ARTIK ÇOK GEÇ

493 33 106
                                    


Azerin Ağzından..

Gözleri doldu. Geri çekilip önüne döndü. Bende sakinleşip tekrar ilerlemeye başladım. Dağ evinin önüne gelince yavaşladım. Etrafa baktı. Kapıyı açıp indim. Karaca hanımında incelemesi biterse inecek inşallah. Arabanın önünde durup ona döndüm.

Azer:Davetiye mi göndereyim ne bekliyorsun?
Karaca:İnmek istemiyorum. Sen nereye gidiyorsan git.
Azer:Kızım hasta etme adamı hadi in aşağı soğuk zaten hava.
Karaca:Sen beni buraya zorla getirdin!
Azer:He zorla da indir diyorsun yani?
Karaca:Tam öyle olmasa da-

Sözünü kesip arabanın kapısını açtım. Kemerini çıkardığım gibi kolunu tutup indirdim. Hızlı yürüyünce yetişemedi. Düşmesine izin vermemek için yavaşladım. Evin kapısını açıp içeriye ittim. Sonra da kendim girdim.

Karaca:Sen hakkaten öküz bir insansın.
Azer:Bana bak bir şey demiyorum diye tepeme çıktın ama sabrım taşıyor.
Karaca:Umrumda bile değil. Senin sabrın varda benim yok mu! Sen defalarca aştın ses çıkarmadım ben.
Azer:Yalan atma bari ya! Bir sey yapmamışmış! Tokat attın defalarca elimi ısırdın saçımı çektin! Bu mu senin sabırlı halin? Daha ne yapacaksın kızım?

Elimi sallayarak konuşmamayı bir türlü öğrenemedim. Elimi Karacanın sivri dişlerine kaptırdım yine. Acıyla boşta duran elimi kafasına götürüp itmeye çalıştım. Ama yok sanki kız senelerce aç kalmışta yapışıp kaldı elime.

Azer:Kızım salsana elimi!
Karaca:Hıı!
Azer:Bana bak acıtıyorsun! Ya yeter!

Sesimin tonu alışılmışın dışında yükselince durup geri çekildi. Sıkıntıyla ofladım. Arkamı döndüm. Derin bir nefes alıp tekrar kıza döndüm.

Azer:Kopardın elimi ya! Vahşi misin nesin sen!
Karaca:En azından senin kadar öküz değilim be! Ailemden ayırdın beni! Tuttun kolumu sürekli bir yerlere sürükledin! Sanki bir eşyamışım gibi oradan oraya savruldum senin yüzünden! Hiç görmüyorsun arkana bakmıyorsun ben ne yapıyorum diye!
Azer:Ben yaptığım her şey de haklıyım tamam mı! Ben masum birine zarar vermeye meraklı mıyım sanıyorsun! Canım kardeşim dedim insan gitti düşmanımla evlendi! Belki de zarar görüyor! Ben sana bu zamana kadar tek bir kere zarar verdim mı? Canını yaktım mı? Şimdi sen hana daha neyi soruyorsun!
Karaca:Amcama kötü diyorsun aileme kötü diyorsun ama kendini hiç görmüyorsun!
Azer:Sen bana sürekli kötü diyorsun ya yanlış yapıyorsun! Çünkü ben sana hicbir zaman kötü tarafımı göstermedim. Masumsun sen çünkü. Ama eğer bundan sonra kötü ol diyorsan olurum. Kendim değil başka bir adam olurum.
Karaca:Eğer kendi halin buysa kötü halini tahmin edebiliyorum.

Yüzüne baktım. Sabırla nefes aldım. O kadar inanmış ki kötü bir insan olduğuma gerçeği hiçbir zaman göremeyecek. Bende göstermeyeceğim.

Azer:Bak birkaç gün burdasın zorluk çıkarma. Ya da çıkar tabi zarar görmek istiyorsan.

Nefretle baktı yüzüme. Gözlerinde öyle bir ifade gördüm ki kalbim..ezildi sanki karşısında. Gözünden akan tek yaşla konuştu.

Karaca:Senden nefret ediyorum. Bu dünya da tek kişi kalsan da yüreğim seni hiç sevmeyecek. Eğer bir gün olurda severse de ben bizzat kendi ellerimle sıkacağım kalbime.

Sustum kaldım. İleri gidip koltuğa oturdu. Camdan dışarı baktı. Durmadım bende dışarı çıktım.

Manzaraya baktım. Gözlerim doldu bir an. Nedenini bilmiyorum. Söyledikleri ağır geldi sanırım. Yapmaya çalıştığım tek şey ailemi korumak. Belki bu kız elimde olursa kardeşime zarar vermezler. Ama kimse anlamıyor beni. Kendimi toparladım. Telefonumu aldım elime. Burağı aradım.

GİZLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin