"Hanımefendinin yemeği hazır Majesteleri." Gavriel'in samimi, yoğun sözlerinin ardından gelen ağır sessizliği bozan kapıdan bir vuruş ve ardından bir ses geldi.Geri çekildi ve memnun bir şekilde başını sallamadan önce saçına baktı ve sonunda tellerin parmaklarının üzerinde rahatça kaymasına izin verdi elinden çıktığı anda dokularını kaçırdı. Bakışlarını aynaya kaldırdığında karısının yüzünün kızardığını gördü ve çok memnun oldu. Tepkisini kesinlikle çok sevimli buldu ve dudakları nihayet yeniden pembeleşti.
Gavriel onu gün doğmadan uyandırdığı için açlıktan ölmek üzere olduğunu biliyordu. Daha önceden şu ana kadar onun zayıflığının çoğunlukla açlıktan kaynaklandığından şüpheleniyordu. Sebebi, dün gece eve gelir gelmez hizmetçilerinden ve Elias'tan onun gittiğinden beri pek iyi beslenmediğini öğrenmiş olması ve hatta dün gece yatmadan önce akşam yemeğini bile atlamış olmasıydı. Onu beslemeyi planlamıştı ama meydana gelen kaosa rağmen şansı olmamıştı.
"Şimdi kahvaltını yapman lazım kızım." Elini uzattı ve Evie elini tuttuğunda onu odadan dışarı çıkardı.
"Majesteleri, yetkililer sizi ana salonda bekliyorlar." Samuel, çifti resmi bir selamlamayla selamladıktan sonra saygıyla rapor verdi.
"Bir saattir bekliyorlar, Majesteleri." Dedi Elias yüzü biraz ciddiydi. "Majestelerini yemek salonuna götüreceğim."
Gavriel içini çekti ama Evie'ye baktığında yüzünün her yerinde "Sorun değil, lütfen git." yazıları vardı ve onun için sorun olmadığını gösteren küçük bir gülümseme vardı.
"Pekala..." sonunda yumuşadı ama ayrılmadan önce, hiçbir uyarıda bulunmadan ona doğru eğilip kulağına fısıldadı. "Çok yediğinden emin ol, Evie. Eğer yemezsen... gelip seni bizzat besleyeceğim."
Sert bakışları daha sonra Elias'a kaydı. 'Onu sana bırakıyorum. Çok yediğinden emin olun ve kimsenin yanına yaklaşmasına izin vermeyin.' Sessiz iletişimleri aracılığıyla sert bir şekilde uyardı ve uşak başını salladığında prens sonunda gitti.
Elias hemen Evie'yi yemek salonuna götürdü. Levy'nin onları uzaktan izlediğini ve takip ettiğini fark etmişti. Elias artık bu aşırı tedbire şaşırmıyordu bile. Majestelerinin, Majestelerinin iyiliğine olan bariz ve ezici ilgisi karşısında yalnızca zihinsel olarak gözlerini devirip zihninde sırıtabildi. Hanımefendi bilmiyordu ama küçük ormanda bir canavar tarafından neredeyse öldürüleceği gün, Gavriel neredeyse şatosunu altüst edecek ve karısı uyurken onu neredeyse kaybedeceği düşüncesinden çılgın bir dehşete kapılmıştı. O günden sonra hepsi prenslerinin karısı konusunda ne kadar ciddi olduğunu anlamışlardı. Ne pahasına olursa olsun korumaları gereken biriydi o... Elias prensin ne yapacağını düşünmek bile istemiyordu.
Dikkatini toplayıp rahatlayan Elias, kadının nihayet iyi yemek yediğini görünce rahatladı. Son birkaç gündür endişeliydi ve onun tavrından biraz rahatsız olmaya başlamıştı. Ama şimdi iyi görünüyordu ve hatta aç küçük bir kedi yavrusu gibi büyük bir şevkle yemek yiyordu.
"Elias..." Evie yemeğini bitirirken uşağın dikkatini çekti. "Dün gece bir şey mi oldu?" diye tereddütle sordu. "Başkenti neden aceleyle terk ettik?"
Uşak bir an sessiz kaldı ve cevap vermesi gerekip gerekmediğini tarttığını biliyordu. Gavriel ona açıklayacağını söyledi ama her zamanki gibi oldukça meşgul görünüyordu. Ve neler olduğunu öğrenmek için daha fazla bekleyemezdi. Üstelik bunu kocasından duymak yerine Elias'tan duymanın kendisi için daha iyi olduğunu düşünüyordu çünkü bir şekilde Gavriel'in sorularına cevap vermek yerine onu tekrar baştan çıkaracağını biliyordu.
"Çünkü başkentte kalmanız artık güvenli değil leydim. Bu yüzden Majestelerinin tek seçeneği sizi hemen götürmekti."
Evie'nin gözleri biraz büyüdü. "Neden? Bana kim zarar verebilir ki?" kaşları sertçe çatıldı, kafası karışmıştı.
"Vampir imparator bir savaşın çıkmasını istedi."
"Ben... anlamıyorum. Savaş istemedikleri için ateşkesi kabul etmediler mi?" Evie'nin sesi biraz paniğe kapılmıştı.
"İmparator fikrini değiştirmiş gibi görünüyordu. Majesteleri ateşkesi bozma planını öğrendi ve insanlar geldiğinde imparator, Majestelerini onlara karşı vampir ordusuna liderlik etmek için kullanmayı planlamıştı."
Evie'nin yüzünde şok etkisi oluştu.
"Ama artık endişelenmenize gerek yok Leydim. Artık size zarar veremezler, dolayısıyla vampirlerle insanlar arasında bir savaş olmayacak."
"N-nasıl bu kadar emin olabiliyorsun? Eğer imparator adamlarını gönderirse..."
Gözlerindeki korkuyu gören Elias biraz paniğe kapıldı. "Uhm... lütfen bu konuda endişelenmeyin leydim. İmparator adamlarını buraya göndermeyecek. Gönderse bile, tüm ordusunu Dacria'yı işgal etmeye göndermediği sürece asla şansları olmayacaktır. Ama o adamlarını buraya gönderse bile. Bunu yaparsa lütfen endişelenme, Majesteleri seni koruyacaktır."
"Ne... ne demek istiyorsun? İmparator neden sırf beni ele geçirmek için kendi topraklarını işgal etsin ki?"
"Hayır, ımm... gerçek şu ki imparator, sizi götürüp buraya getirdiği anda Majesteleri Gavriel'i hain ilan etmişti. İmparator, prensin bir darbe yapmaya çalıştığını açıkladı, bu yüzden muhtemelen buraya bir ordu gönderecektir. Seni öldürmek için değil, prensi indirip öldürmek için."
"Neden?" Evie duyduklarına inanamıyordu. "Hepsi... benim yüzümden miydi? Gavriel-"
"Hanımım." Elias onun sözünü kesti. Yüzündeki ifadeden endişeleniyordu. Lanet olsun. Bütün bunları açığa vurarak büyük bir hata mı yaptı? Ona cevap vermişti çünkü bilmesinin daha iyi olacağını düşünüyordu ve prensin de bunu ondan saklamayı planlamadığından emindi. "Lütfen dinleyin... gerçek şu ki, bu kesinlikle sizin hatanız değil. İmparator, Majestelerini devirmek için başka bir neden buldu. O gece size bir şey olursa, suçu Majestelerine atmayı ve onu zorlamayı planlamıştı. Savaş çıktığında imparatorluğun ordusunu insanlara karşı savaşmaya yönlendirerek sorumsuzluğunun kefaretini ödeyecekti ve sonra prensin dikkati savaşla meşgulken, kesinlikle onu öldürmenin bir yolunu bulacaktı. İmparator, Majesteleri Gavriel'in mevcut sahte kraliyet ailesi için bir tehdit oluşturması nedeniyle prensi öldürmeye kararlıdır. Bu yüzden lütfen tüm bunların sizin hatanız olduğunu düşünmeyin leydim."
Evie az önce duyduğu her şeyi sindirmeye çalışırken aralarında bir sessizlik hakim oldu. Kraliyet balosunda tanıştığı sarı saçlı kraliyet mensuplarını ve o gece ona gösterdikleri nazik muameleyi hatırladı. "Burası..." sonunda konuştu. "Burası sadece benim için güvenli bir yer değil, değil mi? Gavriel için de güvenli, değil mi?"
Uşak onun sesindeki endişeye ve prens için gerçekten endişeleniyormuş gibi görünmesine şaşırmış görünüyordu. Elias ona sıcak bir şekilde gülümsedi. "Evet leydim. Endişelenmeyin. Burası onun gençliğinden beri güvenli limanı. Burası uzun zamandır onun saklandığı yerdi ve buradaki vampirlerin hepsi onu çok koruyor. Onun için ölümüne savaşırlardı. bunun kendi imparatorlarına ve vampir arkadaşlarına karşı geldikleri anlamına geldiğini bilseler bile. Ve lütfen Majesteleri hakkında endişelenmeyin ve sadece ona inanın. O, hayal edebileceğinizden daha güçlü."
***
Bölüm hakkındaki düşünceleriniz?
Evie?
Gavriel?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SPELLBOUND +18
Vampire[ÇEVİRİ] "Ya kabus kılığına girmiş bir hayalse?" ___ Hayallerinde, düğün günü her zaman güzel, güneşli bir günde gerçekleşirdi. Gecenin bir yarısı, gecenin yaratığıyla evleneceği kimin aklına gelirdi? *** ⚠️[UYARI: YETİŞKİN İÇERİK]⚠️