🧛🏻16. Bölüm🧛🏻

1.1K 70 13
                                    

"Umarım Gavriel size iyi davranıyordur, Leydi Evielyn. Korkarım sizin gibi bir hanımefendiye nasıl nazik olunacağını bilemez." Veliaht prens alçak sesle söyledi. Evie neredeyse kaşlarını çatacaktı ama neyse ki yüzünü serin tutmayı ve kendini toparlamayı başardı. Gavriel onun için gerçekten endişeli göründüğünden, adamın bu sözleri onunla alay etmek için söylemediğini düşünüyordu. Ama en başta neden endişelensin ki?

"Majesteleri Gavriel bana iyi davranıyor. Aslında o..." Evie, Gavriel'in düğünlerinin olduğu o gece mihrapta tanıştığından beri ona ne kadar nazik davrandığını hatırladı. "Bana karşı çok nazik, Majesteleri."

"Anlıyorum... içim rahatladı. Yine de sizi uyarmalıyım leydim. Ağabeyim zararsız görünebilir ama tehlikeli bir adam. Bunu aklınızda tutmanızı ve onu asla kışkırtmaya çalışmamanızı istiyorum."

Evie artık yüzünü düz tutamıyordu. Bu Prens'in ona neden böyle bir şey söylediğini anlamamıştı. Bu, her iki tarafla da konuşmak bir yana, birbirleriyle ilk kez karşılaşmıyorlar mıydı? Gavriel'in gözündeki imajını yok etmeye çalışsaydı biraz anlardı ama amacı bu gibi görünmüyordu. Bu konuları gündeme getirmekle tam olarak neyi hedefliyordu? Onu korkutmaya mı çalışıyordu?

"Ben... Endişenizi anlıyorum, Majesteleri ama lütfen endişelenmeyin... Vampirlerin benim gibi sıradan bir insan için tehlikeli olduğunun gayet farkındayım. Onu ya da bu topraklardaki herhangi birini kışkırtmaya cesaret edemem." Evie elinden geldiğince sakin bir şekilde yanıt vermeye çalıştı.

Prens biraz daha yaklaştıkça safir gözlerinin rengi koyulaşmış gibiydi. "Leydi Evielyn kocanız hakkında hâlâ hiçbir şey bilmiyormuşsunuz gibi görünüyordu. Size asla zarar vermemeye yemin ettiğini biliyorum ama kardeşimin kontrolünü kaybettiği zamanlar oluyor. Her halükarda, onun hakkında bir şeyler hissediyorsanız..." duraksadı ve devam etmeden önce çevresini tarıyormuş gibi görünüyordu. "Ondan uzak dur ve onu kışkırtmayı aklından bile geçirme."

"N-neden bunları bana anlatıyorsun?"

"Çünkü sana bir şey olursa aniden bir savaş çıkmasını istemiyorum." Sakince cevap verdi. Evie, onun çarpıcı mavi gözlerinde herhangi bir yalan emaresi aramaya çalıştı ama tüm yüzü onun iyiliği için gerçekten endişelendiğini gösteriyordu. "Ağabeyim uzun yıllardır uzaktaydı. Uzun bir yolculuktan yeni dönmüştü." Evie onun daha önceki cümlesinden bir şeyi atladığını hissetti. "Uzun zaman önce öldü sandık ama sağ döndü. O zamandan beri onda çok şey değişti. O yüzden sizi önceden uyarmaya çalışıyorum çünkü ağabeyimin size bundan bahsetmeyeceğini biliyorum."

"Yani... yolculuğu ve ondaki değişiklikler hakkında mı?"

"Evet. Yolculuğuyla ilgili hiçbir şeyden asla bahsetmiyor. Bu yüzden veliaht prens ve ağabeyi olarak bunu size bildirmemin daha iyi olacağına inanıyorum. Bunun önemli olduğuna inanıyorum. Sizin iyiliğiniz için Leydim."

Evie gözlerini kırpıştırdı ve tek yapabildiği başını sallamak oldu. "Anlıyorum. Bunu aklımda tutacağım, Majesteleri."

Adam ona nazik bir şekilde gülümsedi ve Evie ona sadece tebessüm edebildi. Aklını merak kaplamıştı. Gavriel hakkında daha çok şey öğrenmek istiyordu.

Kocasını aramak için başını çevirdi ve şok oldu, o güzel ama delici gözler onun üzerinde odaklanmıştı. Evie bilinçsizce yutkundu çünkü bir an onun kızgın olduğunu düşündü. Ancak kadın ona bakmak için Gavriel'in yüzüne dokunduğunda, midesinde bir an kaybolan o korkunç his geri geldi ve bu sefer şiddetli bir şekilde.

"Senin sahiplenici bir kadın olduğunu hiç düşünmemiştim Leydi Evielyn." Prens Caius, dikkatini Gavriel'den çekti. 'N-ne? O? Sahiplenmek?'

Evie'nin dili tutulmuştu. Beyninin işlev görmekte zorlandığını hissetti. "Ben... ben..."

"Umarım Gavriel size Leydi Thea ile ilgili konuyu açıklamıştır." Veliaht prens bir tahminde bulunmaya cesaret etti ve Evie'nin ifadesi onu Gavriel'in hiçbir şeyden bahsetmediği konusunda ikna ettiğinde Caius içini çekti. "Vampirlerin artık tek eşli olmadığını zaten biliyorsun, değil mi?" diye sordu ve Evie başını salladı. Bunu daha önce duymuştu. Uzun zaman önce bir noktada vampirler tek eşli yaratıklardı. Ancak ejderhalara karşı savaş başladığından beri, o zamanki imparator, nüfuslarını artırmak adına vampirlerin birden fazla eş almasına izin vererek yasayı değiştirmişti. "Tabii ki bu zorunlu bir şey değil. Çoğu vampirin bugünlerde bile tek karısı var ama Gavriel'in durumu farklı, bu yüzden Leydi Thea ile olan nişanını bozmamalı."

"G-Gavriel'in davası?"

"Gençliklerinden beri Leydi Thea ile nişanlıydı ve siz, Leydim, bir insansınız..." Evie soru dolu gözlerle ona bakarken prens duraksadı. Peki ya insan olsaydı?

Müzik bittiğinde Evie tekrar sormak üzereydi ki adet olduğu üzere birbirlerini selamlayıp reverans yaptılar. Tekrar karşı karşıya geldiklerinde, Evie hemen Gavriel'in durduğu yere doğru başını sallayınca veliaht prens ona gülümsedi.

Evie balkona doğru giderken Gavriel'in Thea'nın sırtını tutan kolunu görünce yoğun yeni duygularla dolup taştığını fark etti. Veliaht prens onunla tekrar konuşana kadar koltuğuna geri döndüğünü bile fark etmemişti.

"Sizinle konuşmak güzeldi Leydi Evielyn. Başka sorunuz varsa, kardeşim hâlâ meşgul görünüyor, balkonda daha ayrıntılı konuşabiliriz." Prens ona dostça gülümsedi ama Evie'nin yüzü asılırken artık sahte bir ifade kullanamıyordu.

Özür dileyerek eğildi. "Affedersiniz Majesteleri ama ben artık bu gece için emekli olmak istiyorum. Dediğiniz gibi ben sadece bir insanım bu yüzden dinlenmeye ihtiyacım var. Sizinle konuşmak bir zevkti." Evie başına neler geldiğini bilmiyordu. Göğsü sıkıştı ve aslında acıyı hissetmeden acıyor gibiydi. Garip bir şekilde, gözleri sıcaktı ve şiddetli bir şeyi yakıyordu. Bilinçsizce hareket etti, yalnız kalabileceği bir yer bulma ve kafasının içindeki bu karmaşayı çözmeye çalışma arayışında ayaklarının onu nasıl acele ettirdiğini fark etmedi.

Veliaht prense cevap verme şansı vermeden, alçak bir reverans yaptı ve aceleyle uzaklaştı. Veliaht prens, Gavriel'in üç adamı hemen onun peşinden giderken kırmızılı güzel insan kızı izledi. Kırmızılı kadın gider gitmez, prensin safir mavisi gözleri belirgin bir şekilde keskinleşti ve bakışları Gavriel'in az önce çıktığı balkona kaydı.

***

Gavriel napıyosun yaa ben seni o kadar övüyordum...
İnş bir açıklaman vardır ayrılmışsındır ama dememişsindir falan.

(Güncelleme: Az önce diğer bölümü çevirmeye başladım ve ilk cümle beni öyle rahatlattı ki bu bölümü okuyanlarda rahatlasın diye yazayım dedim elemndnfkf)

SPELLBOUND +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin