Karacanın Ağzından
Evin kapısını açıp içeri girdim. Azerde arkamdan girdi. Yorgunlukla koltuğa oturdum. Aslında yukarı çıkıp giyinmem lazım ama. Azer geldi yanıma.
Azer:Yorgunsan başka zaman gidelim.
Karaca:Yok hayır iyiyim. Üstümü giymeye üşendim sadece.
Azer:Valla beni de biliyorsun ben kıyafet çıkarmada iyiyim.Güldük. Yanağımı öpüp elimi tuttu. Ayağa kaldırdı beni. Birlikte odaya çıktık. Kıyafetlerde göz gezdirdim. Bir tanesini elime aldım.
Ben üzerimi giyene kadar Azer de giyindi. Yanıma gelip yanağımı öptü.
Azer:Çok güzel olmuşsun..
Karaca:Teşekkür ederim. Çıkalım mı artık acıktım ben?
Azer:Doğru bugün bir şey yiyemedik. Ben yedim gerçi de seni bilemem.Utanınca koluna vurdum. Güldü. Yanına çekti beni. Kolunun altına aldı. Evden çıktık. Yarattığım huzursuzluk dağıttı bizi. Geç kalmadan toparladım ama ne olduğunu söylediğimde bu kadar kolay toparlanabilir miyiz bilmiyorum. Yine yüzüm düşünce Azerin de keyfi kaçtı. Tebessüm ettim hemen.
Karaca:Fadik teyze ne yaptı acaba yemeğe? Gerçekten çok acıktım.
Azer:Bilmem söylemedi.Keyfi kaçtı bir kere. Arkama yaslandım. Elimi başıma koyup camdan dışarıyı izledim. Kucağımda duran elimi tuttu. Kendi kucağına çekip dizine koydu. Tebessüm ettim. Ona doğru döndüm. Yanağını öptüm.
Azer:Güzelim bence sen kaşınıyorsun.
Karaca:Olabilir. Belkide. Eve gidince bu konu üzerinde konuşalım lütfen ama odamızda.
Azer:Valla konuşur muyuz orasına pek söz veremiyorum ama konuyu açacağımdan hiç şüphen olmasın.Güldük. Elimi öptü. Fadik teyzelerle gelince bahçeye girdi. Yılmaz bizi görünce arabaya doğru geldi. Azerin kapısını açtı.
Yılmaz:Abi bilerek mi yapıyorsun?
Azer:Lan bismillah oğlum daha yeni geldim ne yaptım?
Yılmaz:Abi arabamın yanından şu kadar yakın geçme ya kalp krizi geçireceğim senin sayende yakında.
Azer:Lan bana bak!
Yılmaz:Of şu sinirli halinle bakma bana ya! Yemin ederim tüylerim diken diken oluyor.
Azer: Karıcığım sen in. Bazı salakların canı dayak çekmiş. Ben bizzat atıp geliyorum.Güldüm hallerine. Yılmaz benim yanıma geldi hemen. Azer kolumu tutup kendine çekti beni. Kardeşinden bile kıskanıyor. Sarıldım bende yan şekilde. Bahçeye geçtik. Fadik teyze bir sürü şey hazırlamış. Yanımıza gelince sarıldı hemen ikimizede.
Fadik:Hoşgeldiniz çocuklarım. Yavrum nasılsın?
Karaca:İyiyim Fadik teyze önemli bir şey değildi merak etme sen.
Fadik:Aman iyi olunda bir şey istemem ben daha. Azer oğlum..
Azer:Anacım..söyle Fadik sultan. Bir şey mi oldu?
Fadik: Seninle bir şey konuşacağım gel hadi şöyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZLİ
ActionYanlış anlamalar bazen hayatımızdan çok şey götürebilir. Kimi zaman bunun bedelini ya ağır öderiz ya da ağır ödetiriz. Bize veya başkasına mutlaka zararı olur.. Bu hikâyede de bir yanlış anlama var..ya da yok bakacağız.. #azkar hikayesi.. Azer Kurt...