Vampir imparatorluğunun en kuzeyindeki Şehir olan Dacria, Evie için bilinmeyen bir yer değildi. Evie birkaç ay önce Kuzey İmparatorluğu'nun haritasına bakmış ve Dacria adlı bu yer ilgisini çekmişti. Bunun nedeni tüm imparatorlukta buzlarla kaplı terk edilmiş bir araziden başka hiçbir şeyi olmayan tek yer orasıydı.Evie babasına orada kimsenin yaşayıp yaşamadığını sorduğunda babasının ona buranın muhtemelen tüm vampir imparatorluğundaki en korkunç yer olduğunu söylemesi onu şaşırttı. O zaman ona, hiçbir insanın oraya ayak basmaması nedeniyle bu yer hakkında başka ayrıntılı bilgilerinin olmadığını söylemişti. O zaman malikanenin haritada boş bir tuval olarak görülmesinin sebebinin, insanların bu konuda sahip olduğu bilgi eksikliğinden kaynaklandığını anlamıştı. Lucius birden fazla en kötü senaryoyu düşünmüştü ve Dacria'yı muhtemelen vampirlerin imparatorluk başkentinden daha fazla ciddiye almaları gereken bir yer olarak görmüştü, çünkü buranın gitmeleri gereken son bölge olacağına dair gizli bir şüphesi vardı. Vampirlerin imparatorluğunu yok etmek için fethedin.
Gavriel'in Dacria'dan güvenli bir sığınak olarak bahsettiğini duymak Evie'nin yutkunmasına neden oldu. İnsan generallerden birinin bu yer hakkında söylediklerini hatırladı. Vampirlerin bunda bir şeyler saklayabildiğinden bahsetmişti. Bu onların ancak korkunç bir sır olarak adlandırabileceği bir şeydi ve bu yüzden bunca yıldır hiçbir insan o topraklara ayak basmamıştı. Ayrıca yüzlerce yıl önce ve hatta bugüne kadar Dacria şehrine sızmaya çalışan casusların hiçbirinin canlı olarak geri dönmediğini de duymuştu.
Bu düşüncenin hatırlatılması Evie'nin bilinçaltında gerginleşmesine ve kalp atışlarının aniden hızlanmasına neden oldu. Hiçbir insanın kendisi için güvenli bir yer olarak görmediği bir yeri onun bu şekilde adlandırmasına neyin sebep olduğunu merak ediyordu. Orada saklanan şey ne olabilirdi?
Gavriel ondaki ufak değişiklikleri hissetmiş gibiydi ve durdu. Dikkatlice onu yere bıraktı ve kendini sert bir şeyin üzerinde otururken buldu. Yüzünü daha net görebilmek için kapüşonunu yukarı çekti.
Saçları ıslaktı ve sanki kolunun kenarıyla yüzünü silmiş gibi görünüyordu. Dalgalı kuzguni saçları ve giydiği kadifemsi palto, kar beyazı arka planla canlı bir kontrast oluşturarak onu inanılmaz derecede muhteşem ve ilahi bir varlığa benzetiyordu.
"Ne oldu? Herhangi bir yerin mi rahatsız?" diye sordu, ona ipucu verecek bir şey bulmak için yüzünü araştırarak.
Evie gözlerini kırpıştırdı. Ondan uzaklaşmaya çalıştı ve etrafına baktı. "Ben iyiyim... sadece. Sadece neden ayrıldığımızı anlamıyorum, hayır... neden bir şeyden... veya birinden kaçıyor gibiyiz?"
Gavriel sanki kurutmak istiyormuş gibi saçlarını karıştırdı. Daha sonra o yıkıcı gülümsemesini ona yöneltti. "Evet. Kaçıyoruz."
Öne doğru eğilip yüzleri birbirinden sadece birkaç santim uzakta olacak şekilde mesafeyi daralttı. "Başkentteki kalem artık senin için güvenli değil bu yüzden seni götürmek zorundayım."
"N-neden?"
Uzanıp kapüşonunu tutarak gözlerinin içine baktı. "Dikkatli ol. Oraya vardığımızda sana her şeyi açıklayacağım Evie." Bunu hızla onu kaldırmadan önce başını ve yüzünü tamamen örtmek için kapüşonunu tekrar indirmeden önce söyledi. Daha sonra öncekinden biraz daha yavaş bir şekilde zıplamaya başladı. "Merak etmeyin, Dacria güvenli bir yer. Başkentten çok daha güvenli." Ekledi ama Evie hâlâ ikna olmamıştı.
"Ama... ama oraya insanların girmesine izin verilmediğini duydum." Mırıldandı ve Gavriel bir anlığına durdu ama sonra tekrar atladı.
"Evet. Orada insanlar hoş karşılanmıyor." Dudakları kulağının yakınına yerleşene kadar onu daha da yukarı kaldırdı. "Ama sen bir istisnasın Evie."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SPELLBOUND +18
Vampire[ÇEVİRİ] "Ya kabus kılığına girmiş bir hayalse?" ___ Hayallerinde, düğün günü her zaman güzel, güneşli bir günde gerçekleşirdi. Gecenin bir yarısı, gecenin yaratığıyla evleneceği kimin aklına gelirdi? *** ⚠️[UYARI: YETİŞKİN İÇERİK]⚠️