🧛🏻24. Bölüm🧛🏻

1.1K 70 2
                                    

Evie nihayet kendine geldiğinde sabah olmuştu ve perdelerdeki küçük açıklıktan ince bir güneş ışığı sızıyordu. O soyunma odasından çıktığında Gavriel çoktan odaya girmişti. Ancak, ona sadece bir bakış attı ve onu kurtardığı için kibarca teşekkür ettikten sonra ona bakmayı reddetti.

Kusursuz bir dinginlik maskesi takmıştı ve kocasına, adam onunla bir konuşma başlatmaya çalıştığında yalnız kalmak istediğini çok resmi bir şekilde bildirmeye devam etti. Yine de Gavriel ona asla ters ters bakmadı ve ona karşı olan ani soğukluğuna kızmadı. Ama karısına özlemle bakarken gözlerindeki somurtkan bakışı görebiliyordu.

Evie yemek yerken bile Gavriel'e karşı kayıtsız davranmaya devam etti. Bakışları bir saniyeden fazla oyalanmadı ve Gavriel de onunla konuşmayı bırakana kadar tüm sorularını olabildiğince kısa ve monoton bir şekilde yanıtladı. Üçüncü kez kendisini rahat bırakmasını söylediğinde, kocası bir daha odalarına hiç gelmedi.

Sonra üç gün çok hızlı geçti. Muhtemelen hayatındaki en işkenceli günlerdi. Onun tarafından bu kadar kolay ve çabuk büyülenmekle kendini ve kalbini suçlamıştı. Kendini o kabus gibi olayın içine sokmuştu ve gülünç derecede kıskançlıktan neredeyse ölüyordu. Bu kadar aptal olmanın kendi suçu olduğuna inanıyordu. Hatta bunun, ona aşık olmanın yalnızca felaketine yol açacağına dair kendisi için bir uyarı işareti olduğunu bile düşündü. Bunu başından beri biliyordu. Doğru, yasal olarak kocasıydı ama aynı zamanda onun düşmanıydı. O gün geldiğinde ve babası onu kurtarıp ejderhalarıyla vampir krallığına saldırdığında, o ve kocası birbirlerine karşı savaşmak zorunda kalacaklardı.

O gün gelirse ne olacağını hayal edemiyordu ve ona şimdiden derinden ve delicesine aşıktı. Ona aşık olmak ona paramparça bir kalpten, sonunda cehennemden ve lanetlenmekten başka bir şey kazandırmazdı. Çünkü onun için ailesine ve tüm insan ırkına ihanet etmesi veya sırtını dönmesinin hiçbir yolu yoktu. Yani, şimdi yapabileceği tek şey kendini kendi duvarlarının arasına kapatmak ve kalbini katılaştırmaktı, eğer gereken buysa sonu onu öldürse bile bunu yapacaktı.

"İyi geceler leydim." Fray ve Gina reverans yaptılar ve o kayıtsızca onlara başını salladı. Bakışlarını pencereye çevirmişti ve onlar gittikten sonra derin bir iç çekti.

Saf beyaz bir uyku elbisesine bürünmüş olan Evie ayağa kalktı ve Ayı daha iyi görebilmek için pencereye doğru yürümek üzereydi ki kapının açıldığını duymaktan çok hissetti. Hizmetçilerinin bir şey unuttuklarını düşündü ama bakmak için arkasını döndüğünde, ay ışığının aydınlattığı bir çift gümüşi göz onunkilerle buluştu.

Sanki onun görüntüsü onu felç edecekmiş gibi donakaldı. Tamamen siyah giysiler içindeydi ve saçları çok çekici bir şekilde karıştırılmıştı. Karanlık Vadi'yi geçtiklerinde, ölü canavar yığınının ortasında durduğu zamanki görüntüsünü hatırlamadan edemedi. Bu seferki tek fark, giysilerinin her yerine o siyah ve yeşil tanımlanamayan sıvıların sıçramamış olması ve gözlerinin kan kırmızısı olmamasıydı. Onun için daha da kötüsü, onun bakışlarındaki sertleşmenin onun gözlerinde daha da nefes kesici bir şekilde büyüleyici görünmesine neden olmasıydı. Aklının bir köşesinde kıpırdayan bir merak vardı, onu görmediği son üç gündür onun nerede olduğunu merak ediyordu.

Evie, onun günlerini nişanlısıyla geçirmiş olması gerektiğini ve onunla üzerinde anlaştıkları herhangi bir düzenlemeyle meşgul olduğunu düşünmeye başlayınca, yumruklarını sıkmak ve fark edilmeden tırnaklarını avuçlarına bastırmak zorunda kaldı.

"Geri döndüm" dedi. Dağınık, çapkın bakışına kıyasla sesi yumuşak ve pürüzsüzdü.

Ona bir adım daha yaklaştı ama Evie olduğu yerde kaldı, kıpırdamadı ve sadece gözleriyle onu takip etti. Ceketini çıkarırken gözleri kısaca onu inceledi. "Şimdi iyi misin, karım?" nazikçe sordu, gözlerinde gerçek bir endişe parıltısı parladı.

Yumruklarını daha da sıktı. Neden? Neden ona bu kadar iyi davranıyordu? O nasıl olur da...

Evie dişlerini gıcırdatarak çılgınca ne yapması gerektiğini düşündü. Böyle devam ederse dayanamazdı. Nezaketi ve hain kalbi, ona karşı bir şeyler hissetmeme kararlarında kararlı durma iradesini aşındırırdı.

"Evet...Evet, iyiyim. Ama yine de yalnız kalmak istiyordum."

Evie içinden sessizce odayı tekrar terk etmesi için yalvarırken bunu kulakları sağır eden bir sessizlik izledi. Ama bu sefer yapmadı. Dudaklarından uzun ve derin bir iç çekiş kaçtı.

"Beni affet ama bu sefer seni dinlemeyeceğim karıcığım. Seni yalnız bırakmanın iyi bir fikir olduğunu hiç düşünmemiştim. Hadi konuşalım Evie." Geri adım atarken ona doğru eğilirken sesi yumuşadı. Ancak, onun tepkisi artık Gavriel'i eskisi gibi yolundan alıkoymuyordu. Boğuk ama nazik bir ses tonuyla konuşmaya devam ederken aralarındaki yakın mesafeyi koruyarak öne çıktı. "Neyin olduğunu söyle. Yanlış bir şey mi yaptım? Söyle bana, Evie."

Evie güçlükle yutkundu. Gözlerinin hemen arkasında, onun daha fazla özen ve ilgi gösterdiğinin ilk belirtisinde taşmakla tehdit eden sıcak gözyaşlarını hissedebiliyordu. Adamın kokusu ve nefesinin sıcaklığı, şarapların en lezizleri gibi içinden geçti ve bir adım geri çekilip geri çekilmek için sahip olduğu her şeyi aldı. Kulaklarında uyarı çanları çalmaya başladı ve kalbinin etrafına büyük bir özenle kan, ter ve gözyaşıyla ördüğü duvarlar şimdiden yıkılma tehlikesiyle karşı karşıyaydı. Bunun sadece biraz daha zorlaması gerektiğini ve savunmasının bir hava üflemesiyle yere düşen bir iskambil destesi gibi çökeceğini biliyordu. Korku, hesaplar, vaatler, düşünceler ve kararlılık, rüzgarla savrulmak üzere olan karahindiba tohumları gibi titremeye başlıyordu ve bu adamın duyularına verdiği tüm yükten başka bir şey bırakmamakla tehdit ediyordu.

Ona teslim olmanın paniği Evie'yi açılmaya zorladı. "Gavriel bir sorun yok! Beni boşver ve nişanlının yanına git ve orada onunla istediğin kadar gün geçir!"

Gavriel, onun sözlerinden şok olduğu belliydi. "Sence..." duraksadı. "Son üç gündür Thea ile birlikte olduğumu mu düşünüyorsun?"

"Evet! Değil mi? Bunu yapabildikten sonra inkar etmenin bu kadar utanç verici olduğunu söyleme bana? Deneme bile çünkü senin gerçekten karın olmasını istediğin kişinin o olduğunu zaten biliyorum!" sözleri ağzından dökülürken, günlerdir kalbinde tutulan acıyı dışarıya dökerken alay etti. Sınırlarını aştığını biliyordu ama barajı patladığında hiçbir şeyi tutamadı.

"Seni böyle düşündüren ne-" Gavriel, Evie'nin gözlerinde yansıyan acı ve onun sesinde duyduğu, düşünce zincirine devam edemediği bariz sıkıntısı karşısında şok oldu.

"Ben ormanda yapayalnızken -memleket hasreti çekerken ve incinmişken- sen ne yapıyordun? Onunla ve generalle orada neşeyle oturuyor, konuşuyor ve güzel evliliğinizi planlıyordunuz! Ama sorun değil. Umurumda değil! Yapabilirsin hemen şimdi yanına dön ve onunla hemen evlen. Madem senin sevdiğin ve ihtiyacın olan kadın o! O yüzden beni rahat bırak. Eminim üç gün sana yetmez."

Öfkesinin patlaması, ele alınmayı bekleyen, elle tutulur bir şey gibi havada asılı kaldı. Onu tekrar rahat bırakması için onu kışkırtmayı düşünmüştü. Bu ve ayrıca onun duvarlarının yıkılmasını önlemek ve yaklaşmasını engellemek için. Sonunda kalbindeki tüm acıyı ve sıkıntıyı açığa vuracağını ve hepsini gerçek bir kırgınlıkla dile getireceğini beklemiyordu. Aklına bile yerleşmeden önce her şey ortaya çıkmıştı. Evie'nin kendisi, söylediği şeylerin içinde bu kadar derinden yankılanmasını beklemediği için kendi duygularının ve kininin derinliğine şaşırmıştı.

Aralarında ağır bir sessizlik hüküm sürdü. Evie, onun bakışlarını ve kırgın ifadesini görünce sustu. Gözleri aniden donmuş gibi göründü ve ona bakarken ilk kez gözlerinin bu kadar soğumasına izin vermişti.

***
Bölüm hakkımdaki düşünceleriniz?

Sizce Gavriel her şeyi anlatacak mı yoksa o da Evie'yi yanlış anlayıp susarak gidecek mi?

SPELLBOUND +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin