🧛🏻11. Bölüm🧛🏻

1.8K 113 9
                                    

Evie boğazının kuruduğunu hissetti. Ama herhangi bir sözlü veya fiziksel tepki oluşturamadan, midesi aniden guruldadı. Yüzü kıpkırmızı oldu ve Gavriel gözlerini kırpıştırıp dudaklarını birbirine bastırıp gözleri midesinden aşağı inerken hemen utançla yere baktı.

Bir anlık sessizliğin ardından Evie'nin midesi yeniden guruldadı. Evie onun ifadesini göremedi ama sonunda onun geri çekildiğini hissetti ve hizmetçileri çağırdığını duydu.

Gavriel bir sabahlık aldı ve giyiyordu ki kapı açıldı. Evie başını kapıya doğru kaldırdığında, siyah beyaz hizmetçi kıyafeti giymiş iki kadını görünce yüzünde bir şaşkınlık belirdi.

"İ-insanlar mı?" Gavriel'e geniş gözlerle bakarken mırıldandı.

"Bana hemcinsini tanıyamadığını söyleme?" Gavriel ona sorgulayıcı bir bakışla baktı. Yüzündeki hoşnutsuzluk gitmişti.

"Ah-elbette yapabilirim. Sadece... ben sadece..." Evie çok şaşırmıştı. Ne söyleyeceğini bilmiyordu. Her şey... Beklentilerinin tam tersi olmaya devam ediyordu. Bir bakışta iki hanımın da insan olduğunu anlayabiliyordu ama Evie şüphe duymadan edemedi çünkü kızlar... iyilerdi, çok sağlıklıydılar ve hatta parlak ve neşeli görünüyorlardı. Bu mutlak bir şoktu. Anlaşmaya dahil olduğu için yalnızca insanlar tarafından hizmet edilmesini bekliyordu ama hizmetkarlarının muhtemelen berbat görüneceğini düşündü çünkü onlara vampirlere kan ve cinsel zevk sağlamaya zorlanan köleler gibi davranılması gerekiyordu. Peki neden? Nasıl olur? Bu topraklarda hayatlarını mutlu mesut yaşıyormuş gibi nasıl bu kadar güzel ve sağlıklı görünebiliyorlardı?

"İyi günler leydim" dedi kızlardan biri. İkisi de kızıl saçlıydı ama birinin uzun örgülü saçları, diğerinin ise düzgünce atkuyruğu şeklinde toplanmış daha kısa saçları vardı. "Benim adım Fray." Uzun saçlı olanı tanıttı ve "Benim adım Gina." kısa saçlı olanı tanıttı. "Sonunda sizinle tanıştığımız ve size hizmet ettiğimiz için çok mutluyuz leydim." Ona eğildiler.

Evie bir an sesini bulmakta zorlandı. "Ben de tanıştığıma memnun oldum Gina, Fray." Söylemeyi başardı. Aklı hâlâ sorularla dönüyordu ama bu tamamen beklenmedik bir durum olsa da çok mutlu ve rahatlamış hissediyordu. Bu iki kız, hayal ettiği ve beklediği koşullarda karşısına çıkarsa nasıl tepki vereceğini bilmiyordu.

"Eşimin hazırlanmasına yardım edin ve onu hemen yemekhaneye getirin." Gavriel'in hoş sesi yankılandı ve hizmetçiler hemen onu selamladılar. Evie, hizmetçilerin asla doğrudan vampir prensin yüzüne bakmadığını fark etti.

"Evet majesteleri." Aynı anda Evie'ye yaklaşıp onu banyo gibi görünen bir kapıya doğru götürmeden önce dediler.

Evie arkasına baktı ve gözleri Gavriel'inkilerle buluştuğunda aniden bakışlarını kaçırdı. Vücudunun ona verdiği tepkilerden hoşlanmıyordu. Bakışlarının onu garip ama şaşırtıcı ve hoş karşılanmayan bir şekilde nasıl etkilediği konusunda kafası karışmıştı.

Midesi guruldamadan hemen önce onun sözleriyle hâlâ şaşkındı. Bu sözleri söylerken gözlerindeki bakış, içinde bir şeyleri harekete geçirdi ve paniğe yakın bir duygu onu ele geçirdi.

Kocası bile izni olmadan ona dokunamayacağından, Evie bir eş olarak kendini ya da evli bir kadın olarak hayatını hiç düşünmemişti. Bunların hiçbirini hiç düşünmedi. Çünkü bunun normal bir evlilik olmadığını biliyordu. Aslında bu, tarihte bir vampirle bir insanın evlilikte birleştiği ilk seferdi. Anne, babası ve kendisi dahil herkes, yakında kocası olacak olanın zaten onunla olmak istemeyeceğini bile beklemişti çünkü ona istediği gibi dokunamayacağı anlaşmayı zaten biliyordu. Sanki hiç evli değilmiş gibi hayatının her zamanki gibi tadını çıkarmaya devam ederken, onu görmezden gelmesini, ayrı ya da tenha bir saraya göndermesini de beklemişti. Peki neden? Neden o sözleri söyledi? Neden onunla kalmak ve hatta onunla aynı yatakta uyumak istiyordu?

SPELLBOUND +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin