İyi okumalarr
***Arka planda müzik çalmaya devam ederken Evie etrafına bakınarak dikkatini dağıttı. Bir süre önce Vera adında bir prenses ona yaklaşmıştı ve tıpkı imparator gibi kadın da beklenmedik bir şekilde ona karşı arkadaş canlısıydı. Yine de Gavriel'i bariz bir şekilde aceleyle selamladıktan hemen sonra aceleyle ayrıldı.
Evie'nin arkasında duran Elias, Vera'nın imparatorluğun tek vampir prensesi olduğunu söyledi. Evie bunu şaşırtıcı buldu çünkü memleketlerinde imparatorluklarında en az on prenses vardı. Fark çok büyüktü! Ama belki daha çok prens vardı?
"Peki ya prensler? Kaç tane var?" Evie, Elias'a sordu. Gavriel yanında oturuyor olmasına rağmen Elias'a sormayı tercih etti. Elias'la konuşması çok kolay olduğu ve neredeyse hem Fray hem de Gina'dan aldığı havayı yaydığı gerçeğinin yanı sıra Evie, bu şekilde Gavriel'e yaklaşmaktan, özellikle de onun büyüleyici gözlerinden kaçınabileceğini düşündü.
"Sadece iki tane var leydim." Uşak dedi. "Veliaht Prens ve Ekselansları Gavriel."
Evie'nin gözleri büyüdü. Gerçekten mi? Sadece iki?! Görünüşe göre vampirlerin yavrularını yeniden üretme yeteneği insanlarla karşılaştırıldığında gerçekten çok düşüktü. Şimdi, vampirlerin neden ateşkesi kabul ettikleri konusunda bir şekilde anlamıştı.
Zihni kendi düşünceleriyle meşgul olduğundan, Gavriel'in zavallı uşağa nasıl tehditkar bir bakış fırlattığını görmedi. Evie, daha fazla soru sormak için geri dönene kadar arkasındaki uşağın soğuk bakışları üzerine ondan birkaç adım uzaklaştığının farkında değildi.
"Karım, gidip dans edelim mi?" Gavriel'in sesi o kadar ikna ediciydi ki, daha ne olduğunu anlayamadan kendini ona bakmak için dönmüş buldu.
Evie'nin beyni, bakışlarını kaçırması için ona haykırdı ve çok şükür o hipnotik gibi görünen gözlerde kendini kaybetmeden önce bakışlarını kaçırmayı başardı. Dans? Onunla? HAYIR! Ondan uzak durmak için çok uğraşıyordu, o halde neden onunla dans etmeyi kabul etsin ki? O sadece ona reddetme şansı vermediği için bu baloya gelmeyi kabul etti. Ve bunun burayı anlamak ve hatta imparatorla tanışmak için harika bir fırsat olacağını düşündü, böylece zamanı geldiğinde, bu yolculukta topladığı bilgileri insanlara yardım etmek için kullanabilirdi. Babası onu kurtarmaya geldiğinde onu ait olduğu yere geri götürecekti.
"Ben... üzgünüm ama ben..." omuzları gerilirken dudaklarını ısırdı. "Ben hala-"
"Henüz hazır değilsen sorun değil." Hoş sesiyle bakışları ona döndü ve ardından ona gülümsedi. Yavaş ve muhteşem bir gülümsemeydi, Evie kendine nefes alması gerektiğini hatırlatmak zorunda kaldı. Tanrım! Bu adam bunu bilerek mi yapıyordu? Kesinlikle onu baştan çıkarıyor, değil mi?!
Kontrolünü kaybedip ağzı açık ona bakmadan önce bakışlarını hızla kaçıran Evie, dikkatini dans pistindeki çiftlere odaklarken dudaklarını sımsıkı bastırdı. O doğru olanı yaptı. Onu reddetmek ve ondan uzak durmak için elinden geleni yapmalıydı. Her istediğini kabul ederek kendi mezarını kazmamalıydı.
Gavriel bundan sonra sustu ve dekolteli siyah bir elbise giymiş güzel ve şehvetli bir kadın onlara yaklaştığında ikisi de orada sessizce oturdular. Kadının uzun ve gösterişli görünen koyu kahverengi saçları vardı ve gözleri orman rengindeydi. Evie, muhtemelen balodaki en güzel kadın olduğunu, hatta sarı saçlı prensesten bile daha güzel olduğunu söyleyebilirdi.
"İyi akşamlar, Majesteleri." O selamladı ve o gece ilk kez biri Gavriel'i içten bir gülümsemeyle karşıladı, zorlama ve gergin bir gülümsemeyle değil. Diğerlerinin, hatta imparator ve prensesin aksine, bu kadın doğrudan Gavriel'in gözlerinin içine baktı. Sanki onu tanıyormuş ve yakın tanıdıktan daha fazlasıymış gibi davrandı. Üstelik, kocasından önce onu sıcak bir şekilde karşılayan diğerlerinin aksine, kadın ona bir bakışını bile esirgememişti. "Gerçekten bir baloya katılmanıza şaşırdım, Majesteleri. Ve bu tür bir etkinliğe katılmanız çok nadir olduğundan, benimle dans eder misiniz?" elini Gavriel'in önünde uzatarak Evie'nin gözlerinin bir an için açılmasına neden oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SPELLBOUND +18
Vampire[ÇEVİRİ] "Ya kabus kılığına girmiş bir hayalse?" ___ Hayallerinde, düğün günü her zaman güzel, güneşli bir günde gerçekleşirdi. Gecenin bir yarısı, gecenin yaratığıyla evleneceği kimin aklına gelirdi? *** ⚠️[UYARI: YETİŞKİN İÇERİK]⚠️