🧛🏻35. Bölüm🧛🏻

1.4K 94 23
                                    


Öncelikle nasılsınız?

Fazla gecikmeden bölüm atayım dedim. İyi okumlarrr <33

***

Heyecandan ayak parmaklarını kıvıran leziz öpücüğün ardından, dudakları neredeyse birbirine değene kadar geri çekildi. Sonunda sarhoş gözlerini açtığında buharlı nefesleri birbirine karışıyordu. Ama muhteşem yüzü kadının bulanık bakışlarına yansımadan önce dili yeniden ağzının içine gömüldü. Bunu başka bir derin öpücük izledi. Sanki ona doyamıyormuş gibi ağzının içini tatmaya, emmeye ve yalamaya devam etti.

Ve o ağzıyla ziyafet çekerken Evie bilincini yok etmekle tehdit eden açıklanamaz hazzı hissetmekten başka bir şey yapamadı. Göğsünde, midesinde ve uyluklarının arasında sıcak ve tatlı bir şey şişmeye başladı.

Titreyen elleri kendi başlarına hareket edip hafifçe çıplak göğsüne yerleştiğinde dudaklarından tatlı bir inilti daha kaçtı. Gavriel'in boğazında bir tatmin sesi gürledi ve ağzı aniden çenesine yapıştı. Adam onu ​​orada öptü ve ısırdı, sonra yavaşça boynunun boşluğuna doğru ilerleyerek sanki ilahi bir şeyin tadına bakıyormuş gibi onu yaladı. Ve bu o kadar iyi hissettirmişti ki Evie karşılık olarak sadece kıvranabildi.

Tatlı ve sıcak his göğüslerine doğru ilerledi ve ani bir artış yaşadı. Boynunun hassas derisini sert bir şekilde emdiğinde titredi ve sanki elektrik sarsıntıları tüm vücuduna yayılıyordu.

Yarı inler gibi sesler çıkarırken ağzından bir nefes kaçtı. "Gav... Gavriel... be... bekle..."

Aniden hareketsiz kaldı ve ardından şaşırtıcı bir ani hareketle uzaklaştı.

Sağlamlığının ve sıcaklığının ani kaybı, Evie'nin boğazından neredeyse bir itirazın çıkmasına neden oldu. Onun durmasını istemiyordu. Daha fazlasını istiyordu.

Ona bakarken gözleri şaşkınlıkla iri iri açılmış halde kendi düşünce süreci karşısında yeniden nefesi kesildi.

Gavriel'in çenesindeki kaslar onun ifadesini görünce kasılıp gerildi. Ama hiçbir şey söylemedi, bu yüzden bir süre aralarında duyulabilen tek ses kendinin hafif nefes alışları ve onun derin, hızlı nefes alıp verişleriydi.

Gözlerini kapattı ve elini saçlarının arasından geçirip düzeltmeden önce içindeki bazı güçlü duygularla mücadele ediyormuş gibi görünüyordu. Kısa bir süre sonra çenesi gevşedi ve yavaşça konuştu; gözleri hâlâ yoğundu ama artık kontrollü ve ölçülüydü.

"Peki." dedi alçak sesle. "Ben banyo yapacağım eşim. Artık yatmak için beni beklemene gerek yok. İyi uykular."

Ve hiçbir uyarıda bulunmadan dudakları tekrar onun dudaklarına çarptı ve ardından onları aniden ayırdı. Evie farkına bile varmadan güçlü ve kararlı bir şekilde banyoya doğru yürürken sırtı çoktan ona dönüktü. Kapı kapandı ve onun hayran kaldığı sırtının görüşü kesildi. Sonunda kendini daha önceki felçten kurtulabildiğini fark etti.

Aklı karışıktı, tamamen kafası karışmıştı. Vücudunu yeniden hissetmeye başladı ve kemiksiz bir yığın gibi yere düşmediğine şaşırdı.

Dengesiz bacaklarıyla yatağa doğru yürüyen Evie avuçlarını hâlâ yanan yüzünde gezdirdi. Beyni nihayet yeniden normal çalışmaya başladı ve yüzünü yastığa gömdü.

Dudakları hâlâ karıncalanıyordu ve meme uçları da dalgın bir şekilde onlara dokunmaya başladı. Aman! Ne yaptığını anlayınca nefesi kesildi ve sanki şaşırmış gibi aniden ayağa kalktı. Gidip bir bardak su aldı ve içti.

Artık onunla nasıl yüzleşeceğini bilemediği için geri döneceğinden korkarak tekrar yatağa atladı. Ve yüzünün renginin hâlâ kırmızı olduğundan emindi.

Kendini uykuya dalmaya zorlayan Evie yatağın kendi tarafına doğru dönüp durdu.

Kendini zorla uykuya sokmak için uzun süren başarısız girişimlerden ve akıllara durgunluk veren öpücüğü unutmaya yönelik imkansız girişimlerden sonra Evie, bir kapının açılıp kapanmasının yumuşak sesini duydu. Uyuyor numarası yaparak çok hareketsiz kaldı.

Dışarıya bakarken açtığı pencerenin üzerine kalın perdeleri çektiğini hissetti. Oda bir anda karanlığa gömüldü.

Sessizce yatağa tırmandı ve Evie gerginliğini durdurmak için elinden geleni yaparken yan tarafındaki yatağın aşağıya doğru eğildiğini hissetti. Vampirlerin çok keskin duyuları olduğunu biliyordu ve belki de kalbinin atışları onun için sağır edici olabilirdi. Evie büyük bir çaba harcayarak birçok kez sessizce iç çekti ve bir şekilde kalp atışları yavaş yavaş sakinleşti. Belki de Gavriel artık tek bir hareket bile yapmadığı için. Onun tamamen hareketsiz olduğunu fark etti.

Zaman geçti ve sonunda çok yavaş bir şekilde dönüp ona bakacak cesareti buldu. Olabildiğince sessiz hareket etti. Sırtüstü yatması uzun zaman aldı. Evie karanlıkta onu tam olarak göremiyordu ama gölgesinin ana hatlarını görebiliyordu. Çoktan uyuyor muydu?

Uzun süredir tek bir hareket yapmaması Evie'ye, özellikle de son dört gündür uyumadığı için muhtemelen uyuduğunu düşündürdü. Sonunda sessiz ama çok uzun bir rahat nefes aldı. Aklı yeniden öpüşmelerine yönelmeye başladı, ta ki sonunda kendisi de uykuya dalıncaya kadar.

Nefesi nihayet eşit ve düzenli hale geldiğinde, Gavriel'in kirpikleri karanlıkta açıldı, gözleri her zamanki gibi deliciydi ve uykunun gölgelediği en ufak bir belirti bile görülemiyordu. Başını çevirdi ve hoşgörüyle karısına baktı. Yüzü ona dönüktü ve huzurlu yüzü artık derin bir uykudaydı.

Elini kaldırıp avucunun arkasıyla gözlerini kapatırken dudaklarından uzun ama sessiz bir iç çekiş kaçtı. Bir süre önce yatağa yaklaşırken onun ne kadar gergin olduğunu duyduğunda biraz endişelenmişti. Tepkileri onu mutsuz etmiş ve inanılmaz derecede hoşnutsuz etmişti çünkü sanki hâlâ rahatsızmış ve ondan korkuyormuş gibi görünüyordu. Ama sakince düşündüğünde kadının neden tedirgin olduğunu ve korktuğunu anladı. Sonuçta o bir vampirdi. Ama onun öpücüğüne ne kadar güzel tepki verdiğini hatırladığında dudaklarında neredeyse biraz kötü görünen yavaş bir gülümseme belirdi ve tekrar onun uyuyan yüzüne baktı.

Daha farkına bile varmadan bakışları onun dolgun dudaklarına odaklanmıştı. Az önce tattığı lezzetli dudaklar. Parmaklarının onun hafif şişmiş dudaklarına dokunmak üzere olduğunu fark ettiğinde içinden 'Lanet olsun!' diye küfretti. Kalkıp sırtını yatak başlığına yaslandı ve kaşlarının arasındaki deriyi hafifçe sıktı. Artık kendisini eskisi kadar kolay zapt edemeyecekmiş gibi görünüyordu; artık onun tadına bakmıştı.

***

Bölüm hakkındaki düşünceleriniz?

En çok hangi karakteri seviyorsunuz?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 25, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SPELLBOUND +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin