🧛🏻26. Bölüm🧛🏻

1.1K 72 2
                                    

Evie'nin onca uzun süre ve özenle inşa ettiği sözde kesin kararlılık ve demir irade, Gavriel'in onu dudaklarından dökülen tüm sözlerden korumak için hiçbir şey yapmadı. Sanki sözleri ateşli oklar gibiydi. Kalkanını güç kullanarak delmedi. Ancak erimiş lav gibi geldiler ve kalkanlarını eriterek kemikleriyle birlikte bir jöle birikintisine dönüştürdüler.

Ve çaresizdi - tamamen çaresizdi, cesareti kırılmıştı ve şok olmuştu. Sadece kelimeler onun kalbine, zihnine ve vücuduna nasıl bu kadar büyük bir etki yapabilirdi? Sanki kendisine bir büyü yapılmış gibi hissetti - vücudunun daha önce hiç hissetmediği şekillerde tepki vermesine neden olan ölümcül bir büyü.

"Evie..." başını onunkine yaklaştırdı. Ve şimdi elleri ağzını kapattığı için başını eğdi ve kadın onun nefesini kulağının kenarında hissetti. Başka bir sarsıntı. Daha da güçlüsü, her sinirinde elektrik gibi dolaştı. "Seni öpmek istiyorum... dudaklarını tatmama izin ver. Evet de, Evie."

Sesi o kadar sıcak, boğuk ve inanılmaz derecede şehvetliydi ki, kendisini büyülüyormuş gibi hissetti. Çaresizlik ve arzu nefesinin altında kükrüyor gibiydi. Çaresiz bir adamın kulağa bu kadar baştan çıkarıcı geldiğini hiç bilmiyordu. Teslim olursa kimse onu suçlayabilir miydi? Sonuçta kocası değil miydi?

Evie, kalkanlarını eriten ateşin şimdi sihrini kalbinde işlemeye başladığını hissetti. Ve neredeyse kalbinin açılıp kapandığını duydu. Dudaklarını kapatan eller, sıkı tutuşundan kurtulmaya başladı. O dudakları da tatmak istiyordu, bu onun nefesinden daha sıcak olur muydu?

Bu düşünce karşısında şok oldu. Ne kadar skandal! Hatta ondan mı geldi? Ve daha da şok edici olan, ellerinin zaten kısmen aşağıda olduğunu ve artık Gavriel'e karşı herhangi bir direnç göstermediğini fark etmesiydi. Birdenbire onun geri çekildiğini hissetti ve ona bakmak için yavaşça gözlerini kaldırdı, kalbi o kadar hızlı atıyordu ki, bir anda ona hücum eden tüm şok, duyumlar ve duygulardan beyninin sersemlediğini hissetti.

Ama ona bakmaması onu şaşırtmıştı. Birinin kapıyı çalması sayesinde onun geri çekilip kapıya baktığını fark etti.

Ona bakmak için dönmeden önce ondan alçak, öfkeli bir inilti geldi. Gözleri buluştu ve Evie'nin nefesi kesildi. Sonra, ellerini hâlâ onun arkasındaki duvara uzatmışken başını eğdi. İçini çekti ve sanki içindeki bir şeyi kontrol etmeye çalışıyormuş gibi kollarının biraz titrediğini fark etti.

"Başka ciddi bir sorun var gibi görünüyor" diye mırıldandı derin bir iç çektikten sonra, "bu yüzden üzgünüm ama yine gitmem gerekiyor."

Bakışları dudaklarına düşmeden önce onunkilere kaydı. Ama başka bir vuruş daha yankılandı ve çenesinin sertçe kenetlenmesine neden oldu. Sonra çok geçmeden geri çekildi ve fısıldadı. "Önce sen git dinlen. En kısa zamanda döneceğim."

Ve bununla birlikte, beklenmedik bir şekilde ama nazikçe onu kaldırdı ve yatağına yatırdı, ardından döndü ve gitti.

Kapı kapanır kapanmaz odanın her köşesine sessizlik çöktü ve Evie yavaşça lüks yatağına gömüldü. Az önce olanlara kesinlikle inanamadı. Zihninin kaosu içinde bir yerlerde, onun kendisini ne kadar kolay baştan çıkardığını ve onun mahvolmasına neden olduğunu fark etti. Saçının tek bir teline bile dokunmasına gerek yoktu ve yine de... o nasıl...

Ateşli yüzünü avuçlarının arasına alıp inlemekten başka bir şey yapamıyordu. Onun teninde uyandırdığı ateşin kalıntılarını ve karnının alt kısımlarında uyandırdığı kargaşa titreşimini hâlâ hissedebiliyordu. Büyüleyici derin sesi hâlâ yankılanıyordu ve o... ona söylediği sözlere ne diyeceğini bile bilmiyordu. Sonra, adamın kendisini öpmesine izin vermesini istediğinde verdiği yanıtı hatırladı. Merhamet etmişti. Eğer söz o anda kesilmediyse, evet diyeceğinden emindi. Çünkü bunu yapmaya çoktan hazırdı ve hatta onu öpmenin nasıl bir his olacağını merak etti bile.

SPELLBOUND +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin