@LunaValentina_222 bu bölüm sana <33
İyi okumalar
***Elias onun mantığını inkar edemezdi ama aynı zamanda efendisinin karısına bir hizmetçi gibi yardım etme teklifini de kabul edemezdi! "Haklı olabilirsiniz ama öylece bir hizmetçinin işini devralmayı teklif edemezsiniz. Siz kahrolası bir hizmetçi değilsiniz Majesteleri! Lütfen konumunuzu düşünün."
"Ben onun kocasıyım. Ve bu sorun değil. Karıma yardım etmek benim sorumluluğum." Bakışları keskinleşti ve daha fazlasını söylemenin kendisi için iyi bir fikir olmayacağını bilen Elias'ın iç çekmesine neden oldu. 'Aman Tanrım,' diye düşünebiliyordu yalnızca içinden.
"Git ona yiyecek bir şeyler hazırla." Emir verdi ve Elias hemen harekete geçti.
Elias gider gitmez Gavriel'in dudaklarından derin bir iç çekiş kaçtı. Kollarını önünde kavuşturup başını kapıya yasladı.
"Evie?" uzun bir süre sonra karısının çok geciktiğini düşündüğünde seslendi.
"Evet. Neredeyse bitirdim." Onun yumuşak sesini duydu ve sonunda kendini kapıdan uzaklaştırdı. Yatağın ayakucuna doğru yürüdü ve orada oturup onun çıkmasını bekledi.
Evie kapıdan çıktığında çoktan koyu mavi bir elbise giymişti. Her zamanki gibi güzeldi, elbisesinin rengi porselen teniyle nefes kesici bir kontrast oluşturuyordu. Ve o... ve onun uzun gümüş sarısı saçları koyulaşmış, ıslak ve birbirine karışmıştı. Bakışları hemen başka yöne dönmeden önce gözleri buluştuğunda yanakları kızardı.
"Ben... sana söyledim, kendim yıkanıp giyinebilirim." Bunu biraz gururla söyledi, gözleri odanın içinde gezindi ve sonra aynanın üzerinde durdu. Biraz beceriksizce hareket etti, belli ki onun varlığının bilincindeydi ve aynanın önündeki küçük tabureye oturdu.
Fırçayı aldı ve nemli saçlarını yanında topladığında sırtı göründü. Gavriel ayağa kalkıp ona yaklaştı.
Evie aynadaki yansımadan onun yaklaştığını gördü ve doğruldu. Gözlerini kırpıştırarak onun arkasına eğilmesini izledi. "İzin ver bana." diye geldi hoş sesi ve kız parmaklarının elbisesinde kaçırdığı düğmeleri iliklediğini hissetti. Fırçası saçına takıldığı anda nefesi kesildi.
Onu serbest bırakmak ve aynı zamanda dikkatini ondan uzaklaştırmak için kasıtlı olarak daha sert çekti. Bunu yaparken kafa derisindeki hafif acıyla yüzünü buruşturdu.
Ama aniden Gavriel'in elleri onun ellerini kapladı. "Bırak beni." dedi tekrar aynadan onun gözlerine bakarken. Zihninin çalışmasına fırsat kalmadan bedeni ilk tepkiyi vererek fırçayı bıraktı ve elini düşürdü.
Gavriel saçının bir teline dokunduğu anda Evie'nin kalbi hızla küt küt atmaya başladı. Alt dudağının içini çiğneyip kendine itiraz etmesi gerektiğini söylerken vücudu sertleşti. O onun hizmetçisi değildi... o bir prensti... o onundu...
Fırçayı nazikçe, öylesine dikkatli bir şekilde çekti ki, sanki kadının saçları, zarar vermekten korktuğu değerli ve kırılgan bir iplikmiş gibi. Gözleri aynaya düşüp onun görevini bu kadar ciddiye almasını izlerken kafasındaki protestocu ses karanlığa doğru itildi. Kıskanılacak derecede uzun ve kalın kirpiklerinin şu anda gizlenmiş yanan gözlerinden kıvrıldığını ve kadifemsi siyah saç tellerinin alnına değdiğini görebiliyordu. Ve gözlerini ondan alamadığını fark etti; bunu yapmak istediğinden de değil. Ve bu düşünce onu ona bakmayı bırakamamasından daha çok şok etti.
