"Tek istisna benim," diye yanıtladı ve kadın ağır göz kapaklarını açmaya zorladı.
Baş dönmesiyle savaşmak için kendini zorlayarak gözlerini açmasını izlerken dudaklarında keyifli bir gülümseme kıvrıldı. "Sen ne -"
"Şşş..." Parmağı neredeyse dudaklarına değecekti. "Uyu. Bir gün sana söyleyebilirim," diye fısıldadı ve Evie artık uyku tanrısının çağrısına karşı koyamadı ve sonunda onun karşı konulmaz davetine yenik düştü.
Evie gözlerini tekrar açtığında, ufukta gün ışığı çoktan süzülüyordu. Sersemce gözlerini kırptı ve bir saniye sonra birinin kucağında yattığını fark etti.
Dönerek baktı ve muhteşem bir yüz onu karşıladı. Adamı görünce gözleri döndü ve neredeyse anında kendini ondan o kadar uzağa itti ki sırtı vagonun diğer tarafındaki duvara çarptı.
Adamın pürüzsüz alnında derin çizgiler oluştu, ama yine de "Günaydın Evielyn," diye selamladı. Tepkisinden rahatsız olmuş gibiydi. Yüzündeki ifadeye rağmen Evie ona bakmaktan kendini alamadı. Bacakları hâlâ ayrıydı, biri koltuğun üzerinde duruyor, diğeri yere sarkıyordu. Evie, onu uykusunda kucakladığı için bu pozisyonda olduğunu biliyordu. Ve daha da önemlisi, o... aman tanrım... Vampir kocası Gavriel, gün ışığında görülmesi gereken bir manzaraydı dün geceki karanlık görünüşlü meleğin aksine, şimdi cana yakın ve neredeyse zararsız görünüyordu. . Sanki gün ışığı onu ışık meleğine falan çevirmişti. Evie artık gözünü kırpmadan ona daha uzun süre bakabilirdi.
Gözlerini kapadı ve sanki bir halusinasyondan uyanmaya çalışıyormuş gibi çabucak gözlerini kırptı, ama ona tekrar baktığında, halüsinasyon görmediği için hayal kırıklığına uğrayarak omuzları düştü. Evie, midesindeki bu rahatsız edici duyguyu hissetmekten kendini alamadı. Bunun olmaması gerekiyordu. Herhangi bir vampirin güzelliğine hayran olmaması gerekiyordu. Hepsini küçümsemesi gerekiyordu.
"Günaydın, Sen... Yani... G-gavriel," Evie sakince cevap vermeye çalıştı.
"Yolculuğa devam etmeye hazır olana kadar bu handa kalacağız," dedi arabanın kapısını açarken ve sonra aşağı atlayıp elini ona doğru uzattı.
Evie tereddütle elini onun elinin üzerine koydu ve nazikçe onun aşağı inmesine yardım etti. Elini sunakta tuttuğu andan beri, bu adamın onu her zaman neredeyse abartılı bir nezaketle tuttuğunu fark etti, bu vampir kocasından asla ve asla beklemediği bir şeydi.
"Zaman ayırıp düzgünce dinlendiğinden emin ol," dedi ve Evie etrafa bakmadan önce önlerindeki hana bakmasını sağladı.
"Sınırı çoktan geçtik mi?" diye sordu. Yağmurun durmasına ve havanın yeniden güzel görünmesine sevindi.
"Evet. Bu han rahat bir şekilde dinlenebileceğin son yer. Bundan sonrası uzun bir yolculuk olacak. Karanlık Vadi'yi geçip bir sonraki köye varmamız şimdiye kadar yaptığımız yolculuktan daha uzun sürecek, bu yüzden uygun bir şekilde dinlendiğinizden emin olun. Burada en az üç saat, gerekirse daha uzun süre kalabilmeliyiz." dedi onu hana götürürken.
Hancılar onları karşıladı. İkisi de gri saçlı ve yaşlılıktan kırışmışlardı ama Evie'nin hafif bir şaşkınlıkla fark ettiği şey, onların insan olduğuydu. Ona gülümsediler ama sonra kocasına da gülümsediler! Gavriel'e karşı kibarlardı ve ona onun bir vampir prens olduğunu biliyormuş gibi geldi. Tamamen beklenmedikti. Evie, onları kibarca selamlamak şöyle dursun, bir vampirin yanında korkudan sinmeyen hiçbir insan görmemişti. Az önce oynanan inanılmaz sahnede başını sallayarak, neredeyse kendinden geçmiş bir halde odasına doğru yürüdü.
Evie yemeğini özel odasında tek başına yemişti. Kocası onu kontrol etmek için geri dönmedi ya da belki geldi ama o sadece kaçırdı çünkü yatakta çoktan uyuyakalmış olabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SPELLBOUND +18
Vampire[ÇEVİRİ] "Ya kabus kılığına girmiş bir hayalse?" ___ Hayallerinde, düğün günü her zaman güzel, güneşli bir günde gerçekleşirdi. Gecenin bir yarısı, gecenin yaratığıyla evleneceği kimin aklına gelirdi? *** ⚠️[UYARI: YETİŞKİN İÇERİK]⚠️