana taş çıkarırsın sen. Lafta yetiştirmeye başlamışsın.
Karaca:Sayende bu haldeyim.
Azer:Kim yaptı bunu sana?
Karaca:Evime bıraksana beni.
Azer:İyi denemeydi ama yemezler hadi gidiyoruz.Belinden tutup kalkmasına yardım ettim. Doğruldu yavaşça. Başı başımın önüne geldi. Saçları yüzüme değip geri gitti. Kokusu geldi burnuma. Gözlerine baktım. O da aynı. Yapma oğlum çek kendini geri. Ben yapamadım ama Karaca yaptı. Geri çekti kendini.
Belini bıraktım. Ayağa kalktı. Kolunu tuttum yavaşça. Bana döndü. Az önceki atmosferi dağıtmak için çabaladı.
Karaca:Aman aman tut kaçarım belki.
Azer:Ailene güvenmediğim gibi sana da güvenmiyorum. Aynı kan nasıl olsa.Yüzü düştü. Önüme döndüm. Ben ilerleyince o da ilerlemek zorunda kaldı. Hastaneden çıktık birlikte. Arabaya bindirdim. Kemerini bağladı. Bende kendi yerime geçip eve sürdüm. Başını cama yaslamış etrafı izliyordu. Deniz kenarında durdum. Bana döndü.
Azer:Konuşma vakti. Geç bile kaldık.
Doğruldu. Mutsuz bi hal aldı yüzü. Kaşlarımı çattım hafif. Bana döndü. Gözlerime baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZLİ
ActionYanlış anlamalar bazen hayatımızdan çok şey götürebilir. Kimi zaman bunun bedelini ya ağır öderiz ya da ağır ödetiriz. Bize veya başkasına mutlaka zararı olur.. Bu hikâyede de bir yanlış anlama var..ya da yok bakacağız.. #azkar hikayesi.. Azer Kurt...