🧛🏻28. Bölüm🧛🏻

1.5K 59 6
                                    

Gavriel'in açıklaması üzerine Evie'nin gözleri kocaman açıldı ve soğuk yanakları aniden alev aldı. Buna tam olarak cevap veremedi ve özüne kadar şaşkına döndü. Evie'nin tek kelime etmesine fırsat kalmadan Gavriel uzanıp elbisesinin ön düğmelerini çözmeye başladı.

Kalp atışları hızlandı ve donduğunu sandığı damarlardaki kan hızla ısındı.

Parmakları sıra sıra düğmeleri serbest bırakmak için hızla hareket ettiğinde Evie kalbi patlayacakmış gibi hissetti. Ancak yine de dudaklarından hiçbir itiraz çıkmıyordu. Hala soğuktan titriyordu ve ayak parmakları uyuşmuş gibi hissediyordu. Belki o anda beyni de soğuktan dolayı uyuşmuştu ve bitmek bilmeyen protestolarıyla artık ona bağırmamasının tek açıklaması buydu.

Gavriel'in elleri yüzüne bakmadan önce durdu, bir süre düşünceli bir şekilde ona baktı ve sonunda son düğmeyi serbest bıraktı. Elbisesi gevşerken gözlerinde bir şey parıldadı ama omuzları daha da sert titrediğinde sanki bir şey ona çarpmış gibi oldu ve işine dikkatli bir aceleyle devam etti.

Gevşetilmiş elbiseyi kalçalarının üzerine doğru iterken, kadının zayıf ellerinin denge sağlamak için kendisini kavradığını hissetti.

Daha sonra ayakkabılarını çıkarmak için eğildi.

Evie aşağıya baktı ve onun yanında sadece iç çamaşırlarıyla durduğunu fark etmedi. Bakışları, adamın ayakkabısını çıkarmasına izin verirken kalın ve yumuşak görünen dağınık siyah saçlara kilitlendi.

Bir sonraki an, adamın elinin gömleğinin altında hareket ettiğini hissetti ve donmuş sinirleri sarsılarak uyanmış gibiydi. Ona bakarken hareketsiz kaldığı için gözleri büyük halkalar hâlindeydi. Nefesi bile kesilmiş ve göğsüne sıkışmış gibiydi.

Parmaklarının uyluklarının etrafındaki jartiyerlere dokunduğunu hissettiğinde nabzı o kadar hızlı attı ki hafiften başı dönmeye başladı. Parmaklarının tenine değmesi, içinde sıcak bir dalgalanma yarattı ve nefesi dışarı çıkarken ürperdi; sanki parmakları, havayı ciğerlerinde hapsedilmiş halde tutan mandalın tetikleyicileriydi.

Onu en çok etkileyen şey, Gavriel'in yukarı baktığında ve gözlerinin buluştuğunda, daha önceki hizmetlerinden dolayı hissettiği ani zayıflık ve o bir çift derin, baştan çıkarıcı göz nedeniyle yere yığılacakmış gibi hissetmesiydi.

"Çoraplarını çıkarıyorum, karım." O konuştu. Bu sözler normal bir uyarı gibi görünüyordu ama sesi kulaklarında her zamankinden daha derin ve boğuk yankılanıyordu. Yapabildiği tek şey, fiziksel ya da sözlü tepki vermek şöyle dursun, kendini ayakta tutmaktı.

Onu etkili ve dikkatli bir şekilde aşağı doğru yuvarladı ve... çıldırtıcı derecede yavaş bir şekilde Evie'nin eli aniden siyah saçlarının üzerine düştü ve onu yakaladı.

Gavriel anında kasıldı. Gözleri, avına saldırmaya hazır bir avcının gözleri gibi büyüyüp parıldadı; aralarında bir şimşek gibi güçlü, şiddetli ve sıcak bir gerilim dolaşıyormuş gibi görünüyordu.

Başının arkasında uyarı zilleri çalan Evie, elini hızla onun kalın, ipeksi saçlarından çekti ve kollarını önünde çaprazladı.

Bakışları düştü ve gerginlik dağılmış gibiydi. "Şimdi banyonu yap karım. Su seni ısıtacak." Söylemeyi başardı ve ayağa kalktığında çoraplarını çıkarmayı çoktan bitirdiğini fark etti. "Artık idare edebilirsin, değil mi? Yoksa ben..." sanki gömleğini çıkarmaya çalışırmış gibi elini kaldırdı.

***

Bölüm hakkındaki düşünceleriniz?

Gavriel git yardım et karına banyo yaptır çabukkk

SPELLBOUND +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin