Çevresini görmek yutkunmasına neden oldu ve tüyleri diken diken oldu. Sadece aşırı soğuktan değil, çoğunlukla vadinin kesinlikle ürkütücü gelmesinden kaynaklanıyordu. Aslında "ürkütücü" yeri tanımlamak için hala yetersiz olabilir. Sayısız ağaçların hepsi, sanki yanarak ölmüş gibi, kömür karası ve yapraksızdı. Ağacın dallarına kara kuzgunlar yerleşmişti ve hepsi onlara dik dik bakıyormuş gibi görünüyordu. Evie hala canlı görünen hiçbir bitki göremedi.
Kalın bir kar tabakası zemini buz tutmuştu. Sis de yoğundu, sabah olmasına rağmen şimdiden alacakaranlık gibi geldi. Karanlığın yakında çökeceğini hissetti ve o kötü şöhretli canavarların etraflarını saran kalın sisten aniden ortaya çıktığını hayal etti.
"B-bence devam etmeliyiz," diye kekeledi.
Gavriel'in başı onunla yüzleşmek için döndü.
"Ama sen açıkça-"
"İyiyim."
"Değilsin."
Evie onun bakışlarıyla karşılaştı ve onun aya benzeyen gözlerinde gördüğü şeye şaşırdı. İçlerinde çok yoğun bir endişe gördü, Evie bir an dondu kaldı. Ama sonra hemen kendi kendine, bu prensin ölebileceğinden falan endişelenmiş olması gerektiğini düşündü. Ne de olsa, ona aşırı dikkatli ve nazik bir şekilde dokunduğuna bakılırsa, onun gözünde çok kırılgan bir şeydi.
"Burası... soğuk... dışarısı soğuk" diye mırıldandı ve kocasının onayını beklemeden arkasını döndü ve kendi başına arabaya bindi. Böyle bir yerde kalmaktansa, hareket halindeki bir arabanın içinde rahatsız olmaya katlanmayı tercih ederdi. O an tek istediği sonunda bu vadiyi geçmek ve güvenli olan köye ulaşmaktı. Üstelik ona gerçeği söylemişti, cidden dondurucuydu. Bir anlığına dışarı çıkmaktan titremesine neden olan ısırıcı soğuğu çoktan hissetmişti.
Arabada otururken Gavriel'e baktı ve arabacıya devam etmesini söylemeden önce parmaklarını saçlarının arasından geçirdiğini gördü.
Ve böylece, birlikte sabırsız bir sessizlik içinde ilerlerken yolculuk devam etti. Acımasız yolculuk onu düşünmekten alıkoydu ve Karanlık Vadi'nin derinliklerine doğru ilerlerken sıcaklık gitgide düşmeye devam etti.
Gavriel, Evie'nin titremeye başladığını fark ettiğinde, yol boyunca bir yerde onu kapitone bir battaniyeye tek kelime etmeden sarmıştı. Ama yeterli değildi. Evie, normalde sıcak ve güneşli olan Güney İmparatorluğu'ndandı. Aşırı soğuk havalarda olmaya alışık değildi. Aslında bu soğukluğu hiç yaşamamıştı. Battaniye kesinlikle onu ısıtmaya yetmedi.
Aşırı soğuk Evie'nin korkularını ve çekincelerini yuttu. Kocasının ceketinin derinliklerine daha da gömüldü.
"Rahatladım" dedi.
"Hm?"
"Görünüşe göre artık benden korkmuyorsun."
Evie kollarında dondu kaldı. Haklıydı... yol boyunca, kalbi gerginlik ve korkuyla çarpmayı bırakmıştı ve şimdi çekinmeden ona daha çok sokuluyordu. Şok olmuştu.
"Görünüşe göre sen de kendini şok etmişsin."
Göğsünün kulağının altında hareket ettiğini hissetmiş gibi görünen bir eğlence esintisi, onun yüzüne bakmasına neden oldu.
"Elini ısıtmama izin ver," dedi gözleri buluşur buluşmaz. Evie soğuk kulaklarının ısındığını hissetti ve bakışlarını kaçırdı ama sonunda elini yavaşça kaldırdı.
Gavriel tek kelime etmeden onun elini tuttu ve avucunu ve soğuk parmaklarını ovmaya başladı. Eli güçlü, kadifemsi ve... sıcaktı.
"Sen... gerçekten sıcaksın. S-sen gerçekten bir vampir misin?" Az önce ne dediğini fark edince dudaklarını ısırdı.
Gavriel'in eli de hareketsiz kaldı ve Evie gergin bir şekilde dudağını ısırdı. "Üzgünüm. Ben... bu sadece... Ben sadece-"
"Ben, Evielyn. Vücudumun sıcak olmasının bir nedeni var. Ama şüphesiz ben bir vampirim."
Evie ne diyeceğini bilemedi. Daha fazla konuşmak istiyordu ama onu gücendirmekten ya da üzmekten korkuyordu. Onu kızdırmak istemiyordu. Gözlerinin kızardığını görmek ya da dişlerini göstermesini istemiyordu. Böyle giderse bu yolculuktan sağ çıkamayacağını düşündü. Hem korkudan hem de dondurucu soğuktan ölebilirdi.
Evie'nin vücudunun, muhtemelen soğuktan çok yaptığı yorumdan dolayı kaskatı kesildiğini hisseden Gavriel, onu bir kez daha şaşırtarak eliyle oynamaya devam etti. Görünüşe göre gücenmemiş ve büyük bir rahatlamayla iç çekmesine engel olamamıştı. Parmaklarını birbirine bağlamaya başladı ve sonra kasıtlı bir nezaketle başparmağını hafifçe onun avucuna bastırdı. Evie'nin bundan zevk almaktan kendini alamaması inanılmaz derecede rahatlatıcıydı. Kendini bu durumda bulacağını hiç düşünmemişti ve bundan hoşlanacağını ve onun kollarında, bir vampirin kollarında güvende hissedeceğini hiç ama hiç düşünmemişti. Kendini bir kabusta yaşamaya hazırlamıştı ama bu neden bir rüya gibi geliyordu? Rüya gördüğünü düşünmekten kendini alamıyordu.
Bu duygu o kadar güzeldi ki Evie düşünmeyi bırakmadan hemen önce uyuyakalmayı başardı. Yine de parmaklarını kendi ellerinde kavuşturdu.
Ancak, keyifli bir uykunun tadını çıkardıktan sonra, vagonun ani ve şiddetli durması nedeniyle sarsılarak uyandı. Gavriel, şiddetli hareketten zarar görmesini engellemek için onu sıkıca tutmuş olsa da Evie şok içinde ciyaklıyordu.
Ve ardından ürkütücü bir sessizlik oldu. Kocasına kocaman açılmış gözlerle baktı ama adam sakinliğini korudu. Omuzlarından tuttu ve fısıldadı, "Korkma. Sadece içeride kal. Onlardan kurtulacağım. Bakmaya bile çalışma çünkü göreceklerini beğenmeyebilirsin."
Daha sesini bile çıkaramadan Gavriel kapıyı açmış ve hızla aşağı atlamıştı, kapıyı arkasından sıkıca kapatmıştı.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SPELLBOUND +18
Vampiros[ÇEVİRİ] "Ya kabus kılığına girmiş bir hayalse?" ___ Hayallerinde, düğün günü her zaman güzel, güneşli bir günde gerçekleşirdi. Gecenin bir yarısı, gecenin yaratığıyla evleneceği kimin aklına gelirdi? *** ⚠️[UYARI: YETİŞKİN İÇERİK]⚠️