Lüks bir karşılama odasında Gavriel, general ve Thea'nın karşısında oturuyordu.
General resmi ve kibardı ama Gavriel, imparatorluktan ayrılmadan öncesine kadar, bu yüce general, Gavriel henüz gençken bakışlarını ona her çevirdiğinde, bu adamın gözlerindeki bakışı asla unutmayacaktı. Diğer tüm üst düzey yetkililer gibi, bu adam da yalnızca dış görünüşe ve siyasi çıkarlara göre yargılamayı bilen, başka bir kalın derili ikiyüzlüydü.
Zaman geçmişti ama general hâlâ Gavriel'in umursamadığı şeyler hakkında gevezelik ediyordu. Herkes, sağlam ve iri generalin, nihayet gerçek amacına ulaşmadan önce, belki de prensin iyi tarafını cezbetmeye veya ondan olumlu bir tepki uyandırmaya çalışarak, çalıların etrafında attığını söyleyebilirdi. Ama Gavriel hiç konuşmadı. Yakışıklı yüzündeki neredeyse tüm ifadeler silinmiş gibiydi. Adamlarının çok iyi bildiği o soğuk ifade dışında bir dağı yerinden oynatmanın ya da bir ejderhayı öldürmenin bir şey hakkında fikrini değiştirmekten daha kolay olduğu anlamına gelen kararlı ifade.
Elias odaya henüz girmişti ki sonunda general lafı uzatmayı bıraktı.
"Prens Gavriel, kızım Thea ile olan nişanınız hakkında sizinle konuşmaya geldim. Tanıştığım en zeki genç adamsınız, bu nedenle, düğününüzü neden hızlandırmak istediğimin çok açık nedenlerini belirtmeme gerek olmadığına inanıyorum. Kızım. Geçen gün yeni evlenmiş olmana rağmen..." general, Elias odaya girer girmez sözlerinin Gavriel için bir arka plan gürültüsüne dönüştüğünü bilmeden konuşmaya devam etti.
Prens, Elias'la göz göze geldi ve ilk sorusu, Elias'ın karısına odasına kadar eşlik edip etmediğini sormak oldu. Elias, Leydi'nin küçük ormanda kuş avlamaya devam etmekte ısrar ettiğini söylediğinde, Gavriel'in yüzü karardı.
"Yani, şimdiye kadar hâlâ orada olduğunu mu söylüyorsun?" diye sordu onların gözlerinden uşağa ve Elias başını sallayınca prens aniden ayağa kalktı ve General'in biraz irkilmesine ve konuşmayı kesmesine neden oldu.
Gavriel'in bakışları pencerenin dışına kaydı ve neredeyse alacakaranlık olduğunu görünce ceketini aldı ve tek kelime etmeden, sanki kimsenin ve başka hiçbir şeyin önemi yokmuş gibi, generali şaşkın, ağzı açık bırakarak odadan dışarı fırladı.
"Majesteleri, nereye gidiyorsunuz? Generalin az önce ne dediğini duydunuz mu?" Peşinden koşan Zolan'dı. "Generali öylece bırakamazsın. Sana çok yardımı dokunur. Şu anda en çok ihtiyacın olan şey bir müttefik..."
Zolan mağlup olmuş bir şekilde içini çekti çünkü bir pencereye ulaşır ulaşmaz prens aşağı atladı ve tek kelime etmeden ortadan kayboldu. Görünüşe göre artık tek seçeneği geri dönüp generali eğlendirmekti, ta ki Gavriel onun bu şekilde acele etmesine neden olan şeyi bitirene kadar. Her ne kadar aklının bir köşesinde, sadece onun olabileceğinden neredeyse yüzde yüz emin olsa da.
...
Bu arada, tam o anda, küçük ormanda Evie yerde, tam bir dehşet içinde donakalmıştı. Solgun tenine, saçlarına ve elbisesinin üzerine kirli, soğuk ve karanlık bir şey sıçramıştı. Zaten mermer gibi solgun olan yüzü, sanki yüzünden tüm kan çekilmiş gibi daha da beyazlamıştı.
Canavar tam olarak sol gözünden vurulmuştu. Oku güçlü bir şekilde uçtu ve canavar, hareketlerin onu harekete geçireceğini umarak büyük kafasını şiddetli bir şekilde önünde sallarken, kanı gibi görünen koyu renkli, viskoz bir sıvı fışkırırken göz yuvasının derinliklerine gömüldü. Sonra ok yerinden çıkıp kendi kendine düştü. Kemikleri ürperten ses, kanlı canavar ve her yere sıçrayan kara kan... Evie hiç bu kadar ilkel bir korku yaşamamıştı.
Canavar ona doğru sıçradığı andan beri ciğerlerinin çalışmayı bıraktığını ve nefesinin çarptığını hissetti. Tüm vücudu titriyordu, sanki artık vücudunun kontrolü altında olan hiçbir parçası kalmamıştı.