Omuzlarındaki küçük şeytanlar ona sadece arkasına yaslanmasını ve kocasının saçlarında, kafa derisinde ve ensesinde hissettiği parmakların tadını çıkarmasını fısıldıyordu. Bu duygu inanılmaz derecede rahatlatıcıydı, sanki rüyadaymış gibi hissediyordu. Onun sadece saçını fırçalaması yüzünden böyle hissedeceğini hiç düşünmemişti.
Daha farkına bile varmadan tüm düşünceler ve isteksizlikler uçup gitti ve gerçekten içini çekip rahatladı. Bu muhtemelen tanıştıklarından beri yaşadığı en rahat andı... hayır, bir vampir prensle evleneceğini öğrendiğinden beri.
"Neden... insanların buraya girmesine izin verilmiyor?" diye sorduğunu duydu.
Gavriel bakışlarını kaldırdığında, onun rahat yüzünü görünce dudaklarında hafif bir gülümseme belirdi. Gözlerini kapatmıştı ve yaptığı şeyden hoşlanıyormuş gibi görünüyordu. Bu onu inanılmaz derecede memnun etti.
"Çünkü buradaki vampirler insanlara asla yiyecekleri veya köleleri gibi davranmayacaklarına yemin ettiler." O başladı. "Başlangıçtan beri burası bu nedenle tenha. Buradaki vampirler hiçbir zaman insan kanıyla beslenmediler. Hatta uzun zaman önce herhangi bir insanın bu şehre girmesini yasaklayan bir yasa bile çıkardılar. Yani, yaşanan yaygın köleliğe rağmen bile. Tüm imparatorlukta, buradaki vampirlerin insan kanı içmenin cazibesine kapılmaları için herhangi bir neden olmayacaktı."
Açıklama Evie'yi iyi anlamda şok etti. Kendisinin, babasının ve yoldaşlarının öne sürdüğü tüm olası nedenler arasında bu, onların değerlendirdiği olasılıklardan biri bile değildi. Birdenbire kendinden utandı. "G-gerçekten mi? Demek bu yüzden..." ona baktı ve gözleri buluştu.
"Evet. İnsan kanı vampirler için bağımlılık yapar. Sadece tek bir tada ihtiyacı vardır ve ona olan arzu silinemez. Burada insan kanı bağımlılık yapıcı bir ilaç kadar tehlikeli muamele görüyor. Bu yüzden yasak ve yasa dışı. İşte bu yüzden sen- Burada güvendeyiz Evie." O güvence verdi.
"Ama... benim buradaki varlığım onlar için bir cazibeye dönüşmeyecek mi?"
Saçlarındaki elleri durdu ve dudaklarında yavaş bir gülümseme kıvrıldı. Alt dudağını mükemmel beyaz dişlerinin arasına aldı ve gözlerinde onu daha da korkutucu derecede çekici ve Evie için daha da baştan çıkarıcı yapan bir şey parladı.
"Evet. Bu yüzden o hizmetçileri gönderip her zaman seninle kalmaktan başka seçeneğim yok."
"Ama... sen de bir vampirsin. Sen de baştan çıkarılmaz mısın..." Evie sustu, kendi sözleriyle suskun kaldı ve gözlerindeki bakışla susturuldu.
Gavriel ona doğru eğildi ve bakışları aynadan onunkine kilitlenirken dudakları kulağına yaklaştı. "Evet, benim için en büyük baştan çıkarıcı sen olursun... ama bu senin kanın değil, Evie... sadece sen..." fısıltısı kesildi, boynundan başlayıp sırtından aşağı doğru ilerleyen, zevkli karıncalanmalar bırakan minik ürpertileri uyandırdı.
***
Bölüm hakkındaki düşünceleriniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SPELLBOUND +18
Vampir[ÇEVİRİ] "Ya kabus kılığına girmiş bir hayalse?" ___ Hayallerinde, düğün günü her zaman güzel, güneşli bir günde gerçekleşirdi. Gecenin bir yarısı, gecenin yaratığıyla evleneceği kimin aklına gelirdi? *** ⚠️[UYARI: YETİŞKİN İÇERİK]⚠️