Hizmetçiler onu terk ettikten sonra Evie kendini yatağa gitmeye zorladı. Ama ne kadar uğraşırsa uğraşsın; uykuya dalmak için yeterince sakinleşemedi. Aklı, başta Gavriel olmak üzere pek çok şeyle meşguldü. Onu düşünmek istemiyordu ama az önce hizmetçilerinden öğrendiklerini görmezden gelmesi imkansızdı. Bu sadece kendi kendine tekrarladığı bir söylentiydi, ama imparatorluk sarayında gözlemlediği her şeye göre - baloda bulunan tüm vampirler dahil kraliyet ailesinin ona karşı tepkisi- hepsi ona aksini söylüyordu. Üstelik görünüş yalan söylemez! Fark oldukça açıktı ve Gavriel'in bu kadar belirgin bir görünüme sahip tek kişi olması her şeyi söylüyordu.
Yüzünü yastığına gömen Evie derin bir iç çekti. Vampir imparatorluğunda böyle bir şeyin döndüğünü asla düşünmemişti. Evde, insanın ana ve en büyük sorunu vampirlerden başka bir şey değildi ve kraliyetler arasında önemli bir sorun yoktu. Tabii ki, kraliyet soyu her zaman çok önemliydi ama o kadar çok prens ve prenses vardı ki, kimsenin kraliyet soyunun sona ermesi olasılığı hakkında endişelenmesi düşünülemezdi.
Bunu düşününce Evie, vampirlerin insanların sunduğu saçma sapan ateşkesi kabul etmelerinin nedenlerinden birinin belki de bu olduğunu fark etti. Aslında aralarında daha büyük bir sorunu sakladıklarını kim düşünebilirdi? Kendini biraz endişeli hissetmekten alıkoyamadı çünkü Gavriel ile kraliyet ailesi arasında yakın zamanda bir savaşın patlak verebileceğini biliyordu. Kocasının onlara karşı bir şansı olabilir miydi? Her şey yoluna girecek miydi?
Gözlerini sıkıca kısan Evie'nin alnı daha da kırıştı. Neredeyse Gavriel'e benzediği yerdeki ironiyi fark etti. Sadece erkek olarak doğmamıştı. Ejderha bekçisinin tek çocuğuydu. Annesi bir erkek çocuk üretemezse, Ylvia'nın soyu...
Evie'nin gözleri kocaman açıldı, kendi düşünceleri karşısında şok oldu. Böylesine korkunç bir şeyi düşünmeye nasıl dayanabilirdi? Annesi çok yakında tekrar sağlıklı bir oğul doğuracaktı! Başını sallarken kendi kendine çığlık attı çünkü bu olursa, Evie insanlığın tek umudunun paramparça olacağını ve sonsuza kadar vampirlerin insafına kalacaklarını biliyordu.
...
Evie uyandığında güneş çoktan parlıyordu. Hemen yanına baktı, kocasının yanında uyurken orada yattığını görmeyi bekliyordu. Ama yatağının o tarafını boş ve soğuk görünce Evie açıklanamaz bir şeyler hissetti. Pencereden dışarı baktı ve güneş çoktan yükselmişti. Vampirler için şimdiden geç kalınmış olmalı, değil mi? Öyleyse neden hala odalarına dönmemişti?
Aniden, Gavriel'in Leydi Thea ile zarif bir şekilde dans ettiği görüntüsü zihninde parladı ve parmakları yatak örtülerini sıkıca kavradı. Tepkisini anlayınca Evie yüzünü avuçlarına gömdü. Neden? Ona ne oluyordu? Orada olmadığı için mutlu olmalıydı... Gidip başkasıyla yattığına memnun olmalıydı... Planı, sanki o yokmuş gibi onu görmezden gelmesiydi, peki neden böyle hissediyordu?
Evie'nin ruh hali o günün geri kalanında karanlık ve kasvetliydi. Hizmetçileri, bahçeyi görmesi ve keyfini çıkarması için onu dışarı çıkardı. Ona geniş ve nefes kesici şatoyu gezdirdi. Kendini daha iyi hissetmek için elinden geleni yaptı ama ne kadar gülümserse gülümsesin gözlerine tam olarak ulaşamıyordu ve yüzündeki duygu asla kalbinden gelmiyordu.
"Leydim, iyi olduğunuzdan emin misiniz? Kendinizi iyi hissetmiyor musunuz, yoksa evinizi mi özlüyorsunuz?" Diye çekinerek sordu Fray, geniş ve güzel bahçenin ortasındaki banklardan birine otururken.
"Ben..." Evie hemen cevap veremedi. "Evet. Annemi özlüyorum." dedi. Ailesini, evini ve memleketindeki hayatını özlemişti ama kendini kandıramaz ve vatan hasretinin aslında başka bir şeyin gölgesinde kaldığını inkar edemezdi - hoş karşılanmayan ama inanılmaz derecede güçlü bir şey-.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SPELLBOUND +18
Ma cà rồng[ÇEVİRİ] "Ya kabus kılığına girmiş bir hayalse?" ___ Hayallerinde, düğün günü her zaman güzel, güneşli bir günde gerçekleşirdi. Gecenin bir yarısı, gecenin yaratığıyla evleneceği kimin aklına gelirdi? *** ⚠️[UYARI: YETİŞKİN İÇERİK]⚠️