Normal bir kurt olsaydı şimdiye kadar ölmüş olması gerekirdi ama yine de ayaktaydı. Her nasılsa yakında kendi kendini iyileştirecekmiş gibi görünüyor -vampirlerin yaralandıklarında kendilerini nasıl iyileştirdikleri konusunda da farklı değil. Evie'nin içgüdüleri ve adrenalin, onu tüketen korkuya rağmen bir saniye sonra devreye girdi. Titreyen bedeni yerde körü körüne hareket edip sürünen kurda karşı çığlık atmak için ağzını bile açamadı.
Evie'nin çarpan kalbi ve acı içindeki yaratığın sesleri, şimdi gözlerini ondan alamamasına rağmen duyabildiği tek şeydi. Vücudu, kaçmak için arkasını döndüğü anda canavarın ona arkadan saldıracağını biliyor gibiydi. Solgun titreyen eli, yanına aldığı birçok oktan birine değdiğinde, Evie çılgınca silahını hazırladı ve hayvanın üzerinde çok önemli bir noktaya nişan alarak tekrar kaldırdı.
Canavar sanki başka bir tehlike kaynağı sezmiş gibiydi, aniden durdu ve ona bakarken kalan tek gözü karardı. Evie cehennemin kapılarına bakıyormuş gibi hissetti. İçinden geçen korku, başa çıkamayacağı kadar fazlaydı.
Başka bir ok uyarı vermeden uçtu ve kontrol edilemeyen titremeler nedeniyle ok, hayvanın alnının ortasındaki işarete çarpmak yerine bacaklarına çarptı. Evie gözlerini canavardan ayırmadan çılgınca bir ok daha aldı ama daha yayına çentik atmadan canavar öfkeyle hırladı ve ona doğru fırladı.
Kalbi sanki tamamen bir buz kütlesiyle kaplanmış gibi dondu. Bildiği bir sonraki şey, havalanan ve ona öldürücü bir darbe indirmek üzere olan devasa canavara baktığıydı. Hâlâ hareket edebilmesinin ne kadar mümkün olduğunu bilmiyordu ama ona ulaştığında canavara saplama şansı bulursa diye ellerinin oku sıktığını hissetti. Bu muhtemelen beyhude bir hareketti ama başka seçeneği kalmamıştı.
İşin garibi, canavar onun beklediği zamanda yere inmemiş gibiydi. Kurt, havada mızrak olarak kullanılan kılıca benzeyen bir şeyle vurulmuş ve bulanık bir şekilde görüş alanından kaybolmuştu. O sırada kurdun uçan gövdesinin kaybolduğu yönden gelen bir ağacın düşme sesi geldi.
Daha ne olduğunu anlamadan ve bir kalp atışı daha geçmeden, oturduğu soğuk zeminden sıkıca kaldırıldı. Sağlam, sıcak ve güvenlik hissi veren bir şey onu yakın tutuyordu.
"Evi!" adının şüpheli bir şekilde çılgınca seslenildiğini duydu ve gözlerini kırpıştırıp Gavriel'in endişeli yüzünün görüşünü kapladığını görünce, aradan çekildi ve o tekrar adını söyleyene kadar baktı. "Evie! Şimdi buradayım, seni yakaladım."
Kalbi nihayet yeniden atmaya başlar gibi oldu ama bu sefer daha önceki duraksamasını telafi etmeye karar verdi ve çok çok hızlı atmaya başladı zor nefes almaktan göğsünün ağrımasına neden olacak kadar. "G-gav..."
"Evet. Buradayım karım."
"B-beni ondan uzaklaştır..."
Hemen ayakları yerden kesildi aynı anda hem kucakta hem de rahat bir şeye sarılmış olma hissiyle. Neden boğuluyormuş gibi hissettiğini bilmeden donmuş parmaklarını onun giysilerine bastırdı.
"Evie. Artık güvendesin aşkım." fısıldarken dudakları kulağının soğuk kenarına hafifçe kıvrıldı. Gavriel'in onu kucağına alırken onu ormanın hemen dışındaki çimenli çayıra indirdiğinin farkında bile değildi. Elleri hızla korsesinin üzerinde geziniyor ve aceleyle korsesini çözüyordu.
Ciğerleri patlayacakmış gibi hissediyordu ve ne kadar derin nefes alırsa alsın, yeterince hava alamıyor gibiydi. Ve sonra sesi birdenbire sanki çok uzaklardan geliyormuş gibi geldi ve her şey birdenbire karardı.
***
Bölüm hakkında düşünceleriniz neler?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SPELLBOUND +18
Vampire[ÇEVİRİ] "Ya kabus kılığına girmiş bir hayalse?" ___ Hayallerinde, düğün günü her zaman güzel, güneşli bir günde gerçekleşirdi. Gecenin bir yarısı, gecenin yaratığıyla evleneceği kimin aklına gelirdi? *** ⚠️[UYARI: YETİŞKİN İÇERİK]⚠️