🧛🏻10. Bölüm🧛🏻

3.3K 175 11
                                    

Evie çılgınca kendini inceledi. Vücudunda olağandışı bir şey yok gibiydi. Vampir prens uyurken ona hiçbir şey yapmamış gibi görünüyordu, sadece bir şekilde biliyordu.

Uyuyan yüzüne tekrar baktı ve omuzları gevşedi. Odaya bakmadan önce dudaklarından uzun bir iç çekti. Genişti ve pencereler kalın kestane rengi perdelerle kaplıydı. Tavan da çok yüksekti. Biraz karanlıktı ama Evie gün Işığı olduğunu görebiliyordu. Ne kadar uyudu? Karanlık Vadi'nin karşısındaki köyde miydi?

Ama bu odanın büyüklüğüne bakılırsa, bir şekilde büyük bir kalenin ana odası gibi görünüyordu. Sınırı geçen ilk köyde devasa bir kale var mıydı? Yoksa burası artık köy değil miydi?

Sonunda yabancı bir ülkede, kendisinin ve tüm arkadaşlarının cehennem gibi bir yer olarak hayal ettiği topraklarda olduğu düşüncesi, bilinçaltında kendine sarılmasına neden oldu. Korkudan titremiyordu ama midesinin çukurunda tuhaf bir uğultu vardı bilinen ve bilinmeyenin korkusu, kalbini yeniden huzursuzlukla sarsti. Bu kan emiciler ülkesinde ona ne olacaktı? Hatta zihninde alaycı bir şekilde kıkırdadı onlar gerçek ve yaşayan kan emicilerdi kelimenin tam anlamıyla sadece bir mecaz değil.

"Sonunda uyandın," hoş ve boğuk bir ses omuzlarını sarstı ve omurgasını düzeltti. Başı şanlı adama doğru kamçılandı, ama o yataktan kalkarken sırtı ona dönüktü.

Evie, adamın geniş ve kusursuz biçimde yontulmuş sırtını görünce kulaklarının alev alev yandığını hissetmeden edemedi. Alt yarısının tamamen giyinik olmasından memnundu. Büyük pencerelere doğru zarafetle yürüdüğünü ve perdeyi, ışığın odayı aydınlatmasına yetecek kadar hafifçe açtığını izledi.

Işık içeri aktı ve Evie'yi hafifçe kör etti. Ama aman tanrım... Evie ağzını açmadan edemedi çünkü adam ışıktan daha kördü. Ve kendini azarlayamadı ve kendi kendine saçmaladığını söyleyemedi. Çünkü öyle olmadığını biliyordu ve bu adil değildi! Tanrıya şükür, ağzını utanmadan açık tutmaktan koruyarak bir parça haysiyetini korumayı başardı

Gözlerini ondan uzaklaştırmak için yapabileceği tek şey buydu. Utanmıştı çünkü hiçbir vampirin yüzüne bakamayacağını ummuştu. Onun yerine kendini başka tarafa bakmak için çabalarken bulacağını kim düşünebilirdi? Bu... gülünç bir şekilde inanılmazdı!

"İyi misin?" Bakmak için çok uğraştığı yüz aniden tam önünde belirdi ve neredeyse nefesi kesilecekti. "Dünden beri uyuyorsun Evielyn." diye ekledi ve Evie yüzündeki endişeli ifadeye neredeyse inanacaktı. Ama cesaret edemezdi. Düğünlerinden bu acımasız yolculuğa kadar, onun için gerçekten endişelendiğine, nezaketine ve ona gösterdiği özene bile inanmaya cesaret edemezdi

