Arabanın içi sessizlikle kaplandı. Prens sanki kendini kapatmış gibi gözlerini kapayarak hareketsiz kaldı.
Gece daha da derinleşiyordu ve Evie şimdi, durumunu daha fazla düşünmek istese de, zihni amaçsızca sürüklenen bulutlar gibi süzülmeye başladığı günün getirdiği duyguların hız treninin yorgunluğunu ve baş dönmesini hissedebiliyordu. Düğününden birkaç gün önce, düğünü ve evleneceği vampir hakkındaki düşünceleri yüzünden uyuyamamıştı, bu yüzden biraz zombi gibi hissetti. Başı dönmüş ve sersemlemiş hissediyordu ve uyumak için doğru pozisyonu bulmaya çalıştı, ama ne zaman başını sallamayı başarsa, araba yoldaki engebeli arazilerde sekti ve yeniden uyandı. Bazen o kadar kötüydü ki neredeyse kafasını duvara çarpıyordu.
Bu gece ilk seyahatiydi ama Evie buna katlanmak zorunda olduğunu biliyordu. Düğünü bir sırdı ve bunu sadece kraliyet ailesi ve kendi ailesi biliyordu. Sıradan insanlar, vampirlerin sessizce aralarına ayak bastığını bile bilmiyorlardı. Bu yüzden düğünleri gece yarısı oldu. Şimdi, yanındaki vampirleri görebilecek vatandaşları alarma geçirmemek için gün doğmadan sınırı geçmeleri gerekiyordu.
Yani şikayet edemezdi. Bu da görevinin bir parçasıydı, katlanmak zorunda olduğu bir görevdi.
Araba yuvarlanıp gitti, ki aniden zıplayana ve Evie neredeyse yere düşene kadar. Anında irkildi ve yüzünü kaldırdı, güçlü büyük ellerin omuzlarını tuttuğunu ve onu sabit tuttuğunu gördü. Gavriel onun yere düşmesini engellemişti.
Yine de, gözleri buluştuğu anda irkildi ve kaskatı kesildi. Yüzü karardı ve hemen onu bıraktı. "Sana izinsiz dokunduğum için anlaşmayı bozduğumu söylemeyeceksin, değil mi?" soğuk ama derin ve büyüleyici bir sesle sordu. Sesinin bile mükemmel olduğuna inanamıyordu. Doğa bütün bu mükemmellikleri neden onun gibi bir yaratığa bahşetmişti? Adil değildi!
Evie bir çıngırak gibi başını salladı. "Hayır, tabii ki hayır. Beni kurtardın. Böyle durumlarda izin istemeye gerek yok."
Onu incelerken ifadesi biraz yumuşadı.
"Bence bir han aramalıyız-"
"Hayır!" Evie onun sözünü kesti ve ona nasıl cevap verdiğini anlayınca bakışlarını indirdi. "Sorun değil. Ben... ben iyiyim. Buna alıştım. Ayrıca, gün doğmadan sınırı geçmemiz gerekiyor."
Adam sustu ama Evie ona sert bir şekilde baktığını hissetti.
"Emin misin?"
"Evet. Kavga çıkmasına sebep olmaktansa uykusuz bir geceyi tercih ederim."
Onun sessiz iç çekişini duydu. Yine ikisi de sessizce oturdular. Evie ona bakmadan edemedi ve araba zıpladıkça alnındaki derin çizgilerin derinleştiğini fark etti. Arabaya binmekten nefret etmesi gerektiği aklına geldi. Vampirlerin herhangi bir yaratıktan, hatta kuşlardan bile daha hızlı olduğunu duydu. Hedeflerine insanlardan çok daha hızlı ulaşabildiler. Herhangi bir vampirin hareket halinde olduğuna tanık olmamıştı, bu yüzden birdenbire merakla sordu.
"...bu senin ilk seferin mi? Arabaya bindiğin?" diye sordu.
Bakışları ona kaydı ve ona baktı. "Hayır, ama bu birinin içinde kaldığım en uzun süre."
"Ey." Sarayda onlarla birlikte olan çok sayıda vampirden kimsenin kalmadığını fark etti. Onları uzun zaman önce bırakmış olmalılar. "Seninle olmasaydım imparatorluk sarayına ulaşman kaç saat sürerdi?"
"Sadece birkaç saat."
Evie'nin gözleri büyüdü. Vampir imparatorluğuna ulaşmanın iki gün süreceğini duymuştu. Bir an gözleri şaşkınlıkla parladı. Böyle seyahat edebilmenin harika olacağını düşündü! Rahatsız ve sıkıcı araba yolculuklarına katlanmak zorunda kalmayacaktı. Ona baktığında, onun yüzünden bu kadar yavaş seyahat etmeye katlanmak zorunda kaldığı için sabırsızlıkla mı ölüyor diye merak etti. Şu anda imparatorluk sarayında dinleniyor olurdu.
"Gerçekten bana eşlik etmene gerek yok-"
"Benden o kadar mı iğreniyorsun ki, beni seninle aynı vagonda bile istemiyor musun?" Gözleri kısıldı. İfadesi sakin kalsa da Evie onun gözlerine bakar bakmaz ürperdiğini hissetti.
Evie başını sallayarak konuştu. "Hayır. Demek istediğim bu değildi. Sadece alışkın olmadığın için bir arabada kalmanın senin için çok rahatsız edici olduğunu düşündüm."
Gözlerindeki hoşnutsuzluk hızla kaybolup Evie'nin rahatlayarak iç çekmesine neden oldu. Gavriel çok sakin ve hareketsiz görünüyordu, kelimenin tam anlamıyla zararsız, mükemmel bir heykel gibiydi. Evie, korkudan titremeden onunla böyle konuşabilmesinin tek nedenini görünüşü olarak düşündü.
Ama aynı zamanda vampirlerin öfkelendiğinde vahşi olabildiğini de duymuştu, bu yüzden onu kızdırmamaya çok dikkat ediyordu. Bu adamı gözleri kırmızı ve dişleri açık halde görmek istemiyordu. Evie, onu bu halde gördüğünde hala onunla bu şekilde sakince konuşup konuşamayacağını bilmiyordu.
"Buna alıştığını mı söylüyorsun?" O sordu. "Daha az rahat görünmüyorsun Evielyn. Seni taşımayı ve bu yolculuğu bitirip bitirmeyi tercih ederim ama bu aracın dışındaki soğuğa dayanabileceğinden şüpheliyim."
"B-beni taşır mısın?"
"Evet. Diğerleri tam hızla gidiyorlarsa şimdiye kadar başkente ulaşmış olmalılar. Seni taşıyor olsaydım daha yavaş gitmem gerekirdi ama öyle olsa bile, muhtemelen oraya gün doğmadan varırdık, ama..." diye ona baktı. "Senin için çok riskli," diye bitirdi.
Aralarında bir kez daha sessizlik hüküm sürdü çünkü Evie'nin gözleri yeniden ağırlaşmaya başladı. Evie'nin korktuğu yağmur da gelmişti. Hava zaten soğuktu ve şimdi de yağmur yağıyordu! Düşen sıcaklığı hissetmeye başladığında pelerinini göğsüne daha da yaklaştırdı.
Vampir prens aniden, "Buraya gel," dedi ve Evie'nin kafasını ona doğru savurmasına neden oldu. "Bana yaslan ve uyu."
Evie gözlerini kırpıştırdı. Onun teklifini hiç beklemiyordu. Ve şok olmuş ifadesi belirdi.
Gavriel'in yüzü tepkisini görünce birkaç ton daha koyulaştı ve Gavriel'in çenesinin hafifçe kasıldığını gördü. "Bu bakış da ne?" Gözlerini kıstı ama bir an sonra ona o kadar yaklaştı ki Evie neredeyse nefesi kesilecekti. "Vampirlerin soğukkanlı canavarlar olduğunu düşünseniz bile, ben artik sizin için sadece bir vampir değilim. Size bir kez daha hatırlatmama izin verin," dedi sesi sertleşti, "Ben sizin kocanızım. O yüzden benden size düşmanımmışsınız gibi davranmamı beklemeyi bırakın. Anlaştık mı? Evielyn?"
Sözleri yutkunmasına ve kalbinin çarpmasına neden oldu, ama sonunda başını salladı. Uzaklaştı ve parmaklarını saçlarının arasından geçirdi.
Tekrar ona baktı ve konuştu. Bu sefer sesi daha yumuşaktı ve gözlerinde hoş bir ifade vardı. "Gel karıcığım. Merak etme, seni yemek gibi bir planım yok."
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SPELLBOUND +18
Vampire[ÇEVİRİ] "Ya kabus kılığına girmiş bir hayalse?" ___ Hayallerinde, düğün günü her zaman güzel, güneşli bir günde gerçekleşirdi. Gecenin bir yarısı, gecenin yaratığıyla evleneceği kimin aklına gelirdi? *** ⚠️[UYARI: YETİŞKİN İÇERİK]⚠️