🧛🏻19. Bölüm🧛🏻

1.1K 68 6
                                    

"Elbette." Belli bir şatonun çatısına indiğinde gözleri saf bir eğlenceyle parladı. Evie onun tekrar zıplamasını bekledi ve o hareket etmeyince ona bakmak için yüzünü kaldırdı. Hemen pişman oldu çünkü onun gözleri şimdi yoğun ama yine de bir şekilde hüzünlü bir bakışla onunkilere bakıyordu. "Artık bana kızgın değil misin?" O sordu.

Evie onun sesini bulamayınca sabırla yanıtını beklerken ona baktı. Sonra kucağında kadınla birlikte gözetleme kulesinin kenarına oturdu.

"Hala kızgın mısın?" uzun bir sessizlikten sonra tekrar fısıldayarak Evie'nin yutkunmasına neden oldu. Gözlerini ondan çekmeyi başardı ve aşağı baktığında gözleri merakla doldu. Kendini farklı bir dünyaya taşınmış gibi hissetti. Bir gecenin bu kadar canlı olabileceğini hiç düşünmemiş ve hayal etmemişti.

"Demek, herkes geceleri uyuyup dinlenmediğinde dünya böyle görünüyor." Kendi kendine düşündü. Bu vampirin başkenti, şimdiye kadar gördüğü tüm insan şehirlerine kıyasla çok daha büyük şatolara sahip olduğundan, şatolardan, büyük evlerden ve sokaklardan gelen ışıklar, görebildiği kadarıyla tüm araziye yayıldı.

Manzara çok farklı ve nefes kesiciydi ama yine de onu tutan adamdan uzaklaştırmaya yetmedi.

"N-neden durduk?" diye sordu.

"Çünkü sen bana hâlâ kızgınken eve varmamız iyi olmaz."

Evie kaşlarını çatarken ona tekrar gözlerini kırpıştırdı. "Bu... vampirlerin inancı mıydı?"

"Şey..." Gavriel başını hafifçe yana eğdi. "Evet. Bir kocanın eve kızgın bir eş getirmemesi şatomuzun uzun bir geleneğidir ve bunun tersi de geçerlidir. Bunun, evi mahvedebilecek bir kötü şans olduğunu söylediler."

"Ne? Vampirler kötü şansa inanır mı?!" Evie'nin gözleri inanamayarak fal taşı gibi açıldı.

Tekrar kıkırdadığında Evie yanaklarını şişirdi. "Beni kandırıyorsun, değil mi?"

"Hayır. Öfkeni yatıştırmaya çalışıyorum."

Evie ifadesini daha fazla kontrol edemedi ve ifadesini gizlemek için yüzünü avuçlarının arasına aldı. Ne yapmalı? Şimdi gerçekten mahkum muydu? Ah lütfen Evie... ifadeni koru!

"Ben... ben artık sana kızgın değilim." Küçük bir sesle konuştu.

"Gerçekten mi?" sesi endişeli geliyordu ama kadın çılgınca başını salladı. Şimdi tek istediği, onun pençelerinden kaçabilmek için geri dönmeleriydi. Eğer burada bundan daha fazla kalacaklarsa...

"Evet. Şimdi eve gidelim Gavriel. Lütfen." Sesi o kadar zayıftı ki neredeyse bir fısıltıydı.

Gavriel, yüzünü ellerinin arasına saklamaya devam ederken sessizce ona baktı. Elini kaldırdı ve onun esintiyle uçuşan saçlarına dokunmak üzereydi ama durdu. Elini geri çekti ve sonunda ayağa kalktı.

Tek kelime etmeden atladı ve Gavriel'in şatosuna varmaları uzun sürmedi. Gavriel, Evie'yi yere bırakır bırakmaz, Evie kocasına reverans yaptı ve ona iyi geceler diledikten sonra hemen büyük merdivene doğru koşmaya başladı.

Evie'nin sırtı görüş alanından kaybolur kaybolmaz, Gavriel parmaklarını kuzguni siyah saçlarının arasından geçirdi. "Elias." Gümüş grisi gözleri keskinleşirken seslendi.

"Evet majesteleri." Elias karşısına çıktı.

"Leydi Thea'nın nişanımızı bozmayı reddetme nedenini araştırmanı istiyorum. Mümkün olan en kısa sürede sonuçlara ihtiyacım var."

Elias şaşırmış görünse de daha fazla soru sormaya cesaret edemedi. "Evet majesteleri."

Elias gittikten sonra, Gavriel'in karşısına başka bir adam çıktı. Zolan'dı. Adamlarının en zekisi. "Ne oldu?"

"İmparator harekete geçti, Majesteleri."

Gavriel gülümsedi. Ama bu, Evie'ye gösterdiği gülümsemeden çok uzak bir gülümsemeydi. O andaki gülümsemesi uğursuzdu ve karanlık, şeytani bir eğlenceyle haykırıyordu. "Herkesi salona toplayın." Emir verdi ve Zolan kısaca başını salladı.

...

Evie içeri girer girmez odalarının kapılarını kapattı. Daha sonra kollarını duvara yasladı ve duygusal olarak tamamen tükenmiş hissederek alnını oraya yasladı. Aklı ve kalbi kaos içindeydi, nasıl başa çıkacağını bilmediği türden bir kaos. Böyle bir şeye hazırlıklı değildi. Vampirlerle ilgili her şeyi, onların geleneklerini, alışkanlıklarını ve eline geçen her şeyi öğrenmek için günlerce nasıl bu kadar çok çalıştığını Tanrı bilirdi, sırf vampirlerin diyarında hayatta kalmasına yardımcı olmak için. Hatta korkularıyla nasıl başa çıkacağı ve bu korku onu ele geçirirse nasıl tepki vereceği konusunda kendini eğitmişti. Hatta bir general, herhangi bir vampir ejderha bekçisi olan babası hakkındaki bilgileri ifşa etmesi için onu tehdit ettiğinde veya şantaj yaptığında söylemesi gereken kelimeleri tam olarak ezberletmişti.

Bir milyon yıl geçse, tamamen farklı ve ilgisiz bir şeyle uğraşmak zorunda kalacağı bir zamanın geleceğini asla hayal bile edemezdi. Önce kendisiyle, daha doğrusu kendi kalbinin zaten kendisine isyan etmeye başlayan meseleleriyle uğraşmak zorunda kalacağını hiç düşünmemişti. Ne yapmalıydı?


***

SPELLBOUND +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin