🧛🏻18. Bölüm🧛🏻

1.2K 71 9
                                    

Gavriel'in sorusunun ardından gelen sessizlik sağır ediciydi çünkü Evie'nin tamamen dili tutulmuştu. Ona sadece kocaman açılmış gözlerle bakabildiği için dudakları biraz titriyordu. Ne kadar denerse denesin, onu Thea ile dans ederken gördüğünden beri içini dolduran şok edici ve yabancı duyguları inkar edemedi. Bu soru onu fena halde etkilemişti.

"Hayır! K-kıskanç mı?! N-neden kıskanayım ki?!" Bir adım geri atarken kekeledi, kendini de bu söze ikna etmek istercesine başını güçlü bir şekilde sallayarak Gavriel'in gözlerinden kaçınarak gözlerini yere indirdi.

Gavriel onu dikkatle izledi ve gözlerinde bir şey parladı. İnce dudakları gülümsemesini bastırmak istercesine hafifçe seğiriyordu. Sonunda alt dudağını mükemmel beyaz dişlerinin arasına aldı ve yönünü bulmak için sessizce başka yere baktı.

Bakışlarını ona çevirdiğinde ifadesi ciddi ama nazikti. Bir adım daha yaklaştı ama Evie geri adım atarak onun içini çekmesine neden oldu.

"Bana bak karım." Sesi ikna edici ve sıcaktı. Yine de Evie ona bariz meydan okumasını göstererek arkasını döndü. "Kıskanmıyorsan neden böyle tepki veriyorsun?"

Evie eteğini daha sıkı kavradı ve vücudunun titremek üzere olduğunu hissetti. "Değilim dedim! Sadece burayı hemen terk etmek istiyorum!" ağlayacakmış gibi göründüğünün farkında olmadan ona bağırdı.

Gavriel durdu ve sustu. Bakışları yüzünden hiç ayrılmıyor. Onun endişeli yüzünü bir an daha gözlemledikten sonra, adamın alçak ve boğuk sesi sessizliği doldurdu. "Tamam, anladım. Şimdi seni eve götüreceğim."

Elini ona uzattı ve Evie'nin bakışları elinin üzerinde sabitlendi. Neden bunu hep yapıyor? Neden ona hep böyle elini uzatıyordu? Az önce ona bağırmıştı ama o hala...

Evie, bu büyük, sıcak ve güçlü eli her kabul ettiğinde, onun kendisine bir adım daha yaklaşmasına izin verdiğini biliyordu. Ve kendine karşı dürüst olursa, kalbine de bir adım daha yaklaşıyordu. O düğün gecesinde gözlerini ilk buluşturduklarından beri, Evie adrenalin ve kendisinden önceki bu adama odaklanan duygularla koşuyordu. Daha birkaç gün geçtiğine ve şimdiden bu kadar etkilendiğine inanamıyordu. Evie korkmaya ve endişelenmeye başlıyordu çünkü kendi davranışlarının ve duygularının ardındaki nedenleri anlamayacak kadar aptal değildi. Bu gidişle, onun bundan daha fazla yaklaşmasına izin verirse, sonuçlarından korkuyordu. Hayal edilemez olurdu!

Eteğindeki tutuşunu daha da sıkılaştıran Evie kendini hazırladı. Bakışları bir kez bile adamın üzerinde durmuyordu.

Evie kararlı bir şekilde, "Elias'ın beni geri getirmesini istiyorum. Lütfen içeri geri dönün, davet henüz bitmedi. Kendi başıma iyi olacağım," dedi. Bakışları adamın yüzü dışında her yerde gezinirken sesi şimdi daha yumuşak ama katı bir kararlılığa sahipti.

Evie onun elini geri çekmesini bekledi ve geri çekmeyince biraz endişelenmeye başladı. Reddi hâlâ yeterli değil miydi? Bir sonraki hamlesini düşünmeye çalışırken Gavriel konuştu.

"Korkarım isteğin biraz geç geldi hanım. Herkes az önce gitti."

Adamın sözleri Evie'nin arkasındaki adamların gitmiş olduğunu görmek için çırpınmasına neden oldu. Dudakları şaşkınlıkla aralandı ve sonra kendini ona bakmak için dönerken buldu. Ona özür dileyen bir bakışla bakarken ensesini ovuşturuyordu ve bu Evie'nin daha da sessiz kalmasına neden oldu.

Evie, Gavriel'in gözlerine bakmayı reddederken, adamın adamlarına şiddetle reddetmelerine rağmen ortadan kaybolmalarını ve ondan önce ayrılmalarını emrettiğini bilmiyordu. Gavriel, karısının ondan tekrar uzaklaşmaya çalışacağını bir şekilde sezmişti ve bunun olacağını gördüğü için mutluydu.

"Şimdi gidelim. İmparator bizi içeri çağırması için birini göndermeden önce." Eline uzandı ve ona itiraz etmesi için bir an bile vermeden prenses gibi Evie'yi kaldırdı ve yerden atladı.

Evie'nin tek yapabildiği kollarını onun boynuna dolamaktı ve alnı onun çenesine değdiğinde, onun gülümsediğini hissetti. Yüzüne bakmak için kafasını geri çekti. "Sen... az önce gülümsedin mi?" diye sordu, ifadesi hâlâ ciddiydi.

Gavriel başını hafifçe salladı. "Benim de gülümsememe izin yok mu? Karım?"

Evie gözlerini kırpıştırdı. "B-benim kastettiğim bu değildi..." diye kekeledi şaşkınlıkla. "'Çok' derken neyi kastediyorsun?"

"Eh, karımı kızdıracağı için kimsenin benimle dans etme teklifini kabul etmeme izin verilmediğini düşündüm."

Sözleri Evie'ye sert bir darbe yemiş gibi görünmesine neden oldu. Dili tutulmuşken Gavriel devam etti.

"Gülmem de seni kızdıracaksa, o zaman ben-"

"S-saçmalama. Neden gülümsemen beni kızdırsın?" diye ağzından kaçırdı ve sonra kurnaz prens gülümsemesini büyüttü. Herhangi bir kadının beynini pelteleştirmeye ve onu kendi isteğiyle yatağına sokmaya yeten o gülümseme.

Evie o gülümsemeyi gördüğünde nedenini bilmiyordu ama hayatındaki en büyük hatalardan birini yapmış gibi hissetti.

"Gülüşüm seni kızdırmayacaksa, sanırım daha çok gülümsemeliyim-"

"HAYIR!"

"HAYIR?"

"Ben... yani... sebep yokken gülümseme. Yoksa... aptal gibi görünürsün."

Adam kıkırdadı ve Evie aptalca başka bir ciddi hata yaptığını hissetti. Bu tehlikeli adamdan uzaklaşması gerekiyordu. Onun kahkahasının bile onu ciddi şekilde etkileyebileceğine inanamıyordu.

***
Nasıl bir bölümdü?

Evie ve Gavriel'in ilişkisi sizce nasıl?

SPELLBOUND +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin