🧛🏻17. Bölüm🧛🏻

1.1K 65 20
                                    

"Nişanımızı bitirelim, Thea." Gavriel'in ses tonu sert ve kararlıydı. Balkondaki atmosfer aniden inanılmaz derecede soğudu. Gavriel bunu gerçekten unuttuğu için kendi kendini azarlıyordu. Karısını saraya getirmeden önce Thea ile ilgilenmeliydi. Ancak Thea ile önceki nişanı meselesi kesinlikle aklından çıkmış. İlk etapta muhtemelen aklında pek bir ağırlık taşımadığını söylemek bile adil olurdu. Başkente varır varmaz karısı hala uyurken Thea ile konuşmalıydı!

"HAYIR." Thea tereddüt bile etmedi. Gavriel'e olan bakışları ciddi ve amansızdı. Gavriel ona ne derse desin ya da ne yaparsa yapsın asla teslim olmayacakmış gibi görünüyordu.

Gavriel, Thea'nın cevabına şaşırmış göründü. Reddeceği aklının ucundan bile geçmemişti. Vampirler için nişanlar yeminler kadar ciddiydi. Siyasetin angajmanı olsa da kolay kolay kopamayacak bir şeydi. Nişan, ancak her iki tarafın da onu bozmak için karşılıklı anlaşmaya varması durumunda yasal olarak kesilebilir. İçlerinden biri reddederse nişanı kimse bozamaz. Gavriel'in Thea ile zorunlu nişanından nefret etmesinin nedeni buydu. Thea'nın babası imparatorun sadık generali olduğu için imparatorun bu nişanı kendisini bir şeye bağlamak için ayarladığını biliyordu.

Gavriel, Thea'dan nefret etmiyordu çünkü bu onun hatası değildi ve küçüklüklerinden beri Thea ona hiçbir zaman çaresiz bir kadın gibi sarılmamıştı. İmparatorluktan ayrılmadan önce, ikisi nadiren birbirlerini görür ve hatta konuşurlardı. Daha önce birbirleriyle herhangi bir romantik bağ kurmaya çalışmamışlardı ve bu yüzden Gavriel bazen bir nişanlısı olduğunu bile unutuyordu. Aynı şeyin Thea için de geçerli olduğunu biliyordu. İlk tanıştıklarında bile, birbirlerinin arkadaşlığından hiç hoşlanmadılar. Ve Thea daha önce ona yaklaşmayı hiç denememişti. Ona yaklaşmaya ve onunla konuşmaya ancak bir aydan daha uzun bir süre önce döndüğünde başlamıştı. Öyleyse neden şimdi nişanlarının iptalini reddediyordu?

"Artık evliyim Thea. Zaten bir karım var." Gavriel vurguladı, tavrı ve ifadesi sakindi ama gözlerindeki bakış yoğundu.

"Önemli değil, Gavriel."   (Allahım çıldırtacak bu kadın beni nerden geldi bu)

Cevabı Gavriel'in gözlerini kısmasına neden oldu. "'Önemli değil.' Asla birden fazla karım olmayacağını biliyorsun."

"Biliyorum."

"O zaman neden reddediyorsun? Baban seni tehdit mi etti?"

Thea cevap verirken koyu kahverengi bukleleriyle oynadı. "Hayır. Kararımın babamla ya da başkasıyla bir ilgisi yok. Bu benim kendi kararım."

Gavriel'in çenesi gerildi. "Öyleyse hâlâ bu şekilde reddettiğin için tam olarak ne olmasını istiyorsun?"

Bir tarafın nişanı bitirmeyi reddettiği birçok vampir çatışması vakası olmuştur. Ancak çok eşliliğe izin veren vampir yasası nedeniyle, adam başka bir kızla nişanlı olsa bile her zaman başka biriyle evlenebilir. Bu nedenle, nişanı bozmayı reddeden kadınların çoğu sonunda pes ederken, bazıları başka biriyle evlenene kadar izin verirdi.

"O bir insan, Majesteleri. Eğer o bir vampirse, sizi hemen burada teslim ederdim. Ama o bir insan."

"Tam olarak ne söylemeye çalışıyorsun?Ne olmuş o bir insansa?" Gavriel nedenini bilmiyordu ama sinirlenmişti. Normalde böyle değildi. Daha önce pek çok hassas ve siyasi meseleyle uğraşmıştı ve hiçbir şey soğukkanlılığını kaybetmesine neden olamazdı. Öyleyse Thea'nın karısının sadece bir insan olduğunu söylemesine neden aniden sinirlendi?

"Majesteleri, ne yapmaya çalıştığımı bildiğinizden eminim-"

"Sadece söyle Thea."

Thea şaşırmıştı. Onu test mi ediyordu? Bu adamın ne kadar zeki olduğunu biliyordu. Bu prens, bunun gibi bariz şeyler hakkında açıklamalara ihtiyaç duyan biri değildi. Ve neden rahatsız ve kızgın duruyordu? Duyguları onu ele geçirecek kadar sinirli ve kızgın mıydı? Thea sessizce dişlerini gıcırdattı. Bu prensin nasıl bir adam olduğunu biliyordu. Aslında, onu daha önce hiç bu kadar duygusal görmemişti ve böyle heyecanlanmamıştı. Savaşlarda ve hatta imparatorun önünde bile her zaman sakin ve kendine hakimdi, öyleyse neden şimdi biraz huysuz ve aptal gibi davranıyordu? Onun ne demek istediğini anlamamasına imkan yoktu! Ama iyi, eğer onun için hecelemesini istiyorsa, o zaman söylemekten mutlu olurdu.

"O bir insan, bu yüzden sadece birkaç on yıl senin karın olabilir, Gavriel. O..."

"Yeterli." Onun sözünü kesti ve Thea, onun sesinin yoğunluğuna bir kez daha şaşırdı.

"Nişanımızı bitirmeye gerek kalmaması için seni bekleyebilirim. Birkaç on yıl o kadar da uzun değil-"

"Yeter dedim." Sesi yüksek değildi ama içlerindeki sertlik ve soğukluk tavan yaptı. Sakin tavrı bile kaybolmuştu Thea'nın dudakları, onun ağzını kapatması için yaydığı karanlık yüzünden şokla aralandı. Neden? Bu adam neden şimdi böyle davranıyordu? Gavriel ile ilişkisi o insan kızdan farklı değildi. O insan da sırf siyaset yüzünden onunla evlendirildi. Öyleyse neden onun açık gerçeklere dikkat çekmesinden nefret ediyormuş gibi tepki veriyordu?

Thea, gözlerinin kırmızıya döndüğünün farkında olmadan kanının kaynadığını hissetti. "Ne dersen de, nişanımızın bitmesine asla izin vermeyeceğim. Sana söyledim, seni beklemem umurumda değil. Ayrıca, karın buna hiç aldırış etmiş gibi görünmüyor, Majesteleri."

Sanki içinde bir şeyler kopmuş gibi, Gavriel bir an donakaldı. Tepkisi Thea'nın gözlerinden kaçmadı ve içten içe sırıttı. "Onun için sorun olmadığını söyleyebilirim. Gözlemlediğim kadarıyla, başka bir eş almanı umursamıyor bile olabilir. Şimdi elimde olmadan merak ediyorum... Sizi hiç seviyor mu, Majesteleri? tüm insanlar için bir canavardan başka bir şey-"

"Thea."

Sadece bu tek kelimeyle, Thea ağzını sımsıkı kenetledi. Vücudunu saran soğuk onu bilinçsizce geri çekilmeye zorladı. Daha önce kimse onun adını bu şekilde ağzına almamıştı. Bu ses, erkenden kapısını çalan ölümü andıran tehlikeli uyarılarla doluydu, onu imparatorun ya da babasının öfkeli sesinden daha çok korkutmuştu. Bu adam ne zaman bu kadar değişmişti? Ne zaman bu kadar korkutucu olmuştu?

Ona yaklaştı ve eğildi. Öldürücü aurası zar zor örtülüydü ve gözleri tehlikeli bir şekilde soğuktu, sanki ayın öptüğü bir çift güzel gözündeki tüm ışığı bir şey emmiş gibiydi. "Şimdi beni çok dikkatli dinle," diye fısıldadı. "Evie benim tek ve on-"

Gavriel cümlesini bitiremeden Samuel kapıdan çıktı. Gavriel, Samuel'le göz göze gelip karısının balo salonunu terk ettiği haberini alır almaz verandadan atladı ve üç adamı, geride bıraktığı kadına bir bakış bile atmadan karısını takip etti.

Havadayken, ay ışığının altında güzel gülünün sanki uçsuz bucaksız bahçeyi aşıp sarayın kapısına kadar koşmaya çalışıyormuşçasına merdivenlerden aşağı indiğini gördü.

Tam önüne inerek Evie'nin nefesinin kesilmesine neden oldu. "Eşim," dedi ona yaklaşırken. "Artık eve gitmek ister misin? Gel, seni taşıyayım..."

"HAYIR!" Evie'nin ünlemi, gecenin sessizliğine ve Gavriel'in alçak sesine karşı keskindi. Adamın kendisine dokunmasını engellemek için ellerini uzatırken sesi bile çatlamıştı.

"Ne oldu? İyi misin? Bir şey mi oldu?" diye sordu endişeyle ama Evie dişlerini gıcırdattı ve onun uzattığı ellerini itti.

"Bir sorun yok! Hiçbir şey olmadı! Şimdi nişanlının yanına dön. Elias beni eve getirebilir!" Uzanan ellerini itmeye devam ederken ve vebalı gibi aktif bir şekilde dokunuşundan kaçınırken ona bağırdı.

Gavriel onun bileklerini yakaladı ve ona bakmasını sağladı. 'Nişanlınız' kelimesini söylediğinde ve hareketlerinin ne kadar çılgın ve sıkıntılı olduğunu düşünürken sesinin nasıl titrediğini ve gergin çıktığını duyup gözlemlediğinde aptal değildi. Ona bakarken gözleri parlıyor ve merakla doluyordu. "Karım, kıskanıyor musun?" diye sorarken başını hafifçe eğdi ve Evie donmuş bir heykele döndü. Aman! O ne yapıyordu?! O ne yapıyordu?!! Bu olamaz... o böyle davranamazdı! HAYIR! HAYIR! Bu olamazdı!

***

Evie de vampir olsun sorun çözülsün her şeyi de ben mi diyeyim?

SPELLBOUND +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin