🧛🏻13. Bölüm🧛🏻

1.4K 87 0
                                    

Evie kaleden dışarı adımını attığında üzerinde Gavriel ve adamlarının giydiği siyah pelerin vardı. Ateşli elbisesi ve gümüş rengi saçları artık o kalın ve gösterişli siyah pelerininin altında gizliydi.

Gavriel aynı siyah pelerini giyen bir adamla konuşurken Evie etrafa bakınmakla meşguldü. Döndü ve yukarı baktı. Havanın karanlık olduğunu biliyordu, ama yine de şato arazisinin ne kadar girift bir güzelliğe sahip olduğuna hayran olmaktan kendini alamıyordu. Karanlıkta bile şatonun ne kadar büyük olduğu ve ön bahçedeki bahçenin de uçsuz bucaksız olduğu görülüyordu. Canlı düşünceleri, bu yerin güpegündüz görüntüsünü şimdiden hayal edebiliyordu ve kabul etmeliydi ki bu yer, Güney İmparatorluğu'ndaki kötü şöhretli Lily sarayından daha güzel ve daha büyüktü. Etrafına bakınırken, imparatorun Gavriel'den yana olmadığını düşünürken bir hata olması gerektiğini düşündü. O, imparatorun en sevdiği kişi olmalı ve bu yüzden imparatorluğun en güzel kalesi ona verildi.

"Eşim!" Gavriel ona yaklaşırken dikkatini tekrar kendisine çekti. "Gitmeden önce, adamlarımla tanışmanı istiyorum," dedi ve ondan birkaç adım ötede beş adam sıraya girdi. Pelerinlerinin kapşonları inmişti. Evie onların ezici varlığı karşısında duyulmaz bir şekilde yutkundu. Üçü Gavriel kadar uzundu ama diğer ikisi kocamandı. Evie, Güney İmparatorluğu'nda babasına ve insan imparatorlara eşlik eden devasa ve ürkütücü generalleri hemen hatırladı. Aslında, çok rahat görünmelerine rağmen bu beş adam, şimdiye kadar tanıştığı tüm insan generalleri geride bırakan güçlü bir aura yayıyorlardı.

"İyi akşamlar Majesteleri, ben Samuel." dedi uzun kahverengi saçlı en iri olanı. Evie'nin ilk fark ettiği şey, alnının ortasından sol yanağına kadar uzanan iki büyük yara izi oldu. Şaşkınlığıyla adamın yaralarına bakmamak için elinden geleni yapan Evie'nin merakı alevlendi çünkü vampirlerin kendi kendilerini iyileştirdikleri ve iyileşirlerse asla yara izi bırakmayacakları yaygın bir bilgiydi. Peki bu adamın yara izi nasıl oldu?

"Benim adım Levy. Sizinle tanıştığıma memnun oldum Leydim." Sonra neşeli ve arkadaşça bir gülümsemeye sahip olan adam kendini tanıttı. Saçları da kahverengiydi ama güzelliğini tamamlayan düzgün bir saç kesimi vardı. Evie'nin onda ilk fark ettiği şey, onun geniş, arkadaşça gülümsemesiydi.

"Ben Luc, Leydim." Üçüncü adam neredeyse iri Samuel kadar uzundu. Mesafeli ve ifadesiz görünüyordu. Dağınık altın rengi saçları göze çarpıyordu ve Evie parlak saçlarının -muhteşem olmasına rağmen- onun oldukça gri kişiliğini iltifat etmediğini ve bunun tam tersi bir his verdiğini düşündü.

"Ben Zolan, Leydim." Dördüncü adamın canlı bir sesi ve enerjik bir gülümsemesi vardı. Uzun sarı saçları arkasında gevşek bir şekilde toplanmıştı ve Evie'nin gözleri hemen kulağındaki tek altın küpeye takıldı.

Sonuncusu masum görünüyordu. Diğerleri kadar uzundu ama genç görünüyordu. Mavi gözleri ve kıvırcık kül grisi saçları göze çarpıyordu. "Reed, Leydim," dedi basitçe.

"Hepinizle tanıştığıma memnun oldum." Evie, tanıştırmaların amacının ne olduğu konusunda biraz kafası karışmıştı. İnsan imparatorluklarında bu bir norm değildi. Hizmet ettikleri kişi isimlerini sormadıkça bir askerin böyle bir tanıtım yapmasına gerek yoktu. Üstelik onlar kesinlikle Evie'nin adamları değildi. Onlar kocasınındı. Neden kendilerini ona tanıtıyorlardı?

Prens, Gavriel onun düşüncelerini okumuş gibi konuştu. "Bu beş kişi benim en güvendiğim adamlarım ve şatomuzun dışına çıktığınızda sizi koruyanlar onlar olacak. Bu yüzden adlarını ve yüzlerini ezberleseniz iyi olur."

Evie kaşlarını çattı. Onu mu koruyorlardı? Neden korunmaya ihtiyacı vardı? Vampirler ona dokunamaz ve ona zarar veremezdi, değil mi?

Evie bir soru soramadan başka bir adam yanlarına yaklaştı. Adam korkutucu hissettirmiyor, Gavriel ve diğer beşi gibi kocaman değildi. Nazik bir gülümseme takıyordu ve tavrı neredeyse insan gibiydi. Hatta iki insan hizmetçisiyle aynı kızıl saçlara sahipti. Yine de açıkça, o insan değildi. O bir vampirdi. Zayıf bir vampir, belki?