Bütün bu centilmen hareketlerin samimi olduğuna inanmaya cesaret edemezdi. Çünkü Evie, ailesi ve imparatorlar tarafından uyanık ve dikkatli olması konusunda önceden uyarılmıştı çünkü vampirler kesinlikle onun güvenini kazanmak için her şeyi deneyecek ve ondan bilgi alacaklardı. Ne de olsa insanlar, vampirlerin, insanların sunduğu ateşkesin arkasındaki gerçek nedenden şüphe duymaya devam edeceklerini biliyorlardı. Sonuçta aptal değillerdi. İmparatorların dediği gibi zeki ve kurnaz yaratıklardı. Zavallı insanları boyun eğmeleri için büyülemek için güzelliklerini ve çekiciliğini kullanacak kadar ileri giderlerdi. Evie sadece anne babasına ve imparatorlara değil, aynı zamanda hiçbir vampirin, hatta bu prensin, hatta kendi kocasının bile onu kandırmasına ya da büyülemesine asla ve asla izin vermeyeceğine dair yemin etmişti

"İyiyim." Evie cevap verdi ve ona sert bir bakışla baktığına inanamadı. "S sen... neden...sen," diye nefes aldı, "...yanımda mı uyuyorsun?" Evie onu rahatsız eden düşünceyi kekeledi ama o kadar endişeliydi ki cümlesi tuhaf geldi.

Bir çift aya benzeyen göz hafifçe genişledi ve sonra ona doğru kısıldı. Bir sonraki an, Evie'nin yüzünün hemen önündeydi. Ona doğru eğilirken elleri zaten yataktaydı. Evie nefesini tuttu. O gün Karanlık Vadi'deki görüntüsü zihninde parladı ve vücudu gerildi.

"Neden?" diye yankılandı, dudağının kenarı inanamayarak seğirdi. "Neden yanında uyuduğumu mu soruyorsun?" sesi beklenmedik bir şekilde sakindi ama Evie, onun hoş, derin sesinde öfke ya da büyük hoşnutsuzluk gibi bir şeyin gömülü olduğunu duymuştu.

Evie yutkundu, ağzı açıldı ve sonra kapandı. Birden ne diyeceğini bilemedi. Gözlerine baktığı anda aklı onu yanıltmış gibiydi. Ve tek yaptığı, o gümüş diskler kapanıp yüzünün önünde sessiz bir nefes verirken onu izlemek oldu. Zihni onun serin nefesinin yanaklarında yayıldığını algıladığında bilinçsizce geriye doğru sıçradı.

Kızın ani hareketi karşısında gözleri fal taşı gibi açıldı ve alt dudağını öfkeyle ısırmadan önce sessizce ama yoğun bir şekilde tekrar ona baktı. "Hâlâ tamamen uyanık değil misin? Güzel." Kendini ikna etmeye çalışıyormuş gibi başını salladı. "Yanında uyuyorum çünkü ben senin kocanım ve sen benim karımsın." Ona ciddi ama neredeyse alaycı bir sesle söyledi.

Evie gözlerini başka yöne çevirmek zorunda kaldı çünkü o gümüşi ay gözlerine bakmak onun için fazla dikkat dağıtıcıydı. Onun bakışlarıyla susturulmasına izin veremezdi. Cevap vermeliydi ama daha ağzını açamadan vampir prens tekrar konuştu.

"Söyle Evielyn," diye düşündü gözleri. "Anlaşma, senin rızan olmadan sana dokunmama izin verilmemesiydi ve buna saygı duyacağıma ve seni asla zorlamayacağıma ya da sana zarar vermeyeceğime söz verdim. Ama görünüşe göre bu kelimelerin anlamı senin için aynı değilmiş gibi. Anladığım kadarıyla? Tepki verme şeklin, seninle aynı odada kalmama ve aynı yatakta yatmama izin yokmuş gibi, değil mi? Evielyn?"

Dudaklarını bu sefer daha sert ısırdı. Evie, atmosferin ağırlaştığını hissettiği için kaskatı kesildi. Endişe onu tüketmeye başladı, gözlerinin kızaracağından korktu. Ama olmadı.

"Dinle," sesi sakinleşti, tamamen sakindi. "Anlayışınız buysa, o zaman özür dilerim karıcığım. Ama bunun tamamen yanlış olduğunu anlamanı sağlayacağım ve böyle saçmalıkları almayacağım. Sen ve ben evliyiz, bu yüzden aynı evde kalıp aynı odada ve aynı yatakta yatacağız. Anlaştık mı?"

***

SPELLBOUND +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin