Arabanın kapısı kapanır kapanmaz Evie'nin kulaklarını tüyler Ürperten hırıltılar doldurdu. Gözleri hala genişti ve kocasının gitmesini engellemek için başarısız bir girişimde eli havada asılı kaldı. Canavarların geldiğini yalnızca korkunç seslerden biliyordu. Neden? Niye? Daha gece bile olmamıştı!
Evie'nin boğazı kurudu. Seslerin giderek yükseldiğini fark ettiğinde yüzü daha da solmuştu. Canavarlar yaklaşıyordu ve onlardan sadece iki ya da üç tane olmadığı görülüyordu. Sanki bütün bir kabile onlar için gelmiş gibiydi. Korku tüm vücuduna yayılırken elleri kalbine gitti. Ne olacaktı? Burada mı ölecekti?
Ete saplanan bir kılıcı andıran donuk sesler havayı doldurdu ve hırlamalar daha şiddetli hale geldi. Arabanın sallanmasına neden olan dünyayı sarsan gümbürtüleri hissetti. Gavriel'in sesini duymak istedi ama tek duyabildiği, asla duymak istemediği ezici savaş sesleriydi. "Lütfen canın yanmasın! Beni burada yalnız bırakamazsın! Hala orada olduğunu bilmeme izin ver!" Evie vagonun zemininde titrerken mırıldandı.
Yere çömelmiş olan Evie, toplayabildiği kadar az güçle kapıya doğru emekledi. Zihni ve bedeni hem korkudan hem de soğuktan uyuşmuştu. O anda tek istediği kocasının hala hayatta olduğunu bilmekti. Kocasını aramak için kapıya gitmeye odaklanırken, puslu zihninde yüksek, barbarca sesler arka planda kayboldu.
Evie titreyen elleriyle kapıya uzandı ama daha o dokunamadan, büyük bir şeyin -umarım ölü bir canavar- arabaya çarpıp yeniden sarsılarak karşı duvara fırlatılmasına neden oldu.
Vücudu duvara çarparken Evie ciyakladı. Görünüşe göre kabusu yeniden canlanmıştı şimdiye kadar gördüğü en korkunç kabusu. Evie yıllar önce seyahat ederken vampirlerin saldırısına uğramıştı ve bu deneyimden sonra o ani kabuslarında defalarca yaşamıştı. Ancak o sırada annesi yanındaydı ve birçok gardiyan onu korumak için onlarla birlikte seyahat etmişti. O zamanlar kavga şiddetliydi ve Evie çok korkmuştu ama annesi tüm bu süre boyunca onu kucağında tutmuş, muhafızlarının harika askerler olduğuna ve savaş bitene kadar iyi olacaklarına dair güvence vermişti.
Bu sefer tamamen farklıydı. Tutunacak kimsesi yoktu. Bu korkunç durumda yanında hiç kimse ona iyi olacağını, düşmanlarını yeneceklerini söylemedi ve daha da ürkütücü olanı, korumaları olmadığını bilmesiydi. Kocası bir vampir prens olsa bile, gerçekten bu kadar çok canavara karşı çıkıp hayatta kalabilir miydi? Ya eğer... ya kocası zaten...
Kalbindeki korku çok fazlaydi ve nefes alması giderek zorlaşıyordu. Yine de emekleyerek kapıya doğru ilerledi ama kapıya dokunduğu anda dünyasının ürkütücü bir şekilde sessizleştiğini fark etti. Evie'nin vücudunu titreme sarstı ve o yutkundu. Ne oldu? Bitti mi? O iyi miydi?
Evie titreyen dudaklarını ısırdı ve kapıyı iterek açtı. Dondurucu rüzgar onu karşıladı ama soğuktan donmadı, önünde ne olduğunu görünce dondu.
İri, tüylü, kanlı, kül rengi canavarlar yere saçılmıştı. Dev kurtlara benziyorlardı. Canavarların vücut parçaları beyaz kar boyunca dağılmış, yattıkları yeri kırmızıya boyamıştı. Evie ayrıca canavarın kafalarından birinin yanında, kocasının değil, arabacının olması için dua ettiğini varsaydığı bir adamın bacağını da gördü. Görüntü zaten solgun olan Evie'nin neredeyse bir kağıt kadar beyaz olmasına neden oldu. Gözlerinin önüne yayılan kan, vücudunu tamamen uyuşmuş hissettirdi, hala nefes alıp almadığını bilmiyordu.
Ve sonra, oradaydı, görmek istediği vampir prens. Etrafına düşen üç devasa canavarın ortasında duruyordu. Kılıcını önünde dimdik tutarak çevreyi tararken harcadığı çabadan göğsü inip kalkarak bir tablo gibi hareketsiz kaldı. Kılıcı kırmızıya boyanmıştı ve siyah ceketi arkasında rüzgarda dans ediyordu.
Dönüp ona baktığında, dünya bir çığlıkla durdu. Sakinleştirici bir çift gümüş aya benzeyen gözleri gitmiş, onların yerine yoğun ve kan kırmızısı bir çift göz gelmişti. Bunlar hem gerçekliğinde hem de kabuslarında canavarların gözleriydi. Ölüm tanrısının kendisine baktığını hissetti ve vücudu arkaya vagonun zeminine düştü.
Ona doğru hareket ettiğinde, Evie'nin vücudu içgüdüsel olarak geri çekildi, ta ki sırtı arabanın karşı duvarına çarpana kadar. Korkudan titreyen küçük bir tavşan gibiydi çünkü vahşi bir kurt onu fark etmişti ve şimdi onu parçalamak ve yemeği yapmak için ona yaklaşıyordu.
Adam onun tepkisini görünce birkaç saniye durdu ama sonra kapının yanında durarak arabaya yaklaşmaya devam etti. Evie sanki onu görmemek korkusunu azaltacakmış gibi yüzünü dizlerine gömmüştü. Kendini cenin pozisyonunda kucakladı, kontrolsüzce titredi.
Gavriel ona baktı ve onu görünce, aç bir kurt onu köşeye sıkıştırdığı için korkudan sinmiş küçük beyaz bir tavşana benzediğini düşündü. Çenesi kasıldı ama sessizce temizleyip kılıcını kınına sokarken sakinliğini korudu.
Kapının yanında ayakta kaldı. "Evielyn," diye seslendi. Sesi nazikti. "Bitti. Artık korkmana gerek yok. Ben buradayım, korkma."
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SPELLBOUND +18
Vampire[ÇEVİRİ] "Ya kabus kılığına girmiş bir hayalse?" ___ Hayallerinde, düğün günü her zaman güzel, güneşli bir günde gerçekleşirdi. Gecenin bir yarısı, gecenin yaratığıyla evleneceği kimin aklına gelirdi? *** ⚠️[UYARI: YETİŞKİN İÇERİK]⚠️