"Kâhyam Evielyn ile tanış. O artık senin de uşağın olacak. Bir şeye ihtiyacın olursa ona sormaktan çekinme." dedi Gavriel ve uşak ona gülümsedi.

"Tanıştığıma memnun oldum Majesteleri. Ben Elias."

Evie selamını kabul ederek hafifçe başını salladı ve ardından Gavriel ona doğru eğildi. "Hazır mısın?" O sordu. "Geç kaldığımız için faytonla gitmeyeceğiz. Seni kollarımda taşıyacağım karıcığım."

"Pekala." Evie sadece başını sallayabildi ve onun onayı Gavriel'in dudaklarının hafif bir gülümsemeyle kıvrılmasına neden oldu. Evie onun yüzüne bakmaktan kaçındı, bu yüzden bakışlarının muzipçe titrediğini görmedi.

Bir an bile kaybetmeden eğildi ve onu o kadar kolay kaldırdı ki sanki kağıttan yapılmış gibiydi. "Ellerini boynuma dola, karım." Nazikçe söyledi ve Evie itaat etti. Gözleri onun muhteşem yüzüne bakmaktan dikkatle kaçındı. Günaha düşmemek için aklına gelen çözüm buydu. Ona gereğinden fazla bakmamalıydı.

Boynundaki elleri o kadar gevşekti ki, ellerinin onun çıplak tenine değmesine bile izin vermiyordu. Ancak yerden yükseğe sıçradığı an; Evie'nin elleri içgüdüsel olarak onun boynuna dolandı.

Nefesini tutuyordu ve gözleri sımsıkı kapalıydı. Bunu ilk kez yaşıyordu. Uçuyorlar mıydı?! Daha önce uçmanın nasıl olacağını her zaman merak etmişti ama şimdi bunu tensel olarak deneyimlediğinde, aslında korkutucu geliyordu.

Evie onun yere indiğini hissettiğinde, tuttuğunun farkında bile olmadığı nefesini verdi ve kendini yeni bir sıçramaya hazırladı. Ama onu tutan adam bir daha kıpırdamadı.

"Gözlerini aç Evielyn." Derin sesi yankılandı ve yavaşça gözlerini açtı. "Yoldayken sana şehri göstereceğimi söylemiştim."

"Ama... zaten geç kaldığımızı söylemiştin."

Ona gülümsedi. Ay ışığı o gece o kadar parlaktı ki, onun öteki dünyaya ait yüzünü net bir şekilde görebiliyordu. "Evet, ama sorun değil. Geç kaldığımız için kimse bizi azarlayamaz." Gözlerinde yaramaz ama görünüşte tehlikeli bir parıltı gördü. Neden bu kadar kaygısızdı? İmparatorla görüşmeyecekler miydi? Bu imparatorluktaki ve hatta belki de tüm kıtadaki en güçlü ve tehlikeli varlık olarak biliniyor.

"Bak Evielyn. Bu, şehrin gece manzarası."

Evie artık karşı koyamadı. Başını yavaşça ondan uzaklaştırdı ve onu karşılayan manzara karşısında dudakları aralandı. Vampirlerin imparatorluk şehri, hayal ettiğinden tamamen farklıydı. Beklediği kadar ürkütücü ve cansız bir yer değildi. Işıklar her yerdeydi, sayısız şatonun gölgeleri şehrin belirli bölgelerinin üzerinde beliriyordu ve sokak lambaları burayı çok büyülü gösteriyordu sanki imparatorluk perisi şehrine bakıyormuş gibi. Cehennem gibi olması gereken bir yer nasıl bu kadar büyüleyici bir şekilde pitoresk görünebilir!?

(Pitoresk: Durumu, görünüşü bir tablo konusu olmaya değecek güzellikte olan.)

"Hoşuna gitti mi?" diye sordu ve Evie başını sallamaktan kendini alamadı. "Bu harika. Ama devam etsek iyi olur. Dönüş yolunda dolaşabiliriz."

Sonraki saniye, yine havada uçuyorlardı. Evie içgüdüleriyle gözlerini kapatmaya çalıştı ve gözleri havadayken aşağı baktığında hissettiği heyecana şaşırdı. Artık korkmuyordu ve bundan gerçekten zevk aldığını fark etti. Aman Tanrım, uçuyordu!

İnanılmaz deneyimin tadını çıkarmakla o kadar meşguldü ki neredeyse Gavriel'e neden durduğunu soracaktı. Neyse ki, soru sormadan ve kendini utandırmadan önce onun konuştuğunu duydu. "Geldik." dedi Evie'yi yere bırakırken.

Evie döndü ve çoktan büyük bir çift kapının önünde durduklarını görünce dili tutuldu. Belli ki bu sarayın kapısıydı. Arkasına baktığında daha büyük bir bahçe göründü. Aman Tanrım, bu bahçe ne kadar büyük?

"Pelerinini çıkarmana yardım etmeme izin ver, karım." Gavriel, dikkatini tekrar ona çekti ve Gavriel pelerininin kapüşonunu dikkatlice aşağı çekerken Evie sadece kıpırdamadan durabildi. Pelerini ondan çıkarırken kulağına fısıldadı. "Hazır mısın?"

***

SPELLBOUND +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin